Mijn verhaaltje, bedankt alvast voor het lezen..
Ik heb nu 4 maanden met m'n vriendje..
Ik ben stapel gek op hem en wil hem absoluut niet kwijt, dat is ook het probleem wat ik hier wil opschrijven..
De laatse weken ben ik erg bang om hem kwijt te raken, echt gewoon een angst gevoel, zelfs snachts wordt ik wel eens wakker, dan heb ik weer naar gedroomd.
Vorige week waren een weekendje weg met m'n ouders..
Ik vroeg hem toen in een nogal intiem gesprek, dat ik het echt fijn vond met hem en dat ik het gevoel had steeds dichter naar hem toe te groeien naarmate we elkaar langer kende.
Ik vroeg aan hem heb jij dat ook..Hij vertelde me dat hij het beetje moeilijk vond om zich te binden omdat nog nooit een serieuze relatie heeft gehad voor mij, hij houdt van me zegt hij maar hij vindt het wel moeilijk en vreemd opeens eemn vriendin te hebben na zolang vrijgezel zijn hij zei dat hij een beetje last van bindingsangst had.
Maar hij wil me niet kwijt en heeft het superfijn met me..
Gister waren we op het strand, toen zei ik dat hij me vlinders geeft als ik bij hem ben, hij zei dat hij niet echt vlinders heeft maar wel een fijn gevoel...
Nou heeft hij ook wel vaak last van rare buien, dan is hij sago en vindt alles klote, hij vindt z'n stage ook niet erg leuk..misschien dat die buien ermee te maken hebben met die dingen die hij soms zegt ( van dat bindingsangst enzo)
Sinds het weekendje weg, overlaad hij me met smsjes dat hij van me houdt, en dat hij me nooit kwijt wil.
Maar toch ben ik erg bang dat hij me zal verlaten, omdat ik z'n eerste vriendin ben, en misschien wil hij nog wel meer meiden hebben gehad om te vergelijken zeg maar.
Misschien zijn het stomme gedachtes hoor, maar ik heb zo vaak last van die angstaanvallen om hem kwijt te raken, die komen zomaar uit het niets
ik ben in het verleden vaak afgewezen en gedumpt, misschien dat ik daarom bang ben dat het weer gebeurd..
Ook heb ik meer ervaring met jongens en veel relaties ghad, terwijl me vriend totaal geen ervaring ermee heeft.
zou het daar ook mee te maken hebben..met z'n reacties en gedrag soms..
En wat moet ik doen om dit nare gevoel kwijt te raken, want ik wil niet dat het mijn verliefdheid onderdrukt.
Zou ik hem gewoon meer vrijheid moeten geven?
|