Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2005, 14:33
Poesket
Poesket is offline
De laatste paar dagen doet mijn vagina nog al pijn. Voornamelijk uitwendig en als mijn vriend bij mij naar binenn wil komen. Ook als ik niet aan seks denk of doe maar gewoon naar de wc ga op ga plassen doet het pijn. Een branderig gevoel.

Enig idee wat dit zou kunnen zijn ( naast een soa, aangezien dit is uitgesloten)?

IK hoop dat jullie me kunnen helpen of dit ook al eens gehad hebben.
Oud 16-05-2005, 14:37
Inges
Inges is offline
blaasontsteking?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 14:38
MoonWolf
MoonWolf is offline
Kan het niet zijn dat het door de seks met je vriend het een beetje open is gegaan/geïriteerd is en het daardoor pijn doet?
Dan heb je er namelijk ook last van bij het plassen.

Dat zou vanzelf over gaan, proberen het wel zoveel mogelijk rust te geven.
Oud 16-05-2005, 15:46
esprit-chick
esprit-chick is offline
idd, je huid is gewoon wat geirriteerd, misschien meer seks de laatste tijd oid?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 16:07
Poesket
Poesket is offline
we hebben ook een tijdje rust genomen en dat heeft niet geholpen, eerder egrer geworden.

Blaasontsteking weet niet of dat het kan zijn. Het zit en voelt echt naar rond mijn vagina wand en ''binnenkomst''
Oud 16-05-2005, 16:53
suikerprinses
suikerprinses is offline
Als je een branderig gevoel hebt bij het plassen, zou ik toch je huisarts eens bezoeken. Een blaasontsteking lijkt me vrij logisch. Een antibioticakuurtje en je bent er vanaf.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 17:34
Brown eye
Brown eye is offline
Zou idd best eens een blaasontsteking kunnen zijn, want dan heb je ook een branderig gevoel! Anders denk ik gewoon dat het een beetje schraal is ofzo, dat kan ook echt super branden en dat kan ook pijn doen bij "binnenkomst"
Oud 16-05-2005, 18:38
Retteketet
Retteketet is offline
Ik heb dat ook. een branderig gevoel, de ene keer erger dan de andere keer. ook pijn bij het plassen. heb ook een seks-stop gehad, maar het blijft. kan zelfs geen tampons gebruiken. ik dacht zelf eerst aan vaginistisch ofzo, maar dan voel je die pijn toch niet? ik durf zelf simpelweg gewoon niet naar de dokter. dus ik weet het ook niet.

hoezo nutteloze post
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 19:37
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Retteketet schreef op 16-05-2005 @ 19:38 :
Ik heb dat ook. een branderig gevoel, de ene keer erger dan de andere keer. ook pijn bij het plassen. heb ook een seks-stop gehad, maar het blijft. kan zelfs geen tampons gebruiken. ik dacht zelf eerst aan vaginistisch ofzo, maar dan voel je die pijn toch niet? ik durf zelf simpelweg gewoon niet naar de dokter. dus ik weet het ook niet.

hoezo nutteloze post
juist niet, ben blij te horen dat ik niet de einige ben.

Heb je nog andere klachten erbij? Jeuk? rood? oid? Hoelang heb je het al? Wanneer is het erger en minder erg?
Oud 16-05-2005, 21:08
Retteketet
Retteketet is offline
Citaat:
Eerised schreef op 16-05-2005 @ 20:37 :
juist niet, ben blij te horen dat ik niet de einige ben.

Heb je nog andere klachten erbij? Jeuk? rood? oid? Hoelang heb je het al? Wanneer is het erger en minder erg?
het brand alleen heel erg, en soms heb ik meer afscheiding. dat het meer dik slijm is. heel apart. maar ikw eet niet of dat ermee te maken heeft. tijdens seks heb ik wel eens liggen huilen van de pijn. maar na een stop was het ook niet over. ik ben gestopt met de pil om te kijken of het toen minder was, maar ook dat hielp niet. op het moment heb ik er geen last van, maar kan ook geen echt tijdsbeeld aangeven van wanneer het erger wordt. het komt en gaat heel onregelmatig. het is niet rood, het jeukt heel soms (maar dan ook zo erg dat ik er snachts wakker van word), maar ook daar is geen pijl op te trekken. heb t eigenlijk al een hele tijd. oktober vorig jaar ofzo. maar durf niet naar de dokter omdat ik bang ben voor een vreselijke uitslag. misschien toch maar eens doen.

Soa is bij mij overigens ook uitgesloten. heb jij plannen om naar de dokter te stappen?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 17:14
Li
Li is offline
Lijkt me een schimmelinfectie wat retteketet beschrijft?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Retteketet schreef op 16-05-2005 @ 22:08 :
het brand alleen heel erg, en soms heb ik meer afscheiding. dat het meer dik slijm is. heel apart. maar ikw eet niet of dat ermee te maken heeft. tijdens seks heb ik wel eens liggen huilen van de pijn. maar na een stop was het ook niet over. ik ben gestopt met de pil om te kijken of het toen minder was, maar ook dat hielp niet. op het moment heb ik er geen last van, maar kan ook geen echt tijdsbeeld aangeven van wanneer het erger wordt. het komt en gaat heel onregelmatig. het is niet rood, het jeukt heel soms (maar dan ook zo erg dat ik er snachts wakker van word), maar ook daar is geen pijl op te trekken. heb t eigenlijk al een hele tijd. oktober vorig jaar ofzo. maar durf niet naar de dokter omdat ik bang ben voor een vreselijke uitslag. misschien toch maar eens doen.

Soa is bij mij overigens ook uitgesloten. heb jij plannen om naar de dokter te stappen?
Als je zeker weet dat een soa is uitgesloten aan wat voor een vreselijke uitslag zat je dan te denken? Het lijkt me dat je als je al sinds oktober er last van hebt en je niet naar de dokter gaat het alleen maar erger wordt en het dán juist vreselijk kan worden. Zoals het klinkt heb je inderdaad last van een vaginale schimmelinfectie. Iets wat heel vaak voor komt, niet ernstig is, maar wel vreselijk irritant. En als je naar de dokter gaat en je vertelt je klachten krijg je een zalfje oid en is het zo over.
Ik heb er ook een tijd last gehad en kreeg een korte zalfkuur en toen was het over.
Ik had inderdaad net als de topicstarter soms ook pijn bij het vrijen en plassen, dus daar kan het samen mee gaan.
Dus hoppakee naar de dokter, want vanzelf gaat het niet over.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 18:10
Retteketet
Retteketet is offline
Citaat:
Sophie schreef op 17-05-2005 @ 18:54 :
Als je zeker weet dat een soa is uitgesloten aan wat voor een vreselijke uitslag zat je dan te denken?
uitslag als in datgene wat de dokter denkt dat het is. zeg maar verder zou het verstandig van me zijn ja, ik weet het. misschien dat ikb innenkort die kant wel even op ga.

*lach* Het zou leuk zijn als ik weer eens aan een fatsoenlijk seksleven zou kunnen beginnen
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Retteketet schreef op 17-05-2005 @ 19:10 :
uitslag als in datgene wat de dokter denkt dat het is. zeg maar verder zou het verstandig van me zijn ja, ik weet het. misschien dat ikb innenkort die kant wel even op ga.

*lach* Het zou leuk zijn als ik weer eens aan een fatsoenlijk seksleven zou kunnen beginnen
Volgens mij komen er per maand tientallen vrouwen met schimmelinfectie-klachten bij hem/haar over 'de toonbank', dus ik neem aan dat hij/zij je symptomen wel herkent.
Succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 19:35
MC Bobie
MC Bobie is offline
meer neuke?
Oud 17-05-2005, 19:43
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Het lijkt mij inderdaad ook een schimmelinfectie. Toen ik dat had (ik kreeg het nadat ik een antibioticakuur had gehad voor een keelontsteking) toen was mijn vagina ook pijnlijk, branderig gevoel,pijn bij het plassen en rood. Ik had toen mijn huisarts gebeld, en na aanleiding van de symptomen heb ik een creme gekregen, ik hoefte niet langs te komen. Na ongeveer 2 weken was ik er vanaf.
Oud 17-05-2005, 20:23
esprit-chick
esprit-chick is offline
denk n schimmelinfectie,

maar ff tussedoor, bij n blaasontsteking heb je tog ook geen jeuk ed in je vagina, alleen bij t plassen branderig gevoel, (maar dan neem ik ook aan in/bij je urineleider) TS heeft iets met dr vagina een schimmeltje oid zou kunnen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 08:58
Poesket
Poesket is offline
en een schimmelinfectie zou dat ook vanzelf over kunnen gaan? Of kun je bij de drogist ook een zalfje ervoor halen, zonder recept?

anders toch mar even de dokter bezoeken.
Oud 18-05-2005, 09:34
Poesket
Poesket is offline
Ik gebruik nu 3-4 dagen Etos intiem creme. Deze moet je opdoen bij irritatie, roodheid en het herstelt je ph, waarbij het ook tegen schimmelswerkt. Ik heb het idee dat het helpt, alleen als ik het opdoe voelt het even hyeet en branderig aan waarna het rustig aanvoelt. Zijn er nog meer mensen die dit begruiken? En denken jullie dat als ik hiermee door ga het goed gaat?
Oud 18-05-2005, 10:47
Verwijderd
Ik denk dat het goed is als je naar de dokter gaat, in plaats van aan te modderen met drogisterijmiddeltjes.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 12:27
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 17-05-2005 @ 21:23 :
maar ff tussedoor, bij n blaasontsteking heb je tog ook geen jeuk ed in je vagina, alleen bij t plassen branderig gevoel, (maar dan neem ik ook aan in/bij je urineleider) TS heeft iets met dr vagina een schimmeltje oid zou kunnen
Nou dat kan wel bij blaasontsteking hoor, dat is veel meer dan alleen pijn bij het plassen. Ook pijn/jeuk/roodheid/vaak naar de wc moeten etc hoort er allemaal bij. Flinke blaasontsteking kun je zelfs hartstikke ziek met koorts en alles van zijn.
Oud 18-05-2005, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Sophie schreef op 17-05-2005 @ 18:54 :
Zoals het klinkt heb je inderdaad last van een vaginale schimmelinfectie. Iets wat heel vaak voor komt, niet ernstig is, maar wel vreselijk irritant. En als je naar de dokter gaat en je vertelt je klachten krijg je een zalfje oid en is het zo over.
Idd! Alleen is het niet altijd "zo over". Ik ben maanden- en maandenlang van de éne in de andere schimmelinfectie gesukkeld. Pas toen ik m'n toenmalige vriend dumpte was ik er voorgoed vanaf! (wrschnlk soort van intolerantie )
Laat je vriendje z'n pielewammes trouwens ook maar eens zien aan de dokter, waarschijnlijk zit hij er ook mee (mannen hebben er alleen niet zo'n last van), en zolang hij ermee zit blijf jij het ook krijgen (ping-pong).
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 17:38
Experiment
Experiment is offline
Ik heb ook een schimmelinfectie gehad en dat doktersbezoek is echt niet zo erg hoor, hij had het echt in 3 seconden gezien

Wel een vraagje voor de anderen die vaginale schimmelinfectie gehad hebben: bij mij begon het 5 mei, was 6 mei naar de dokter, en toen was het 11 mei o.i.d. over... maar afgelopen weekend had ik nog steeds pijn bij seks
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Eerised schreef op 18-05-2005 @ 09:58 :
en een schimmelinfectie zou dat ook vanzelf over kunnen gaan? Of kun je bij de drogist ook een zalfje ervoor halen, zonder recept?

anders toch mar even de dokter bezoeken.
Bij de apotheek kan je zonder recept Miconazol-creme halen. Het zit in een tube, 2 maal daags smeren en het is zo over
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 22:45
Endomychus
Endomychus is offline
ander werk zoeken
Oud 19-05-2005, 14:16
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Endomychus schreef op 18-05-2005 @ 23:45 :
ander werk zoeken
ooh ja, echt heel grappig
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 14:32
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
Coconut schreef op 18-05-2005 @ 18:45 :
Bij de apotheek kan je zonder recept Miconazol-creme halen. Het zit in een tube, 2 maal daags smeren en het is zo over
ja, idd.. drie weekjes smeren ofzo en je bent er vanaf.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 17:22
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
Experiment schreef op 18-05-2005 @ 18:38 :
Ik heb ook een schimmelinfectie gehad en dat doktersbezoek is echt niet zo erg hoor, hij had het echt in 3 seconden gezien

Wel een vraagje voor de anderen die vaginale schimmelinfectie gehad hebben: bij mij begon het 5 mei, was 6 mei naar de dokter, en toen was het 11 mei o.i.d. over... maar afgelopen weekend had ik nog steeds pijn bij seks
Toen ik het had kreeg ik een creme die ik 1 keer per dag in mijn vagina moest spuiten. Ik moest wel de hele kuur afmaken ookal waren mijn klachten al eerder verdwenen, was 14 dagen geloof ik. Ik weet niet wat jij ertegen gekregen hebt, maar misschien had je wat langer door moeten gaan met de behandeling?
Oud 23-05-2005, 09:02
Poesket
Poesket is offline
ik ga morgen maar even een zalfje halen want de pijn is echt te erg. Als ik de tegen irritatie creme op smeer prikt hetal een gek en ik heb het idee dat mn vocht er wat brokkelig van wordt. Maar ik moet ook ongesteld worden, dus misschien heeft het daarmee te maken?
Oud 23-05-2005, 09:14
Poesket
Poesket is offline
IK heb even uitgrbeid op internet rondgezocht en precies de klachten die hier omschreven zijn bij Candida (schimmel) heb ik ook. Ik wil niet dat mijn ouders er achter komen dus kan ik gewoon iets bij de apotheek halen? Of naar de huisarts van mijn vriend?
Oud 23-05-2005, 11:05
Georia
Georia is offline
Citaat:
Eerised schreef op 23-05-2005 @ 10:14 :
IK heb even uitgrbeid op internet rondgezocht en precies de klachten die hier omschreven zijn bij Candida (schimmel) heb ik ook. Ik wil niet dat mijn ouders er achter komen dus kan ik gewoon iets bij de apotheek halen? Of naar de huisarts van mijn vriend?
Een huisarts heeft toch zoiets al zwijgplicht dus je kunt gewoon naar je eigen huisarts... Je moet dan maar gewoon aan je huisarts/telefoonist/apotheker de situatie voorleggen (ff belluh..).Ook natuurlijk van:"Ik heb liever niet dat mijn ouders dit weten." En die kan wel zeggen of iets kan halen bij de apotheek of dat je moet worden onderzocht.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt... succes
Oud 23-05-2005, 16:52
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
[Wacko] KiP schreef op 19-05-2005 @ 18:22 :
Toen ik het had kreeg ik een creme die ik 1 keer per dag in mijn vagina moest spuiten. Ik moest wel de hele kuur afmaken ookal waren mijn klachten al eerder verdwenen, was 14 dagen geloof ik. Ik weet niet wat jij ertegen gekregen hebt, maar misschien had je wat langer door moeten gaan met de behandeling?
Mmn dat kan het niet geweest zijn. Ik heb het gewoon afgemaakt, had maar een kuur voor 6 dagen...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 18:25
Verwijderd
Schimmelinfectie, (soa?)
als je je huisarts bezoekt komt niemand daar achter.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten