Advertentie | |
|
![]() |
|
SNES zeker weten!... jullie zeggen wel de PS2 en de NGC... maar als over 2/3 jaar er weer een nieuwe console is van Nintendo of Sony zeggen jullie die weer... alleen maar omdat deze het meest updated zijn...
SNES heeft mij jarenlang geboeid, en doet het nog steeds! De games die daarop uitkwamen ![]() De PSX krijgt van mij een goede 2e plaats... ps. De PC kun je zeker wel als spelcomputer beschouwen... want ik speel er meer spellen op als wat anders... wat dat betreft blijft de PC ook een topper, want die gaat echt al lang mee!!
||
Citaat:
Maar ik vind ook de PC nog het beste ![]() En jij bent echt slim
||
Citaat:
btw heb ik emulators voor C64, SMS en SNES op mijn PC. Alleen daarom is een PC al superieur. En ik vind een PC een spelcomputer. En ik kan lezen ![]()
||
Citaat:
![]() en wat is een SMS??? ![]() een pc is niet superieur man, je moet eerst een fortuin aan software en hardware hebben om fatsoenlijk te kunnen spelen op je pc, maar dan ook fatsoenlijk. En wat heb je nou aan spellen van SNES op de pc, als je niet die fijne originele controller hebt van Nintendo???? en ik blijf erbij een pc is geen spelcomputer anders had het wel GC geheten i.p.v. PC ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Verder zijn er prima PC game-controllers op de markt; vanwege de uitgebreide keuze lijkt zelfs dat ook superieur te zijn tov de consoles. (Maar de SNES was toch wel de grondlegger met de schouderknoppen etc.) |
Advertentie |
|
![]() |
|
mwah, als de topic nu "belangrijkste spelcomputer" was....
snes en megadrive, toen werd gamen pas echt groot, en de playstation heeft het bekend gemaakt.
|
![]() |
ff voor de duidelijkheid...........de PC is geen CONSOLE, geen spelcomputer.
Als je het mij vraagt zuigt de PC ook zeeeeeeeeeeeker als het om spellen draait, want ik word ziek van het laden...en al die klote dingen....dan doet dit het weer niet dan dat niet....ZIEK WORD IK ER VAN... ![]() ![]() ![]() ![]() Iedere console van Nintendo is DA BEST....en weet je waarom??? NOU, omdat de laadtijden MINIMAAL ZIJN.....en daar gaat het om, cartride (CD) erin RAMMEN en spelen......SNEL EN MAKKELIJK ZO DAT STAAT ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Lakini's Juice (Live
![]() SMS is Sega Master System Citaat:
![]() gemiddelde prijs die ik neertel voor een pc-spel : 5 euro (?) prijs die ik neer zou moeten leggen voor een X-box spel: 60 euro ? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
!Da N64!
De Nintendo 64 was de console met de 1e 3D game(d8 ik), namelijk mario 64. (Of het ook de 1e 3D game ooit was weet ik niet maar dan blijft het de beste console ooit.) Daarmee de legacy van de games die we tegenwoordig allemaal hebben. Daarom THANK YOU NINTENDO!!! PS. I'm A Nintendo lover all the way, daarom ga ik natuurlijk ook de cube in huis halen maar eerts ff w8ten tot de nieuwe zelda uitkomt.
||
Citaat:
![]() ![]() ik ben ook aant wachten btw ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() SMS is Sega Master System <---- die was ik vergeten *schaam*
||
Verwijderd
|
Citaat:
vind ik van veel consoles overigens hoor ¬_¬' X-box: slaat nergens op, een x-doos... ja en, dus? GameCube: SpelKubus... nederlands is neit hip om naar te vertalen playstation: speelstation, playstation rijmt op gaystation... veel geintjes over.. hahahaha ![]() maar ja, wat moet je anders voor naam kiezen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() yo jij bent lollig, hoop dat je crechegenootjes dat ook vinden
|
![]() |
mhm ik heb dr nie op zoveel gespeeld... atari (al is dat ook geen echte spelcomputer imo), gameboy, nes, snes
daarvan op 1 de gameboy, omdat je die makkelijk mee kan nemen op vakantie enzo ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() denk eerder dat jij een "deathwish" hebt, met je gamecube = achterlijke naam, als je alle spelcomputers dom vindt wat doe je dan op deze topic??? fuck off!
|
![]() |
|
|