Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2002, 20:49
kleine wicca
kleine wicca is offline
Hier zijn dus al TE veel dingen over geweest, maar omdak et ff aan niemand kwijt kan, probeer ik et even via deze weg van me af te lullen...
Kep mezelf lang gesneden blablabla (dat is et niet blablabla maar iedreen kent de situatie hier wel)
En nou was ik dr een maand meej gestopt, maar afgelopen weekend is et weer begonnen ...maar dan anders
ik was boos, en toen was daar een muur, handen langs geschuurd en nu vette schaafwonden en ik mot de hele dag an iedreen "uitleggen" jaaaaaa nou, ik was brandhout aant opstapelen, viel dr ZOMAAR een blok op mn hand
En gister weer, zat ik in de tuin, heb ik met een baksteen over me poten lopen schrapen en op me knie lopen bonken.
morgen gym.........nah me nieuwe verhaal gaat worden dak met me jurkje over een hekkie wou stappen en op me bek ging.
En wat et nou is: ik vind et heel normaal dak dit doe, als mensen aan me vragen waar die wonden van zijn heb ik egt de neiging om gewoon de waarheid te zeggen, maar ik heb glukkig nog het besef dat dat voor hen vervelend is. Ik vind et net zoiets als dat iemand blowt om zich lekker te voelen (doek ook wel es) nou en ik maak mezefl stuk en voel me dan beter. Kep ook maar aan niemand verteld dak soms ga zuipen als ik iets moet doen wak eng vind...
Et is iets heel veiligs en persoonlijks en ik wil et niet kwijt, dat heb ik wel even ged8, maar ik wil et niet kwijt Et is iets waar niemand bij mag komen, helemaal van mij en ik wil dr wel met mensen over praten, maar das dan meer in de zin van.....jah net zoals mensen vertellen dat ze hebben geblowt ...........hmmmm wazig
nah misschien btje loze post, maar ikben iig blij et even van me af te hebben geschreven
Oud 05-06-2002, 20:51
damaetas
damaetas is offline
misschien is het gezonder iets anders te zoeken dat helemaal van jou is.
Oud 05-06-2002, 21:01
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
ja dat je ergens je energie in kan pompen. Je lijkt me wel een meissie dat altijd ergens mee bezig wil zijn aan je verhaal te horen...........sja.
Oud 06-06-2002, 18:43
kleine wicca
kleine wicca is offline
heej,.....jah ik weet et, maar elke keer als ik weer iets vind, doet het uiteindelijk weer pijn(geestelijk OF lichamelijk). voorbeeld: ik was pas samen met me vriend op een vechtsport gegaan, keitof, maar toen hij et uitmaakte, voelde ik me EGT niet meer op mn gemak in die groep en ben ik gekapt, omdak wist dat ik van dit soort situaties onwijs down word wanneer ze langer duren.
En een andere keer heb ik zelf een boksbal gemaakt om fijn agressie af te reageren, maar daarin ging ik zo ver dat me handen helemaal open lagen, en elke keer als ik et nu nog doe, kraken mn handen, hmmm....
tjah ik maak et er wel zelf naar, maar ik kan dr gewoon nix aan deon.
Reageren

Regels voor berichten