Hier zijn dus al TE veel dingen over geweest, maar omdak et ff aan niemand kwijt kan, probeer ik et even via deze weg van me af te lullen...
Kep mezelf lang gesneden blablabla (dat is et niet blablabla maar iedreen kent de situatie hier wel)
En nou was ik dr een maand meej gestopt, maar afgelopen weekend is et weer begonnen ...maar dan anders
ik was boos, en toen was daar een muur, handen langs geschuurd en nu vette schaafwonden en ik mot de hele dag an iedreen "uitleggen" jaaaaaa nou, ik was brandhout aant opstapelen, viel dr ZOMAAR een blok op mn hand
En gister weer, zat ik in de tuin, heb ik met een baksteen over me poten lopen schrapen en op me knie lopen bonken.
morgen gym.........nah me nieuwe verhaal gaat worden dak met me jurkje over een hekkie wou stappen en op me bek ging.
En wat et nou is: ik vind et heel normaal dak dit doe, als mensen aan me vragen waar die wonden van zijn heb ik egt de neiging om gewoon de waarheid te zeggen, maar ik heb glukkig nog het besef dat dat voor hen vervelend is. Ik vind et net zoiets als dat iemand blowt om zich lekker te voelen (doek ook wel es) nou en ik maak mezefl stuk en voel me dan beter. Kep ook maar aan niemand verteld dak soms ga zuipen als ik iets moet doen wak eng vind...
Et is iets heel veiligs en persoonlijks en ik wil et niet kwijt, dat heb ik wel even ged8, maar ik wil et niet kwijt Et is iets waar niemand bij mag komen, helemaal van mij en ik wil dr wel met mensen over praten, maar das dan meer in de zin van.....jah net zoals mensen vertellen dat ze hebben geblowt ...........hmmmm wazig
nah misschien btje loze post, maar ikben iig blij et even van me af te hebben geschreven