![]() |
|
![]() |
Hoi,
Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik op zoek naar zoveel mogelijk leerlingen vmbo, havo, vwo gymnasium (alle klassen) die voor mij een enquête willen invullen. Onder de invullers mag ik een aantal MSI MP3-spelers met FM-radio en voicerecorder verloten. De enquête gaat over de aantrekkelijkheid van leermiddelen als edugames, oefenstof en examenbundels. Invullen kan via onderstaande link en duurt ongeveer 7 minuutjes. http://questions.netq.nl/nq.cfm?q=c6...6-0c1cc549ad6a Het onderzoek wordt gehouden in het kader van mijn afstudeerscriptie aan de studie Toegepaste Communicatie Wetenschap (Universiteit Twente). Alvast bedankt! Groetjes Hazel Laatst gewijzigd op 24-05-2005 om 17:48. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
oei oei.. ik zie het al.. de link is niet helemaal goed gegaan..
ik zal m hieronder nog een keer zetten http://questions.netq.nl/nq.cfm?q=c6...6-0c1cc549ad6a thnx in ieder geval! |
![]() |
|
![]() |
De vragen lijken in bepaalde opzichten misschien wat op elkaar, toch geven ze mij hele verschillende antwoorden. Ga maar eens na bij jezelf, als je een bepaalde vraag wilt stellen waarop het antwoord voor jou heel belangrijk is, dan zorg je er wel voor dat je je vraag heel precies stelt...
.. verander je namelijk één woordje dan kan je vraag of het antwoord al gelijk een hele andere betekenis krijgen. Zo is dat ook met mijn vragen.. ook al lijken de verschillen minimaal.. de antwoorden zeggen mij juist heel veel!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dat gevaar bestaat natuurlijk altijd ongeacht hoe de vragen zijn!! Maar ik ga natuurlijk vanuit dat "als" je de enquête invult, je die zo serieus mogelijk invult..
In ieder geval ben ik nog op zoek naar zoveel mogelijk 1e en 2e klassers vmbo ??!! Alle reacties zijn welkom dus als je de enquête nog wil invullen of je weet toevallig iemand anders... graag.. alle kleine beetjes helpen en mij help je er in ieder geval heeeel erg veel mee!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik weet dat gymnasium en vwo in principe geen twee verschillende niveaus zijn. Maar omdat er in sommige gevallen toch onderscheid wordt gemaakt tussen deze twee typen middelbare school heb ik toch maar besloten om dit op te nemen in mijn onderzoek. Zo kan ik toch zien of er tussen leerlingen vwo en gymnasium een onderscheid gemaakt kan worden naar interesse in verschillende leermiddelen of niet.
In ieder geval bedankt voor je reactie!! Om mijn onderzoek af te ronden ben ik echter nog steeds op zoek naar 15 leerlingen vmbo 1e of 2e klas... dus.. als je nog iemand weet, of je kunt zelf de enquête nog invullen, dan help je mij daar ontzettend veel mee!! ![]() ![]() Thnx!!! ![]() |
![]() |
|
|