Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb pas een setje gekocht voor de PC: een LabTec LCS-2514 voor maar f.185=!!! Bestaat uit vier kleine (maatje Bose)boxjes en een woofer. Je moet wel een geluidskaart hebben die het Dolby Surround ondersteund. maar ookzonder een dergelijke kaart een heel lekker geluid, beter dan 2 stereoboxen. Er stond een test over speakersetjes in Computer Idee nr. 14 van het jaar 2000. Mijn setje Dolby Surround kwam er uit als Keuze van CI. Dus niet zoveel geld uitgeven hoor.
||
Citaat:
------------------ One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring Them all and in the darkness bind them In the Land of Mordor where the Shadows lie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ben jij echt anti-rus? |
![]() |
|
![]() |
SJESUS... Ga eens met jullie tijd mee joh..
Dolby surround sux... DTS RULEZ!!! ![]() ![]() ![]() Koop een mooie DTS versterker, met een jbl spiekersetje erbij ofzow... ![]() Latur, Mich
|
CD audio tracks hebben toch maar 2 channels?? wat heb je dan aan dolby surround daar.. jah het klinkt meer om je heen zeg maar, maar dat komt doordat je meer dan 2 speakers hebt
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij mag dan DJ zijn, maar ik ben audiofiel. Kornguy met mij. Dus zout op met je loze babbels. Misschien kan Dolby Surround wel grappig zijn. Maar een goed paar luidsprekers icm een goede versterker/CD-speler en correcte bekabeling kan een net zo goed klankbeeld opleveren. Gewoon twee 'stereo' luidsprekers zijn in staat om ook een klankbeeld te creeëren met hoogte, breedte en diepte. Maar dan heb je het natuurlijk niet over het speelgoed wat jij waarschijnlijk gewend bent. PS nare schrijf je je één A, en je moet geen topics van 9 maanden terug uppen. Da's irritant, you know. |
![]() |
|
|