Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2005, 17:21
BPF
BPF is offline
Hoi! Ik deed laatst ff een 'ballenonderzoek', je weet wel, om te checken of je niet toevallig een tumor hebt. Ik heb het wel vaker gedaan maar elke keer krijg ik alleen maar het gevoel dat er iets fout zit. Vanaf mijn standpunt gezien heeft de linkerbal een bijbal aan de boven en onderkant En als ik de rechterbal geheel los tussen mijn vingers neem dan voel ik nergens de bijbal, wel een klein slangetje, maar die lijkt dus naar de linkerkant te lopen en dat daar dan de bijbal van de rechterbal zit... Heeft iemand meer ervaring?? Want ik voel nu bij de linkerbal wel erg veel gedoe erom heen...
Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 21:39
BPF
BPF is offline
Niemand? Ik zit er best wel mee, dus zou graag antwoord willen
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 21:59
Apomes
Apomes is offline
eum, AW?
ik zou ff naar de dokter gaan als ik jou was
Oud 27-05-2005, 20:30
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Ik zou maar niet te veel aan je ballen zitten, anders krijg je er nog een tumor van

Teelbalkanker komt het meeste voor bij mannen van rond de 30, als je 2 keer per jaar een test zou doen dan ben je aardig zeker. Mensen met teelbalkanker zullen dat ook zeker merken op den duur (denk aan Tom Green) En slangetjes, haha, dat is een zaadleider aap

Man, ik had doktor moeten worden.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 20:42
3gg!3*4ng3rf!5t
3gg!3*4ng3rf!5t is offline
Citaat:
BPF schreef op 25-05-2005 @ 18:21 :
Hoi! Ik deed laatst ff een 'ballenonderzoek', je weet wel, om te checken of je niet toevallig een tumor hebt. Ik heb het wel vaker gedaan maar elke keer krijg ik alleen maar het gevoel dat er iets fout zit. Vanaf mijn standpunt gezien heeft de linkerbal een bijbal aan de boven en onderkant En als ik de rechterbal geheel los tussen mijn vingers neem dan voel ik nergens de bijbal, wel een klein slangetje, maar die lijkt dus naar de linkerkant te lopen en dat daar dan de bijbal van de rechterbal zit... Heeft iemand meer ervaring?? Want ik voel nu bij de linkerbal wel erg veel gedoe erom heen...
Bedankt!
bij de mc donalds willen ze ook nog een ballenonderzoek, kijken of de ballen in de ballenbak wel door mogen gaan, omdat het slecht zou zijn voor de hygiëne en gezondheid van kinderen...
je lijkt mij de goede persoon
Oud 27-05-2005, 20:43
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Het is normaal dat beide ballen niet even groot zijn. Het is dus een beetje moeilijk om te zeggen of er bij jou iets niet helemaal goed is. Als je het zeker wil weten, naar een dokter gaan.
Oud 28-05-2005, 21:13
Qimm
Qimm is offline
Hoe denk jij dat je bijbal eruit ziet? Dat ís een strengetje die langs de buitenkant van je bal ligt.
Bovendien is er een enorme variatie in ballen en bijballen, dus waarschijnlijk is het wel normaal.

Regels voor berichten