Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2005, 19:06
Verwijderd
Mja, hoop dat de topictitel een beetje duidelijk is

Het probleem is dus als volgt:
Ik had een hele leuke muis, maar ineens bewoog die alleen nog maar van links naar rechts, en niet meer van boven naar beneden. Dat was een muis met zo'n balletje aan de onderkant.

Ik had nog wel een andere muis liggen, met zo'n rood lampje in plaats van een bolletje. Die beweegt wel gewoon van boven naar beneden en van links naar rechts, alleen het probleem is dat die vaak zomaar ineens naar de andere kant van het scherm schiet, en als ik em dan weer daar naartoe wil bewegen waar ik wil zijn met de muis, schiet ie weer ergens anders heen.
Heel irritant dus.
Toen heb ik de muis van de computer van mn moeder geprobeerd, ook eentje met een rood lampje, en die doet hetzelfde...
Weet iemand waar dit door komt, en vooral, hoe ik het kan oplossen?

Hoop dat het probleem een beetje duidelijk is...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2005, 20:17
Verwijderd
Die muizen met lampjes zijn optische muizen. Dat ze zomaar alle kanten op schieten komt waarschijnlijk door de ondergrond. Waar "muis" je op? Een effen ondergrond werkt het beste. Probeer het eens op een wit A4tje ofzo.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 20:34
Verwijderd
Nee hoor, er zijn genoeg optische muizen die altijd over het scherm schieten, hoe goed de ondergrond ook is. Als het gaat om optische muizen moet je gewoon geen goedkope muizen nemen, maar een fatsoenlijke zoals de MX-serie van Logitech.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 20:41
Verwijderd
Citaat:
PIE schreef op 27-05-2005 @ 21:17 :
Die muizen met lampjes zijn optische muizen. Dat ze zomaar alle kanten op schieten komt waarschijnlijk door de ondergrond. Waar "muis" je op? Een effen ondergrond werkt het beste. Probeer het eens op een wit A4tje ofzo.
Een roze-zwart gevlekte muismat

Ik zal het even proberen

[edit] een wit a-4'tje gaat inderdaad goed
nooit geweten dat zoiets stoms eigenlijk zoveel uitmaakte

Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten