Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
kmoet zeggen dat ik altijd dacht dat ik de enigste was en dat ik misschien wel aandacht zocht ofzow maar dat ik dat nog niet wist van mijzelf bij mijn vorige vriend (1,5 jaar) had ik dit veel erger, ging doen alsof ik sliep enzow en droomde ![]() bij mijn huidige vriend heb ik dit nu na een maand iets van 1x een beetje gedaan maar nog nooit zo erg het is best wel raar want je denkt indd dat het een vorm van aandacht is ik kreeg ook altijd genoeg aandacht van mijn vriend dat was het niet maar toch het was bij mij alleen niet altijd om lieve dingen te horen of dat hij lieve dingen over mij dacht maar ook dat hij mij zieliger vond ofzow, ja niet zo extreem en het klinkt nou wel als aandacht trekken maar is gewoon heel moeilijk uit te leggen mijn theoriën zijn dat het aan jezelf kan liggen, aan je persoonlijkheid dus of aan de relatie of aan iets anders, wat meer te maken heeft met je persoonlijkheid met betrekking tot die relatie. bij je persoonlijkheid kan het dus zijn dat je niet aandachtstrekkertje bent maar gewoon dat wat je net noemde, dat je dat in alle relaties bent zeg maar of in alle liefdesrelaties bij de relatie kan het zijn dat de fout ligt bij de tekortkomingen van je vriend bij die combi kan het liggen dat deze relatie die gevoelens oproepen maar vraagje (als ik vragen mag natuurlijk ![]() naja wel lang genoeg stukje dacht ik zo
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dat zijn een hoop beestjes... akumabito | 498 | 23-12-2006 23:08 | |
Psychologie |
fysieke gevoelens niet medisch verklaarbaar blurred | 8 | 23-11-2006 23:22 | |
Psychologie |