Advertentie | |
|
![]() |
|
A: Black & White (het idee was goed en uniek *uitwerking iets minder*)
B: Hitman (vind wel creatief hoe je steeds uit gaat zoeken hoe je hem om wilt brengen)
|||
Citaat:
anders black&white b) civilisation serie (vooral II) Citaat:
![]() WCIII is gewoon een opgevoerde kloon, over dat jij je creativiteit erin kwijt zou kunnen zal ik me maar niet uitlaten, maar er is niks origineels aan.
|
ik denk dat fable wel aardig creatief wordt... helaas heb ik een cube... mmmz, wat is daar creatief??? tja... valt wel mee eigenlijk...
op zich zijn voetbalspellen ook wel creatief... je kan je eigen team samenstellen eigen opstelling doen enzo en je moet een beetje tactisch inzicht hebben in de betere spellen... nou ja, vind ik dan
|
Natural Selection vindt ik op dit moment het creatiefst, omdat het elementen van RTS en 3dShooters goed implementeerd
![]() (Natural Selection is een mod voor half-life) Waar ik het best mijn creativiteit in kwijt kan is denk ik ook Civilisation/ Colonisation/ Master of Magic/ Imperialism/ Europa Universalis/ Master of Orion... Zulke spellen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Dune2 is een geheel ander concept en tegelijk ook de moeder van het RTS genre. Dus. Ik verander even mijn keuze naar A\ Dune2 (uitvinder van RTS, geweldig.) B\ The Sims (Blijven maar downloads bijkomen en mogelijkheid om zelf ook dingen te creeeren om in het spel te gebruiken maken dit spel toch wel het meest creatief.)
|
![]() |
|
A: Sja, daar doen spellen zoals Quarantine en Roadwarrior het erg goed
![]() B: Hmm.. The Sims vind ik goed gelukt.. Maarja, oud is beter he.. Stunts enzo.. En doom eigenlijk ook wel.. (creatief met munitie)
||
Citaat:
![]() Mijn keus: A) geen idee eigenlijk... B) Denk Polar Pierre... maar das zown oud Commodore64-spel, kent vast niemand. Maar goed, daar heb ik hele dagen met levels maken aan besteed. Ow, Stunts is wat dat betreft ook een topper. ![]()
|
Ik vind MSTS heel mooi. Het is absoluut geen cool spel maar dat je bv met een tgv van Boston naar Washington kunt rijden door een goed gedetailleerd en afwisselend landschap vind ik mooi.
Creatief doen doe ik wel met simsity 3000, the sims en rollercoster tycoon. REIE
|
![]() |
A) The Neverhood Chronicles
B) NoLimmits Coaster Simulations En waarom? A) Omdat ze alle werelden in model nagemaakt hebben VAN KLEI. Vervolgens hebben ze met een camera Foto voor Foto de filmpjes gegenereerd. Alles is van klei gemaakt, ook de hoofdfiguren. Het verhaal en de gameplay zijn GRANDIOOS. de muziek is ook supervet. Het is komisch, spannend en weet ik allemaal wel niet... absolute topper! B) je kan ontiegelijk realistische achtbanen maken, in een wireframe creator, waarin je zelf je baan kan ontwerpen (in tegenstelling tot bijv. Rollercoaster world en RCT, waarin de stukken voorgemaakt zijn). Bovendien kan je je achtbaan 'versieren' met 3ds objecten!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
GNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
![]() ![]() ![]() A) het meest creatief bedachte spel dat er is Eh.. ik speel niet zoveel spelletjes. ![]() B) het spel waar je het meest van je eigen creativiteit in kwijt kan Nja.. ik vond rollercoaster tycoon inderdaad wel gaaf. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik kan Quake niet creatief noemen.. warcraft ook niet echt. Sims vind ik gewoon een kutspel. Nou ja.. dan blijft er niet zoveel meer over hier hoor. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vindingrijk met bestaande voorwerpen summer1986 | 7 | 06-09-2012 09:44 | |
Games |
Vraag aan mede moderne games pessimisten knijtert! | 53 | 06-07-2006 10:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |