Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik mis dan de vitaminen, maar volgens mij is mijn ontbijt dan gewoon goed? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien is het gewoon een kwestie van wennen lijkt me, ik ontbeet ook nooit omdat ik 's ochtends geen hap door m'n keel kreeg, maar op het gegeven moment ben ik gaan beseffen dat dat toch wel érg slecht is en ben ik maar gewoon gaan ontbijten. Nu eet ik 's ochtends met gemak 4 boterhammen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het originele Budwig-papje (niet zo lekker): · Volle kwark · 1 eetlepel lijnzaadolie · vers geperst citroensap naar smaak · eventueel wat honing naar smaak · eventueel wat muesli toevoegen of fruit Aangepaste Budwig-papje (even wennen, maar prima ontbijt) · Biogarde kwark of biogarde of vifit-yoghurt (in ieder geval iets met lactobacillen, dit zijn bacteriën die zorgen voor een goede darmflora) · eventueel mengen met soja-yoghurt (merk Alpro of Provamel) met bosvruchten of perzik (voor iets zoetere smaakt, bovendien is gefermenteerde soja een goede anti-oxidant en kankerremmend) · 1 eetlepel lijnzaadolie (koudgeperst !!) · 1 eetlepel lecithine granulaat (korrels) (dit bindt zich aan de olie, daardoor makkelijker te mengen en het mengsel smaakt minder vettig, tevens is lecithine goed voor het geheugen) · fijne havervlokken of boekweitvlokken 1-3 eetlepels · eventueel Linolax Budwig-ontbijt mengsel toevoegen (verkrijgbaar in Reform-/natuurwinkels) · 1 capsule vitamine E 400 I.E. erbij innemen (dit beschermt de lijnzaadolie) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |