Ik heb er geen idee van hoe het bij jullie voelt, maar als mijn orgasme opkomt zeg maar, dan trekken alle spieren daar beneden enkele seconden samen. Daarna lossen ze, en gaan ze rytmisch om de seconde samentrekken en ontspannen - dit is wat mij mij het lekkere gevoel geeft (ik veronderstel dat dit het orgasme is?). Ik ben dit weekend nog wat aan het experimenteren geweest

en ik heb m'n hand weggenomen en onder m'n kussen weggestopt op het moment van die eerste spieraanspanning, dus net voor ik het orgasme voelde opkomen. Ik dacht dat dit het was, want er gebeurde enkele seconden niets meer, maar whoeps, daar kwamen de rytmisch samentrekkingen en een (klein) orgasmegevoel. Het probleem van zo'n handsfee orgasme is dat dat gewoon niet zo fijn aanvoelt, plus dat ik alsnog niet heb gerandjesfietst.
Hoe moet dit nou? Kan er iemand mij eens stap voor stap zeggen hoe dat randjesfietsen werkt? Is dat wat ik heb (1 grote aanspanning van de baarmoeder en dan een reeks schokken), een orgasme?
Sorry, het klinkt nogal technisch allemaal, maar ik heb geen vriendinnen waarmee ik hierover durf te praten dus ik zoek hier maar wat hints en tips