Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2005, 08:32
Hanne1988
Hanne1988 is offline
Hallo daar!

Dit is mijn allereerste bericht, ik hoop dat ik het goed doe en er niets misgaat (en dat ik anoniem blijf uiteraard)

Ik volg dit forum al een tijdje, en heb hier het randjesfietsen ontdekt. Ik heb alle instructies op de website (http://www.randjesfietsen.info) gevolgd, maar het lukt me niet! Je moet volgens de instructies echt zo dicht mogelijk tegen de rand van een orgasme aanzitten. Maar hoe voelen jullie dat dan? Op welke signalen moet je letten?

Groeten, en alvast bedankt voor jullie reacties,
Hanne
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 10:00
Mariekje*
Mariekje* is offline
Moeilijk te omschrijven. Ik stop meestal vlak voor, of precies aan het begin van een orgasme; het is dus al bezig, maar toch onderbreek ik het (kwestie van een hele goede timing, en jezelf goed kennen). Als je weet hoe het voelt om klaar te komen, dan herken je toch alle fases daarin? - het moment dat je bezig bent - het moment dat het gevoel toeneemt - het moment: 'als ik nu nog iets langer doorga, dan...' - en het moment dat je ook daadwerkelijk klaarkomt.
Denk dat wanneer je deze fases van jezelf kent, het daarna enkel nog een kwestie is van je timing trainen, en dus precies op het juiste moment leren stoppen ('als ik nu nog iets langer doorga, dan...'). Het gevoel van een orgasme is voor iedereen anders; dus het mijne kan je niet met dat van jou vergelijken, waarschijnlijk. Oefening baart kunst
Oud 27-05-2005, 10:27
Hanne1988
Hanne1988 is offline
Citaat:
HvJ schreef op 27-05-2005 @ 11:00 :
het is dus al bezig, maar toch onderbreek ik het
Hoe kan je dát doen? Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar mijn orgasme bestaat uit een aantal samentrekkingen daar beneden die een lekker gevoel geven. Eens die samentrekkingen bezig zijn, vallen die toch niet meer te stoppen? Of vergis ik me nu?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 10:34
Mariekje*
Mariekje* is offline
Probeer eens iets eerder te stoppen, ik denk dat jij namelijk net iets te laat stopt. Ik trek gewoon m'n hand weg, even wachten... gevoel neemt af... En weer verder gaan. Veel proberen, zo'n straf is het nou ook weer niet.
Oud 27-05-2005, 10:37
Mariekje*
Mariekje* is offline
Overigens vallen die samentrekkingen wel te stoppen, maar dat is een stuk moeilijker, juist omdat je dan liever doorgaat (automatisme, vrees ik). Ik denk dat wanneer je iets eerder stopt (in de aanloop-fase) het net iets 'makkelijker' te doen is.
Oud 27-05-2005, 11:02
Hanne1988
Hanne1988 is offline
Citaat:
HvJ schreef op 27-05-2005 @ 11:37 :
Ik denk dat wanneer je iets eerder stopt (in de aanloop-fase) het net iets 'makkelijker' te doen is.
Tsja, dat is net het probleem. Ik zal wel een uitzondering zijn, maar ik voel een orgasme niet echt opkomen. Misschien doe ik het nog niet lang genoeg om alle signalen te herkennen, vandaar mijn vraag hier. Als ik stop op het moment dat ik denk "nou gaat het denk ik ongeveer wel zo komen denk ik bij benadering veronderstel ik" dan stop ik volgens mij te vroeg, want dan heef het randjesfietsen geen effect. Stop ik als mijn orgasme (dus de samentrekkingen) begint, dan kom ik gewoon handsfree klaar zeg maar, dan zetten de samentrekkingen helemaal door en is het orgasme geweest, waardoor ik niet meteen weer verder kan gaan (en dat is toch de bedoeling?)

Sorry als het allemaal wat technisch klinkt, maar het boeit me gewoon hoe andere meiden dit voor elkaar krijgen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 14:10
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ervaring. Vaak oefenen, komt alles goed
Oud 27-05-2005, 20:56
Nona
Nona is offline
Ja, leer jezelf vooral goed kennen. Op een gegeven moment weet je wel wanneer een orgasme eraan komt, gewoon omdat je het gevoel dat eraan vooraf gaat herkent. Dat heeft heus lichamelijke gevolgen: meer bloed naar de geslachtsorganen, spierspanning, hogere hartslag, vrijkomen van hormonen... Dat leer je dan herkennen (als je maar genoeg oefent).
Oud 28-05-2005, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 27-05-2005 @ 15:10 :
Ervaring. Vaak oefenen, komt alles goed
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 08:49
Hanne1988
Hanne1988 is offline
Ik heb er geen idee van hoe het bij jullie voelt, maar als mijn orgasme opkomt zeg maar, dan trekken alle spieren daar beneden enkele seconden samen. Daarna lossen ze, en gaan ze rytmisch om de seconde samentrekken en ontspannen - dit is wat mij mij het lekkere gevoel geeft (ik veronderstel dat dit het orgasme is?). Ik ben dit weekend nog wat aan het experimenteren geweest en ik heb m'n hand weggenomen en onder m'n kussen weggestopt op het moment van die eerste spieraanspanning, dus net voor ik het orgasme voelde opkomen. Ik dacht dat dit het was, want er gebeurde enkele seconden niets meer, maar whoeps, daar kwamen de rytmisch samentrekkingen en een (klein) orgasmegevoel. Het probleem van zo'n handsfee orgasme is dat dat gewoon niet zo fijn aanvoelt, plus dat ik alsnog niet heb gerandjesfietst.

Hoe moet dit nou? Kan er iemand mij eens stap voor stap zeggen hoe dat randjesfietsen werkt? Is dat wat ik heb (1 grote aanspanning van de baarmoeder en dan een reeks schokken), een orgasme?

Sorry, het klinkt nogal technisch allemaal, maar ik heb geen vriendinnen waarmee ik hierover durf te praten dus ik zoek hier maar wat hints en tips
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten