Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is normaal dat je versnellingspook beweegt als je met het gas ouwehoert hoor!! En zolang hij geen rare geluiden maakt denk ik dat het wel goed zit! Bekijk de kleur van de olie aan de pijlstok na een klein eindje goed hard rijden: deze moet dan mooi diep donkerbruin tot zwart zijn!
Als je twijfelt aan de versnellingsbak, ag dan onder de auto liggen en bekijk de aansluiting van de versnellingsbak en het motorblok. Is deze aansluiting niet doordrenkt met olie en ziet deze er niet uit alsof er kort geleden nog bij gezeten is?? Koop hem dan maar, dan issie wel goed.. |
![]() |
|
Tjah voor 900 piek, zeggen veel mensen dat ik hem moet kopen...
![]() Tjah de onderkant van de auto zag er gewoon goed uit verder... Hij veerde ook goed, de demping deed het, de uitlaat zag er vrij nieuw uit, de motor was een klein beetje smerig... Hij reed gewoon relaxed verder... Ik denk dat ik hem koop... ![]()
|
Hij ziet er juist niet verzorgd uit... Alleen de onderkant en de motor enzow, en alles werkte gewoon zoals het moest werken, alleen de buitekant zag er niet zo strak meer uit...
![]() ![]()
|
Vergis je niet in een pony: het zijn best goede auto's hoor!! En doordat het gros van de nederlanders net zo reageert als iedereen hier nu net vandaag gedaan heeft, kunne de slimme mensen daarvan profiteren door een lage prijs!
Een soortgelijk verhaal geldt voor een Volvo 340! Minstens zo degelijk als een golf 2, maar stukken goedkoper.. Genesis |
![]() |
||
Citaat:
Maar het is wel een rib uit me lijf... ![]() Morgen krijg ik hem pas, dan gaat de verzekering pas in, trouwens, hij is wel al echt van mij, hij staat op mijn naam... ![]() ![]()
|
![]() |
koop een volvo 340 cabrio
goeie kar man heb ik ook gekocht voor 150,- plus een volle tank benzine. hij haalt de 90 op het rechte eind, er komt wel een lekker geluidje vanaf nu ik geen uitlaat meer heb.
||
![]() |
Citaat:
RIJP VOOR DE SLOOP
||
Citaat:
![]() En een best redelijke hyundai pony is VEEL slechter dan een nooit bestane 340 cabrio die rechtuit de 90 haalt zonder uitlaat?? Flikker toch alsjeblieft ff op hee Genesis |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb maar een leeftijd ingevuld ik dacht scholieren daar mag je vast niet ouder dan 18 zijn enne je hebt gelijk dat er geen 340cabrio is uitgebracht maar dat heb ik er zelf afgehaald. en zonder uitlaat lijkt het net of ik een opel gsi heb
||
![]() |
Citaat:
tuurlijk mag ik met autos spelen zolang de politie het maar niet ziet enne we wonen toch afgelegen dusse zeur niet enne je hebt gelijk dat er geen 340cabrio is uitgebracht maar dat heb ik er zelf afgehaald. en zonder uitlaat lijkt het net of ik een opel gsi heb
|
![]() |
|
|