![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En trouwens, waar bemoeien ze zich me... zij weten toch niet hoe jij je voelt, of wel? Laatst gewijzigd op 31-05-2002 om 15:34. |
![]() |
|
![]() |
Het hangt er natuurlijk vanaf hoe jij je erbij voelt, maar ik zal je mijn mening geven.
Ik denk dat je inderdaad een beetje verkeerd bezig bent. je lichaam geeft deze signalen natuulijk niets voor niets. Probeer iedere dag te eten. Bouw het langzaam op, zodat je maag en je darmen weer goed beginnen te functioneren. Begin eerst met 2 broodjes, de volgende dag 3 etc etc etc. Als je het zo langzaam opbouwt en het in deze periode rustig aan doet. Misschien iets minder naar school, gewoon jezelf een beetje rust gunnen. dan kom je er zo weer bovenop Liefs Kimry |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat uithongeren is idd heel slecht. Je lichaam raakt helemaal in de war en gewend aan het 'niet-eten'. Je moet gewoon proberen regelmatig, zeker 3x, per dag goed te eten. Daar wordt je absoluut niet dik van. Als je heel lang niets eet en dan juist ineens veel, kom je juist er veel meer van aan, dan wanneer je normaal eet. Je moet gewoon gezond eten en rust nemen als je lichaam daarom vraagt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je moet echt meer eten
![]() Als je zo weinig eet, heb je geen bouwstoffen etc meer. Dan krijg je dus veel sneller kneuzingen en zo, haaruitval, slappe nagels, bleke huid, heel zwak, etc... Als je dan opeens wel veel eet kan je lichaam dat natuurlijk niet hebben, omdat het zo lang weinig heeft gehad. |
![]() |
|
![]() |
Je moet je lichaam aansterken, want juist dan kan het meer hebben.
Wat je nu moet doen. Je moet ervoor zorgen dat je hele lichaam ineens aansterkt. Dit doe je door veel koolhydraten te eten, die zitten in bruin brood en pastagerechten. Eet vooral gezond. Je zult merken dat de kracht weer in je lichaam terugkeert en dat je sterker wordt naarmate je een vast patroon handhaaft met eten. Dus gewoon 3 keer per dag eten.
||
Citaat:
je vreest dat het fout is? ben je gek kind.. harstikke goed waarmee je bezig bent.. wil je dood ofzow??? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Goed bezig ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maarja jullie moeten niet denken dat ik mager ben ofzo.. ik heb een redelijk normaal gewicht bij mijn lengte (53 kilo bij 1.73). Naja ik eet bijna altijd twee keer fruit per dag en drink melk, dus wat dat betreft zit ik goed, alleen soms eet ik daar verder niks bij. Ik voel me er wel fout over dat ik erover ben begonnen op dit forum, ik voel me alleen maar fouter en dikker..
|
Het is helemaal niet fout hoor, dat je hierover bent begonnen op het forum, 't is juist goed, echt waar!!! Het is het begin van hulp zoeken...
Eerst even de feiten: 1,73 m en 53 kilo is gewoon te weinig! Maar oke, ik begrijp dat je dat waarschijnlijk niet wilt horen, maar toch, wees alsjeblieft een beetje voorzichtig met jezelf! Je zegt wel dat je nu al vaak ziek bent en niet aan je klachten wilt toegeven omdat je dan nog meer ziek bent, maar die klachten en dat ziek zijn, dat komt juist door jou leefgewoonte!!! Wanneer je beter voor jezelf zult gaan zorger en naar je lichaam zult luisteren, zul je juist minder vaak ziek zijn. Twee keer fruit per dag en melk drinken is gezond ja, MITS je er ook normaal bij eet! En wat eerder is gezegd: van 3 keer per dag eten wordt je NIET dik. Echt, je hebt die voedingsstoffen nodig. Laat ze neit weg, want dan krijg je die reacties van je lichaam. Het feit dat je dit hier hebt geschreven en dat je toch wel erg geschrokken bent laat zien dat je (toch) wel door hebt dat het zo niet langer kan. Het is heel goed om het hier te zetten, maar ik denk toch echt dat je ook iemand uit je omgeving in vertrouwen moet nemen. Je lichaam geeft aan dat het neit meer verder kan zo, doe daar alsjeblieft iets mee! Ik wens je echt heel veel succes!!
||
Citaat:
Ik wil niet lullig zijn, maar heb je een vorm van anorexia? Probeer weer langzaam te eten en je bent zeker niet dik met 53 kilo... En van brood en een warme maaltijd wordt je niet dik hoor! Dat heeft je lichaam nodig. Maar ik weet niet hoe moeilijk het allemaal voor je ligt, maar het kan volgens mij heel moeilijk allemaal zijn. Iig veel succes ermee! Mark
||
![]() |
Citaat:
Maarja ik probeer al beter te gaan eten.. vooral nu ik doorheb dat mn vader (ja, serieus!) ook een eetprobleem heeft en dat ik dat disgusting vind.. hij vreet echt alles op wat ie tegen komt en gaat dan kotsen.. soort van ouwe-mannen-boulimia ofzo.. geen idee. T zal niet de eerste keer zijn dat fout gedrag van mn ouders mij weer op het rechte spoor krijgt.. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
sorry het spijt me dat ik het moet zeggen, maar ik heb dus een poosje hetzelfde gehad alleen ik beulde me niet af...
Weet je wat het is jij hebt anorexia nervosa, je eet niet of amper en je valt erg vaak flauw dat zijn dus dé kenmerken van anorexia dat heb ik ook gehad maar dat komt omdat ik heel lang ben... Ik ben 16 en 1.84 lang en weeg maar 54 kilo dat is natuurlijk veeeeeeeel te weinig ik woog eerst nog minder maar dat heb ik er gelukkig weer aangekregen... als ik jou was (wat ik zeg maar ben geweest, en wat ik ook heb doorstaan) zal ik maar naar de dokter gaan.... en er heel erg serieus op in gaan het is niet zomaar wat hoor. neem het maar van mij aan. heel erg veel succes en blijf er vooral niet te lang mee rondlopen!!!! Dat is dus de pest voor je lichaam. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Drugs & Alcohol |
Nicotine in je aderen Inanis | 30 | 05-12-2007 23:26 | |
Seksualiteit |
Hoe preuts ben jij? Ceridwen | 123 | 19-06-2007 20:22 | |