Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2005, 18:53
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Wie heeft er ervaring met deze studie ? Is dit een goede studie om je voor te bereiden op het zelfstandig ondernemerschap ? Is dit moeilijk, makkelijk ? Waar mag je stage lopen ? Kortom, deel je ervaringen !
Oud 29-05-2005, 19:06
Wawl
Wawl is offline
Over het algemeen zijn het wel mondige mensen die niet bang zijn om zich te laten horen. Wat dat betreft zijn het net echte ondernemers.
Oud 29-05-2005, 19:23
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
das best nuttige info. Nog iemand info over de studie zelf ?
Oud 30-05-2005, 13:54
Blondt
Blondt is offline
ik zit nou in het eerste jaar van Small Business in Enschede, en ik vind dat je echt goed word voorbereid op het ondernemerschap.
Volgens mij word de opleiding overal op een andere manier gegeven, waar wil je de opleiding eventueel gaan doen?
Het is moeilijk om te zeggen of de opleiding makkelijk of moeilijk is, soms haal je je studiepunten makkelijk en de andere keer is het een stuk moeilijker. Ik hoor vaak van anderen dat ze Small Business een opleiding vinden voor luie mensen (omdat we geen les hebben) maar dat is absoluut niet zo. Je moet juist zelfdiscipline hebben, om zelfstandig te leren en opdrachten te maken.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 13:58
Blondt
Blondt is offline
owja, en bij ons (ik weet dus niet hoe dit elders in het land is geregeld) zijn ding en als stage lopen heel erg vrij. Volgend jaar moeten we opdrachten gaan doen bij bedrijven. Je mag dan zelf helemaal kiezen welk bedrijf. Vind jij de modewereld interessant, dan ga je bijv. bij een bedrijf een opdracht doen of stage lopen die in de modebranche actief is. Dat vind ik ook zo aantrekkelijk aan de opleiding, je vult hem als het ware helemaal zelf in (behalve het eerste jaar dan). Ook krijgen wij de gelegenheid om het derde en het vierde jaar extra cursussen e.d. te doen die betrekking hebben op de branche waar jij graag in wilt werken. Zo maak je je hele eigen POP (Persoonlijk Ontwikkelings Plan) , zoals dat zo mooi heet.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 18:15
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
bedankt voor je info ! Ik wou de opleiding in groningen (hanze) gaan doen (das het dichtste bij, en ik ken redelijk veel mensen in groningen, en groningen is gewoon gezellig).
Oud 31-05-2005, 21:25
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
niemand verder ?
Oud 03-06-2005, 20:25
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
echt niet ?
Oud 06-06-2005, 21:11
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
toe nou... niemand verder ? echt niet ?