![]() |
|
![]() |
Hallo,
ik ben een van de drie webmasters van cheatz.nl de site draait goed en we zijn steeds aan het uitbreiden ![]() Maar we zoeken nog wat mensen die willen meehelpen met... *cheatz te plaatsen *reviews te plaatsen *game-nieuws te plaatsen *moderators in het toekomstige forum (binnen een week gaan we een fatsoelijk forum laceren) Jij zin ??? zet hier dan gewoon *je e-mailadres onder *wat je wil doen *ga je actief meehelpen ![]() P.s. We zijn er aan bezig, maar het is maar dat jullie het weten, als je actief meewerkt aan de sites krijg je gratis games, wat bekendheid,...
Laatst gewijzigd op 19-05-2002 om 14:22. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
ik wil best wel meehelpen in forum..
email = bart_roumen@hotmail.com Laatst gewijzigd op 20-05-2002 om 08:32. |
![]() |
|
ik ben op de hoogte van alles wat er gbeurt in de gamewereld
maar zou je me meer info kunnen geven over de site,de voordelen ,of het wat kost enz. meel naar martijnalmere@hotmail.com |
![]() |
|
![]() |
Hé ik wil best mehelpen.
Ik wil best wel Gamereviews en nieuws posten. Heb geen ervaring maar wil best leren ![]() Mijn email is Xahe@msn.com
|
Hey ik wil graag meehelpen. Het lijkt me vooral leuk om games te reviewen en dan met name richting de Gamecube en Gameboy Advance kant.
Ik zal ook zeker dan actief schrijven, en in schrijven ben ik goed. Niet om zomaar op te scheppen, maar een goede review lijkt mij geen probleem. Ook in HTML ben ik geen amateur dus mocht je die kennis moeten bezitten is dat vanzelfsprekend ook geen probleem. Mijn email adres is cyndar@quicknet.nl of cyndar@hetnet.nl, net welke in mijn forumprofiel staat. Ook is m'n msn adres cyndar@hetnet.nl
|
Ik zou ook wel mee willen helpen, dan meer naar de PC kant,
cheats & reviews & walkthroughs posten! Ik ben al member van Down4Free email = draakjuh87@hotmail.com
|
sorenjermei@hotmail.com
ik wil wel mee helpen ma krijgen wij opdracht over welke game somdat dat zou fijn zijn actief weet ik nog niet eerste weken nu niet dan (examens he)
||
Verwijderd
|
Citaat:
[niet dat ik altijg goed typ, maar is nog altijd berijpbaarder dan dit] |
![]() |
|
![]() |
heyz game-surver,
lijkt me wel lache werkje !! ik kan wel hier en daar wat cheats regelen en ik ben niet te beroerd om een artikeltje over een nieuwe game te plaatsen. Ik hoor wel of je iets met me kunt. ben vrij veel op internet (elke avond) duz laat maar horen wat ik voor jullie kan doen !! mzzls paulquinten@hotmail.com |
![]() |
|
Yó mensen van cheatz.nl
Ik zou GRAAG! (lees: SUPER DUPER GRAAG) voor jullie wat dingen willen doen. Heb helaas geen ervaring met html maar m'n NL Docent dat ik wat in de schrijfwereld moet doen ![]() E-Mail:Kamerplant_2001@hotmail.com<---Zeeeeeer actief paranormaalbadeendje@hotmail.com<---Actief
||
![]() |
Citaat:
wat houdt dat in? Wil evenuteel wel moderator op het forum worden oid. Kan matig met html omgaan, maar als je wat websites van mij wilt zien kan je altijd even mailen. coolreal@hotmail.com mzzl&suc6
|
hmm, ik ben HTML een beetjuh aan et leren, kan er nog niet spectaculair veel mee, maar kan altijd leren, de basis gaat wel redelijk...daarnaast lijkt iets met et forum me ook wel wat, dus mail me ff waar je nog mensen voor nodig heb dan zie ik wel.
M`n mail : Devilsscorpion@hotmail.com *heb ook MSN, dus kan me ook toevoegen, is makkelijker lull`n ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Videokaarten (update: 17-1-2011) M@rco | 103 | 20-05-2012 00:49 | |
Psychologie |
Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten Waterput | 12 | 02-01-2008 10:01 | |
Software & Hardware |
dual core of niet? twinkebel | 32 | 27-12-2006 22:48 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 |