Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2005, 20:58
Meadow
Meadow is offline
Heb sinds kort Pirates of the Caribbean, erg leuk spelletje, meteen lekker mee bezig gegaan, maar ik heb een raar probleem. Na een soort tutorail quest moet je naar Redfort of Redport (weet niet meer welke) en daar naar de Gouverneur. Allemaal leuk en aardig, maar hoe alng ik ook zeil, ik kom niet over de helft van de reis. Mijn schip gaat gewoon niet verder op de overzichts kaart. Ik ben op een aantal bug-sites geweest, maar die zijn erg traag en mijn niternet is nogal slecht en duur, dus dat lukte niet erg. Heeft iemadn enig idee wat ik hier aan kan doen of wat uberhaupt het probleem is?

Veel dank,
Meadow
Oud 01-06-2005, 21:02
Verwijderd
Je kan ff kijken op www.gamefaqs.com, misschien dat daar iets bij staat ...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 21:14
Meadow
Meadow is offline
Bedankt voor de suggestie, maar dr is niets te vinden. ER wordt alleen gezegd dat ik er heen moet, niet hoe . Well, I'll try again...
Oud 02-06-2005, 10:27
Smobbo
Smobbo is offline
Pirates of the Caribbean is een heel slecht spel.
Je moet ff kijken of er updates zijn en anders een x opnieuw installeren, aangezien er miljard bugs in dat spel zitten...
Oud 02-06-2005, 10:33
Verwijderd
Goh, zat laasts wat oude PU's door te lezen en kwam dat spel tegen. Het spel is veel te vroeg uitgebracht en zat daardoor nog vol bugs.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 18:09
Meadow
Meadow is offline
Waar zou ik zoiets als en update kunnen vinden zonder dta mijn computer binnen no time dood is aan spam en of virussen? Normaal speel ik namelijk alleen spelletjes die geen hulp enz behoeven .
Reageren

Regels voor berichten