Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2002, 10:08
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Hoe snel (tijd) vertel je negatieve dingen over jezelf, over 'problemen' etc en waarom dan pas/al??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2002, 10:10
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
best snel. Over jezelf bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 10:12
de abt van sion
de abt van sion is offline
Dat zou ik maar zo snel mogelijk doen, zodat de ander meteen de kans heeft om het uit te maken. Dat is het eerlijkst en werkt uiteindelijk het best.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 10:13
Gothic
Gothic is offline
niet snel, eigenlijk alleen als we er tegenaan lopen, en als het gesprek erop komt... ik stel me niet graag kwetsbaar op, zeker niet bij iemand die ik niet vertrouw...

bij andere mensen is het anders, op msn gaan dingen sneller, ook bij gewoon vrienden komt het sneller...
Oud 09-06-2002, 11:34
Rio
Rio is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Dat zou ik maar zo snel mogelijk doen, zodat de ander meteen de kans heeft om het uit te maken. Dat is het eerlijkst en werkt uiteindelijk het best.
mee eens... vroeg of laat komt de ander er toch wel achter en dan kan het nog wel eens in het verkeerde keelgat schieten... ikzelf vertel het altijd direct... en ik heb alleen nog maar meegemaakt dat ze juist die eerlijkheid waarderen... echt daar mee krijg je het meeste respect hoor anders gaan ze je nadat ze het gehoord hebben na een lange tijd alleen maar achterbaks of oneerlijk vinden ofzo...
Oud 09-06-2002, 18:13
Verwijderd
Ik wil dat een jongen dat alles weet VOOR hij wat met mij begint, zodat hij weet waarmee hij te maken kan krijgen..

Heb ik ook gedaan bij mn huidige vriend, in een superlange e-mail, ongeveer een week nadat ik hem had ontmoet. Hij reageerde superlief, waardoor ik al meteen nog zekerder wist dak wat met hem wou
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 18:19
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ik wil dat een jongen dat alles weet VOOR hij wat met mij begint, zodat hij weet waarmee hij te maken kan krijgen..

Heb ik ook gedaan bij mn huidige vriend, in een superlange e-mail, ongeveer een week nadat ik hem had ontmoet. Hij reageerde superlief, waardoor ik al meteen nog zekerder wist dak wat met hem wou
that's true love...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 18:22
U-NiQ
U-NiQ is offline
Op zijn tijd. Als het aan de praat komt bijvoorbeeld, of als er iets gebeurt wat er mee te maken heeft.
Of als je denkt lang genoeg bij elkaar te zijn om dingen uit het verleden te vertellen.
Niet meteen, dat zou je vriend(in) af kunnen schrikken.
Oud 09-06-2002, 18:39
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
J-tjuh schreef:

that's true love...
wat een zielige opmerking.

voordat ik iets met mn huidige vriendinnetje kreeg heb ik zon beetje al mn problemen met haar doorlopen.
Oud 09-06-2002, 19:09
Verwijderd
Citaat:
J-tjuh schreef:

that's true love...
Wat bedoel je met die opmerking?

Dat heeft er verder toch niets mee te maken? Al die dingen spelen een grote rol in mijn leven en hebben grote invloed op hoe ik met bepaalde dingen omga. Ik vond dat hij het recht had al die dingen te weten voor het serieus werd. Dat hij zo goed reageerde, viel mij heel erg mee, omdat ik daar bij exen nogal tegenaan was gelopen. Maar kvonnum daarvoor al heel erg leuk.. vond gewoon dat hij het recht had dat te weten..

zie echt niet in wat je met je opmerking bedoeld.. reageer serieus of reageer anders gewoon niet op het hele topic
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 19:32
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
I love your thoughts
Oud 09-06-2002, 21:05
Lindansje
Lindansje is offline
ik heb het achteraf verteld

vooral omdat het gebeurde op mij geen heel grote invloed meer heeft, maar des te meer op mijn zus en mijn ouders...

ik heb het hem verteld toen hij de tweede keer bij mij thuis was, omdat ik vond dat hij het moest weten, zodat hij niet zou schrikken van eventuele reacties
Oud 09-06-2002, 21:23
Balance
Balance is offline
kzou ook wel graag van te voren negatieve dingen kunnen vertellen, maar dat kan ik niet. ben veel te bang voor de reactie... stel nou dat zo'n jongen dan opeens niks meer met me wil: dan weet ie toch dingen van mij waarvan ik liever niet heb dat anderen die weten...
Oud 09-06-2002, 21:37
Ninnoc
Ninnoc is offline
negatieve shit in mijn karakter zo snel mogelijk, liefst meteen als het 'officieel' is zoals bij mijn laatste vriendje. Dan weten ze waar ze aan beginnen, ik ben namelijk nogal wisselvallig, impulsief en aan mijn vrijheid gehecht. Als ze daar niet tegen kunnen zeg ik ook meteen dat ze of dat voor lief moeten nemen of er niet aan moeten beginnen.
problemen thuis ed zijn over het algemeen beetje bekend bij mensen waar ik wat mee zou kunnen krijgen. De andere shit ook vrij snel, al heb ik daar soms wel spijt van omdat er dus nu mensen rondlopen met dingen van mij waarvan ik NU liever niet heb dat ze dat weten.
Reageren

Regels voor berichten