Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil dat een jongen dat alles weet VOOR hij wat met mij begint, zodat hij weet waarmee hij te maken kan krijgen..
Heb ik ook gedaan bij mn huidige vriend, in een superlange e-mail, ongeveer een week nadat ik hem had ontmoet. Hij reageerde superlief, waardoor ik al meteen nog zekerder wist dak wat met hem wou ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Op zijn tijd. Als het aan de praat komt bijvoorbeeld, of als er iets gebeurt wat er mee te maken heeft.
Of als je denkt lang genoeg bij elkaar te zijn om dingen uit het verleden te vertellen. Niet meteen, dat zou je vriend(in) af kunnen schrikken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat heeft er verder toch niets mee te maken? Al die dingen spelen een grote rol in mijn leven en hebben grote invloed op hoe ik met bepaalde dingen omga. Ik vond dat hij het recht had al die dingen te weten voor het serieus werd. Dat hij zo goed reageerde, viel mij heel erg mee, omdat ik daar bij exen nogal tegenaan was gelopen. Maar kvonnum daarvoor al heel erg leuk.. vond gewoon dat hij het recht had dat te weten.. zie echt niet in wat je met je opmerking bedoeld.. reageer serieus of reageer anders gewoon niet op het hele topic |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik heb het achteraf verteld
vooral omdat het gebeurde op mij geen heel grote invloed meer heeft, maar des te meer op mijn zus en mijn ouders... ik heb het hem verteld toen hij de tweede keer bij mij thuis was, omdat ik vond dat hij het moest weten, zodat hij niet zou schrikken van eventuele reacties
|
kzou ook wel graag van te voren negatieve dingen kunnen vertellen, maar dat kan ik niet. ben veel te bang voor de reactie... stel nou dat zo'n jongen dan opeens niks meer met me wil: dan weet ie toch dingen van mij waarvan ik liever niet heb dat anderen die weten...
|
![]() |
negatieve shit in mijn karakter zo snel mogelijk, liefst meteen als het 'officieel' is zoals bij mijn laatste vriendje. Dan weten ze waar ze aan beginnen, ik ben namelijk nogal wisselvallig, impulsief en aan mijn vrijheid gehecht. Als ze daar niet tegen kunnen zeg ik ook meteen dat ze of dat voor lief moeten nemen of er niet aan moeten beginnen.
problemen thuis ed zijn over het algemeen beetje bekend bij mensen waar ik wat mee zou kunnen krijgen. De andere shit ook vrij snel, al heb ik daar soms wel spijt van omdat er dus nu mensen rondlopen met dingen van mij waarvan ik NU liever niet heb dat ze dat weten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kerstverhaal] Kerstmis in de hemel. Soapsie | 7 | 12-12-2005 20:49 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |