Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
mijn vriendin heeft soms haar buien dat ze wat meer geïrriteerd als anders en zich aan stomme dingen ergerd, maar ik ben veel te nuchter om daar moeilijk over te doen.
|
![]() |
koppig,
als ik hem bijvoorbeeld niet na mag praten doet ie t wel bij mij, mag niet aan zn haar zitten omdat t anders door de war gaat ![]() euhm...verder weet ik niet iets Chanel
||
Verwijderd
|
Citaat:
HIj vergeet SOMS dingen... mjah jeweetwel.. je loopt erges heen en je staat daar dan van wat kwam ik hier nu doen? of njah gwoon.. ik zeg iets. en dan istie net vergeten... kep nooit beweerd dat hij irirtant is! en jazeker klikt het! en trouwes.. als iets me niet zint zeg ik het wel hoor. neem ik niet gewoon voor lief.. tis ma ff da je net weet.. Liefde is heus mooi hoor... Maar deez topic ging over de slechte kanten.. en die heeft iedereen.. kijk bijvoorbeeld eens naar jezelf als je die allemaal gaat opnoemen.. iedereen heeft zijn slechte eigenschappen.. edit: en die ex... tsjah.. tis een lang verhaal, maar die kan goed overweg met zijn ouders.... kant niet echt uitleggen zo hier opt forum ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
nu niet meer ben single maarja bij sommige pakt het anders uit klopt ik kan er behoorlijk agressief van worden b.v als mijn maten ruzie hebben flip ik helemaal door en dat is weer mindere punt als ik alcohol op heb dat ik dan agressief kan worden als er een verkeerd ding tegen me word gezegd maar daar word aan gewerkt door mijn eigen ![]() |
![]() |
|
tuurlijk!
maar wat........tjah hahahaha neej vast wel iets.... uuhmm...... Ja--> hijs kan af en toe een beetje lomp uit de hoek komen. en het duurt altijd zooo lang voordat ie er een keertje is, hij moet altijd eerst nog eten en douchen, das standaard heel vaag maja. das alles verder weet ik niets.. liefs my baby |
![]() |
|
![]() |
Wat ik een 'negatief' punt aan mijn vriendin vind, is dat het bijna onmogelijk is om serieus iets uit te praten of ergens ontevredenheid over uiten. Ze voelt zich meteen aangevallen en/of zegt niets en gaat huilen. Pas als ik dan weer veel moeite doe, toegeeflijk ben en haar troost is het weer goed... maar zijn we naar mijn idee niet veel opgeschoten.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hij wordt nooit boos!!
Ja, en ms klinkt dit echt heel stom, maar het kan heel erg irritant zijn. Ik vind af en toe es ff ruzie, es ff schreeuwen gewoon lekker, maar hij blijft altijd heel erg lief, waardoor ik me dan zo een ontzettende bitch voel als ik boos doe.. En bovendien maakt het me bang dat hij evt. irritaties niet uit en ze zo allemaal opkropt waardoor het ms de overhand gaat hebben van de leuke dingen zeg maar. Ik kan me nl. niet voorstellen dat hij geen irritaties heeft, maar meestal moet ik ze uit hem sleuren enzow.. Maar goed, tis wel iets waar ik mee kan leven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dingen die ik zeg worden vaak door hem verkeerd opgevat, hij betrekt zich op zichzelf en daardoor irriteert ie zich. |
![]() |
|
Hmm dat wordt eigenlijk een waslijst van redelijk onbelangrijke dingen, zoals: NOG slordiger dan mij, NOG vergeetachtiger dan mij, heeft nooit zin om z'n stoppelbaard er af te scheren en dat prikt!!, blowt ietsje te veel maar doet dan nooit irritant, zit NOG meer in geldnood dan ik enzovoort enzovoort
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Problemen met zelfbeeld.. ikkuh15 | 26 | 21-05-2010 12:18 | |
Liefde & Relatie |
Type hier je +(plus) en -(min) punten van je huidige vriend/vriendin. MoHaMeDJaLaL | 54 | 15-03-2006 21:23 | |
Liefde & Relatie |
Liefde en vreemdgaan mzzlman | 89 | 23-02-2005 10:33 | |
Psychologie |
een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten) Fantôme | 499 | 12-12-2003 14:59 | |
Psychologie |
Wat vind jij goede punten van jezelf? Deliveran©e | 56 | 04-11-2003 18:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Schepsels van god of.. PFP | 28 | 12-04-2002 17:58 |