Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2002, 20:52
priet
priet is offline
De meeste mensen vinden hun partner perfect. Maar zit er nou niet een negatief puntje aan die van jou? Zo ja, laat ze horen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2002, 20:54
Mark
Mark is offline
er is een klein negatief puntje....

..ik heb momenteel geen partner.

Mark
Oud 02-06-2002, 20:55
lady_x
lady_x is offline
De perfectie bestaat niet, nooit, jamais. Je dènkt gewoon dat je partner perfect is omdat liefde blind maakt voor negatieve punten.
Oud 02-06-2002, 21:03
Verwijderd
Hij zegt wel es wat en vergeet het dan, hij is redelijk vaak moe en dat is toch echt zijn eigen schuld en dan zit hij maar te klagen. Is wel irri. Hij heeft een hele irritamte ex, die nog bij hun in huis gaat wonen ook!!!! (vanwege universiteit... ik bedoel zoek dan een appartement ofzo! maar bij je ex zn ouders in huis gaanwonen?????!!!! en tis nog een bitch ook!
uhm... als hij een slechte bui heeft dan zit dat mij nog wel eens dwars en ff later biedt hij zn excuses weer aan.. hij mag soms wat meer 'considerate' zijn.. Z´n broer kan echt een eikel zijn.. kweeniej nog wel meer dingen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 21:13
Gothic
Gothic is offline
ik kan altijd wel negatieve punten opnoemen, ik ben superkritisch... verder zie ik alles wel goed en aardig als ik verliefd ben, maar ik blijf wel realistisch, dus als ik wil kan ik de negatieve dingen wel vinden, en zo gauw verliefdheid over is, ga ik me eraan ergeren ...
Oud 02-06-2002, 21:17
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef:
*blabla*
Vergeetachtig, moe, klaagt veel, irritante ex..
En euhm, klikt het nog goed tussen jullie?..
Hmm zo'n dingen bijvoorbeeld, mijn ex-vriend was ook nogal vergeetachtig en irritant maar dat zijn dingen die, als je verliefd bent, je erbij pakt en die je soms niet eens beseft.
Hoh ja wat kan liefde toch mooi zijn..
Oud 02-06-2002, 21:37
Verwijderd
Tuurlijk heeft ie wel wat negatiefs (weet nu ff nix te verzinnen) maar die punten worden weer gecompenseerd door de positieve
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 08:28
highlight
highlight is offline
hij kan soms wat bot zijn in zijn opmerkingen, en hij wil altijd gelijk (net als ik trouwens) maar idd wordt dat ruimschoots gecompenseerd door zijn goede punten!!
Oud 03-06-2002, 13:37
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
highlight schreef:
hij kan soms wat bot zijn in zijn opmerkingen, en hij wil altijd gelijk (net als ik trouwens) maar idd wordt dat ruimschoots gecompenseerd door zijn goede punten!!
perfectie is hetgene wat niet perfect is...

mijn vriendin heeft soms haar buien dat ze wat meer geïrriteerd als anders en zich aan stomme dingen ergerd, maar ik ben veel te nuchter om daar moeilijk over te doen.
Oud 03-06-2002, 16:13
*pimperkeuh*
*pimperkeuh* is offline
tenige is dat ie zomz een beetje koppig is.. maar door ikke issem da nooit zoo lang
en eeum doet af n toe veeel gel op zen kopske

LOVE HIMMMM

*PiMpS*
Oud 03-06-2002, 17:14
sunnevot
sunnevot is offline
We zijn allebei nogal koppig, en dat botst wel eens. Verder weet ik niet zo veel te bedenken. Ja, hij bijt nagels, maar of dat nou zo negatief is??!!!

(is zielsgelukkig met haar vriend)
Oud 03-06-2002, 19:35
chanel
chanel is offline
koppig,
als ik hem bijvoorbeeld niet na mag praten doet ie t wel bij mij,
mag niet aan zn haar zitten omdat t anders door de war gaat
euhm...verder weet ik niet iets

Chanel
Oud 03-06-2002, 19:41
Mindfields
Mindfields is offline
hij drinkt teveel
en heeft een kut vriend.

klaar.
Oud 03-06-2002, 20:32
Ditchie
Ditchie is offline
Citaat:
chanel schreef:
koppig,
als ik hem bijvoorbeeld niet na mag praten doet ie t wel bij mij,
mag niet aan zn haar zitten omdat t anders door de war gaat
euhm...verder weet ik niet iets

Chanel
Dat 'haarprobleem' is dus al bekend
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 20:35
Tox
Tox is offline
*zegt af en toe te weinig als we bij mijn fam. zijn
*is nie vaak zat maar als ze zat is echt irri
voor de rest is ze echt kei lief, wil alleen altijd gelijk hebben
Oud 03-06-2002, 21:18
rb338
rb338 is offline
Ik zit nog in die fase van de relatie waarin je nog geen minpunten hebt kunnen ontdekken geloof ik

Of ze heeft er gewoon echt geen, maarja dat lijkt me stug
Oud 04-06-2002, 01:17
Verwijderd
Citaat:
lady_x schreef:

Vergeetachtig, moe, klaagt veel, irritante ex..
En euhm, klikt het nog goed tussen jullie?..
Hmm zo'n dingen bijvoorbeeld, mijn ex-vriend was ook nogal vergeetachtig en irritant maar dat zijn dingen die, als je verliefd bent, je erbij pakt en die je soms niet eens beseft.
Hoh ja wat kan liefde toch mooi zijn..
euh.. kwam ik iets verkeerd over geloof ik.. hij kan soms moe zijn ( en daar is echt een reden voor... ook niet allemaal ze eigen schuld... ) MJah en dan wil hij nog wel es een aantal keer zeggen 'kben zow moe'
HIj vergeet SOMS dingen... mjah jeweetwel.. je loopt erges heen en je staat daar dan van wat kwam ik hier nu doen? of njah gwoon.. ik zeg iets. en dan istie net vergeten... kep nooit beweerd dat hij irirtant is!
en jazeker klikt het! en trouwes.. als iets me niet zint zeg ik het wel hoor. neem ik niet gewoon voor lief.. tis ma ff da je net weet..
Liefde is heus mooi hoor... Maar deez topic ging over de slechte kanten.. en die heeft iedereen.. kijk bijvoorbeeld eens naar jezelf als je die allemaal gaat opnoemen.. iedereen heeft zijn slechte eigenschappen..

edit: en die ex... tsjah.. tis een lang verhaal, maar die kan goed overweg met zijn ouders.... kant niet echt uitleggen zo hier opt forum
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 10:47
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef:
Maar deez topic ging over de slechte kanten.. en die heeft iedereen.. kijk bijvoorbeeld eens naar jezelf als je die allemaal gaat opnoemen.. iedereen heeft zijn slechte eigenschappen..
Is juist, en de één meer dan de ander
Oud 04-06-2002, 10:55
SolaR
SolaR is offline
Citaat:
Parallel schreef:
hij drinkt teveel
en heeft een kut vriend.

klaar.
Ik drink ook best veel maar bij mij vonden ze het altijd wel lachen
nu niet meer ben single maarja bij sommige pakt het anders uit klopt
ik kan er behoorlijk agressief van worden b.v als mijn maten ruzie hebben flip ik helemaal door en dat is weer mindere punt als ik alcohol op heb dat ik dan agressief kan worden als er een verkeerd ding tegen me word gezegd
maar daar word aan gewerkt door mijn eigen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 11:14
Esmée
Esmée is offline
Niemand is perfect. Ook mijn vriendje niet. Hij is soms te onverschillig (dat ik zoiets heb van hallo... hoe kun je je hier niet over opwinden), kan dingen soms straal vergeten (maar dat heb ik zelf ook), meer schiet me zo even niet te binnen...
Oud 05-06-2002, 20:42
my baby
my baby is offline
tuurlijk!

maar wat........tjah hahahaha

neej vast wel iets.... uuhmm......

Ja--> hijs kan af en toe een beetje lomp uit de hoek komen.
en het duurt altijd zooo lang voordat ie er een keertje is, hij moet altijd eerst nog eten en douchen, das standaard heel vaag maja.

das alles verder weet ik niets..

liefs my baby
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 19:38
Verwijderd
Citaat:
lady_x schreef:
De perfectie bestaat niet, nooit, jamais. Je dènkt gewoon dat je partner perfect is omdat liefde blind maakt voor negatieve punten.
I agree
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 19:48
mar87
mar87 is offline
hij komt nog wel 's te laat. terwijl ik altjid akelig o ptijd ben. wel 'ns lastig. en hij 's wel 'ns vergeetachtig verder wee'k eigenlijk nie
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 20:30
Drizzt
Drizzt is offline
Wat ik een 'negatief' punt aan mijn vriendin vind, is dat het bijna onmogelijk is om serieus iets uit te praten of ergens ontevredenheid over uiten. Ze voelt zich meteen aangevallen en/of zegt niets en gaat huilen. Pas als ik dan weer veel moeite doe, toegeeflijk ben en haar troost is het weer goed... maar zijn we naar mijn idee niet veel opgeschoten.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 20:47
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
snowboarder schreef:
er is een klein negatief puntje....

..ik heb momenteel geen partner.

*herkenning*
Oud 08-06-2002, 16:23
Lonsdalechick16
Lonsdalechick16 is offline
Niemand is perfect zelf ik neit ahha geintje..

- me vriend is snel jaloers net as ik
- snel op z'n teentjes getrapt..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:49
Verwijderd
hij wordt nooit boos!!

Ja, en ms klinkt dit echt heel stom, maar het kan heel erg irritant zijn. Ik vind af en toe es ff ruzie, es ff schreeuwen gewoon lekker, maar hij blijft altijd heel erg lief, waardoor ik me dan zo een ontzettende bitch voel als ik boos doe..

En bovendien maakt het me bang dat hij evt. irritaties niet uit en ze zo allemaal opkropt waardoor het ms de overhand gaat hebben van de leuke dingen zeg maar. Ik kan me nl. niet voorstellen dat hij geen irritaties heeft, maar meestal moet ik ze uit hem sleuren enzow..

Maar goed, tis wel iets waar ik mee kan leven
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:56
miro
miro is offline
Citaat:
rb338 schreef:
Ik zit nog in die fase van de relatie waarin je nog geen minpunten hebt kunnen ontdekken geloof ik

Of ze heeft er gewoon echt geen, maarja dat lijkt me stug
mij ook

Dingen die ik zeg worden vaak door hem verkeerd opgevat, hij betrekt zich op zichzelf en daardoor irriteert ie zich.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 17:11
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Hmm dat wordt eigenlijk een waslijst van redelijk onbelangrijke dingen, zoals: NOG slordiger dan mij, NOG vergeetachtiger dan mij, heeft nooit zin om z'n stoppelbaard er af te scheren en dat prikt!!, blowt ietsje te veel maar doet dan nooit irritant, zit NOG meer in geldnood dan ik enzovoort enzovoort Verder valt hij wel mee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten