Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het makkelijkste om er te komen zal waarschijnlijk het vliegtuig zijn, dat is natuurlijk super snel. Ik denk echter dat de bus het goedkoopste is, en opzich is het ook wel comfortabel.
Kjik bijvoorbeeld eens op www.eurolines.nl daar heb je goedkope bustickets voor heel europa dus ik denk Boesdapest ook wel. Maar zoals je zelf zegt zijn die al vol ![]() Internationale trein zal je eventjes op de site van ns moeten kijken. http://plannerint.b-rail.be/bin//que...69297&OK#focus bijvoorbeeld. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jaaaaaaa! Ik ga ook naar Sziget (eerste keer) en het wordt echt helemaal geweldig.
Wij gaan met het vliegtuig, maar als je nu nog wil boeken is het waarschijnlijk erg duur. Kijk eens op www.boedapest.net daar wilden ze een bus retour laten rijden voor 129€, geen idee of het nog steeds doorgaat want het staat er al een tijdje, succes! |
![]() |
|
![]() |
Ik heb twee weken geleden geboekt op
www.skyeurope.com voor een vakantie naar Boedapest en kwam er vorige week achter dat Sziget er dan is ![]() Om even mn verhaal af te maken, ik ga Vliegen dus. Erg goedkoop vond ik zelf! 200 euro retour incl alles. Doe ik dan toch liever dan voor 70 euro minder zo'n k**reis te maken met een bus...
||
Citaat:
|
|
|