Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eigen werk, een ingelijst gedicht van een vriendin, een schilderij van een vriendin, een psyduck, corneille-reproductietjes, een ingelijst werk van mijn ex, een poster van een meeuw, op mijn wc hangen allemaal oosterse affiches en dingetjes, ik heb een muur met prikbord en strips van dirk en désiré, calvin en hobbes, foto's en kaartjes en troepdingetjes. In mijn slaapkamer zijn net mijn affiches naar beneden gedonderd van Nirvana en The Phantom of the opera. Ik ben nog aan het denken wat ik daarmee nu ga doen.
http://www.deviantart.com/view/5010690/ Het werk van mijn ex dat bij mij hangt. Ik vind het te mooi om weg te doen. Verder blijft het wel klote. |
![]() |
||
Citaat:
Maar hier staan m'n iPodposters en dit is de krant: ![]() Ik zal morgen wel een fatsoenlijke foto proberen te maken. :X. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb een kastdeur vol met flyers en kaartjes naar dnb feestjes... Het enige echte 'schilderij' wat ik heb, is van het 20-jarig bestaan van de Eindhovense coffeeshop de Pink ![]() *KLIKBAAR* Mja, en ik heb wat filmposters aan de muur hangen (vanaf vanmiddag weer wat andere) O.A. The Crow II, Matchstick Men en The Motorcycle Diaries.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vraag me af wie me stoer zou vinden omdat ik dat op mijn kamer heb hangen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
On topic: Ik zal morgen oid ff fototjes schieten van mn kamert.
||
![]() |
Citaat:
![]() aan mijn muur hangt eigen shit die nog niet af is, momenteel de paus (johannus paulus 2) en n madonna (dan kan ik goed zien wat er nog moet gebeuren enzo). ben lekker christelijk bezig, maar ze zijn voor mijn oma ![]() en verder hangt boven mijn bed in slaapkamer, de kluwe vrouwen van klimt(lekker afgezaagd) ![]() en euhm ja ingelijste fotos enzo (niet zelfgemaakte maar mooie oude fotos) en ik ben aant sparen voor nieuwe dingetjes
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Trouwens als er iemand zen kamer wilt opvrolijken met een mega poster en niet veel geld wil uitgeven: http://homokaasu.org/rasterbator/ (ook zeker de resultaten eens checken).
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Jagen en eizoeken kees17 | 52 | 30-05-2005 17:23 | |
Lifestyle |
Je Kamer Mute | 4 | 09-11-2003 18:28 | |
De Kantine |
Wat heb jij aan je muur hangen?? icegirl.com | 77 | 09-10-2002 09:45 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 |