Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2005, 21:14
poki
poki is offline
Ik heb een laptop. Wanneer ik mijn muis aansluit doet het touchpad het nog gewoon. Die zou ik graag uitgeschakeld willen hebben. Ik raak 'm nl nogal eens aan en dan verschuift de cursor.

Wie kan mij helpen???

thnxxx
Oud 01-06-2005, 21:29
Moonspell
Moonspell is offline
Ga na, of je in de bios eventueel je muis kan uitschakelen.

Dit zou ik door een persoon laten doen, die deze kennis beschikt.

Succes.
Oud 02-06-2005, 10:24
grensgeval
grensgeval is offline
wil je nooit mee je muispad gebruiken? of enkel als je muis niet aangesloten is?

Anders moet je in windows apparaatbeheer gewoon dat ding uitschakelen, geen probleem (daar heb je geen bios voor nodig)
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 17:44
Verwijderd
Ik heb gewoon een knopje boven mijn touchpad waarmee ik mijn muis uit kan zetten, maar ik denk dat jij dat dan niet hebt?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 18:56
Rieno
Rieno is offline
die van mij kan ook gewoon met een knoppencombo uitgezet worden idd...wat voor type heb je?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 19:14
Verwijderd
Sluit je je muis aan op de USB poort? Want als ik dat doe, doet mijn touchpad het ook nog gewoon, maar als ik heb gewoon via de 'muis'-poort doe (heeft een andere naam volgens mij ) dan gaat het touchpad automatisch uit, misschien is dat bij jou ook ?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 19:24
TopDrop
TopDrop is offline
Die van mij blijft ook altijd aanstaan, ook als je een externe muis via usb of ps2 aansluit. t Zou inderdaad handig zijn als ik wist hoe ik die touchpad uit kon zetten Ik heb namelijk geen knopje erboven of een knoppencombinatie (tenminste, niet dat ik weet) om m even snel uit te zetten..

*wacht in spanning af*
Oud 02-06-2005, 20:26
grensgeval
grensgeval is offline
zoek dat ding in apparaatbeheer en schakel um uit, moet je alleen zorgen dat je niet je muis vergeet.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 22:57
poki
poki is offline
Ik heb een fujitsu siemens Amilo 7300 ofzo...

En waar zit apparaatbeheer??

Ik heb idd een muis via usb. Kan ik daarmee ook in de echte 'muisopening'??

thnx voor de reacties!!
Reageren

Regels voor berichten