Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2005, 18:56
Verwijderd
Dit wordt hoogstwaarschijnlijk een onmogelijke klus, maar toch even proberen

Ik woon nu op kamers in Maastricht, maar ben wegens wat persoonlijke redenen genoodzaakt om volgend jaar in Amsterdam verder te studeren.
Ik ben dus(logisch) op zoek naar een kamer in Amsterdam, of in de omgeving van. Misschien dat hier iemand nog een kamer weet, of iemand kent die zo gek is om mij er een te verhuren.?
Ik zou je eeuwig dankbaar zijn

Ik ben in staat om €300 op te hoesten per maand.
Advertentie
Oud 24-05-2005, 19:49
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik kan je iig aanraden je bij www.studentenwoningweb.nl in te schrijven, via die site krijgen heel veel mensen die ik ken (en ikzelf ook) binnen no time een betaalbare kamer .
Oud 24-05-2005, 20:19
Verwijderd
En wat versta jij onder binnen no-time?

Ik heb me daar trouwens al ingeschreven, maar toch bedankt.
Maar ik hoor nou van anderen(die vorig jaar ook van die voorrangsregeling(als je meer dan 100KM weg woont) gebruik gemaakt hebben), dat je dan automatisch in een kamer van 8m² gestopt wordt. Dan heeft het alsnog geen nut, want daar kan je je kont ook niet in keren. Of ben ik nou gewoon verwend dat ik 8m² wel erg klein vind?
Oud 25-05-2005, 12:21
Verwijderd
Nee, je bent niet verwend, ik vind het ook te klein! Ik ben ook op zoek, via studentenwoningweb, kamernet, kamerhulp en kennissen. Succes.
Oud 25-05-2005, 12:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 24-05-2005 @ 21:19 :

Maar ik hoor nou van anderen(die vorig jaar ook van die voorrangsregeling(als je meer dan 100KM weg woont) gebruik gemaakt hebben), dat je dan automatisch in een kamer van 8m² gestopt wordt. Dan heeft het alsnog geen nut, want daar kan je je kont ook niet in keren. Of ben ik nou gewoon verwend dat ik 8m² wel erg klein vind?
8 m2 is echt klein. 10 is te doen maar nog niet groot en op 12m2 valt echt prima te leven
Oud 25-05-2005, 12:45
Jules
Jules is offline
Citaat:
dat je dan automatisch in een kamer van 8m² gestopt wordt.
Ik heb ook een kamer van 8m2, het is ontzettend klein maar er past een 2 pers. bed in en een bureau, dus je kan er in leven. En als je zo ver weg woont ben je toch blij dat je tenminste iets hebt? Vanuit die kamer kan je altijd verder zoeken. Dus ja, eigenlijk ben je wel verwend

Ik heb mijn kamer via kamernet.nl btw. Gewoon zorgen dat je een leuk standaardmailtje hebt en veel reageren.
Oud 26-05-2005, 09:46
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:

Ik woonde zelf in amsterdam en had een paar weken na inschrijving een kamer .
Oud 26-05-2005, 16:31
minerva
minerva is offline
Citaat:

Da's niet zo, ik kreeg via de voorrangregeling gewoon een kamer van 12m2
Oud 26-05-2005, 19:55
Verwijderd
Misschien is Haarlem een optie, als je niks kunt vinden. Hou er wel rekening mee dat Haarlem een stukje duurder kan zijn dan Amsterdam. Maar.. elke 15 minuten gaat er een trein naar Amsterdam, de bus (Zuidtangent) gaat elke 7 minuten en de normale bussen gaan om t half uur naar Amsterdam.
Oud 26-05-2005, 21:00
thunder110
thunder110 is offline
Haarlem duurder dan Amsterdam? Als je echt in het centrum van Amsterdam wilt zitten, ben je behoorlijk wat kwijt.
Maar goed, als de locatie je niets uitmaakt, dan kan je zó naar uilenstede gaan (amstelveen), en ze zijn nu ook containers aan het bouwen bij spaklerweg.
Oud 26-05-2005, 22:41
Verwijderd
Is Uilenstede wel zo gemakkelijk?
ik heb er ook al even gekeken, en ingeschreven(als laatste redmiddel), maar als ik dan zo'n kamer check, zie ik dat er vaak al 10+ inschrijvingen staan voor zo'n kamer..
Kans dat ik qua lidmaatschapsdatum het win van die anderen is bijzonder klein, lijkt mij..
Oud 27-05-2005, 14:09
thunder110
thunder110 is offline
Hm, een vriendin van mij had na twee maanden inschrijftijd al een kamer op uilenstede. Op studentenwoningweb echt één van de minst populaire plekken.
Oud 01-06-2005, 17:25
Verwijderd
Citaat:
thunder110 schreef op 26-05-2005 @ 22:00 :
Haarlem duurder dan Amsterdam? Als je echt in het centrum van Amsterdam wilt zitten, ben je behoorlijk wat kwijt.
Maar goed, als de locatie je niets uitmaakt, dan kan je zó naar uilenstede gaan (amstelveen), en ze zijn nu ook containers aan het bouwen bij spaklerweg.
niet zulke goede reclame voor Haarlem, maar ach

Toen een vriend van mij op kamers ging in Haarlem, betaalde hij voor een kamer van 5 bij 3 meter net buiten t centrum van Haarlem (10 minuutjes fietsen, maar alles is hier 10 minuutjes fietsen), 340 euro per maand.
Oud 01-06-2005, 22:40
Luego
Luego is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...7#post17473117

Dat topic gaat over een kamer in Utrecht. Maar er ligt zeg maar een rijtje plaatsen tussen Utrecht en Amsterdam (Maarssen, Breukelen, Abcoude) waar de spoorlijn tussen die 2 steden doorheen loopt. Ideaal is het niet, in een dorpje ipv een gezellige studentenstad, maar er zijn wel mensen die een kamer verhuren en zelfs wat studentenhuizen geloof ik, beter betaalbaar dan de grote stad, treinen gaan 2x per uur; vanaf hier (Maarssen) is het naar Utrecht 7 en naar Amsterdam 35 minuten. Wat dichterbij dan Maastricht iig en als je eenmaal studeert kom je wat makkelijker aan een andere kamer.
Oud 03-06-2005, 12:44
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Lilith schreef op 01-06-2005 @ 18:25 :
niet zulke goede reclame voor Haarlem, maar ach

Toen een vriend van mij op kamers ging in Haarlem, betaalde hij voor een kamer van 5 bij 3 meter net buiten t centrum van Haarlem (10 minuutjes fietsen, maar alles is hier 10 minuutjes fietsen), 340 euro per maand.
ik ben 350 kwijt voor een kleiner oppervlakte

Regels voor berichten