Hey,
ik had hier 'n aantal vraagjes over, ik vroeg me af of hier mensen zitten die dit doen / hebben gedaan, etc. Ik zit te twijfelen om dit op mbo-4 niveau te doen of hbo. Ik heb hiervoor atheneum gedaan
Over Schoevers.. Dit is nogal duur. En ik las in 'n topic dat het niet meer zo best aangeschreven stond, terwijl dit al decennia lang wel zo was. Mijn moeder heeft bij Pont (Pond?) ooit 'n éénjarige opleiding gedaan, maar ik kan hier niets over vinden op de site. Zowiezo is de site vaag op het gebied van welk diploma je nou echt uiteindelijk haalt. Een 'Associate degree Officemanagement', dit is dus geen hbo-diploma..? Jammer dat er geen gewone benamingen voor gebruikt kunnen worden...
Dan las ik iets over Boerhave. Ja jammer dat 't in Groningen zit, maar ach. Dit is dus wel hbo in één jaar (9 maanden zelfs als je je best doet) heb ik begrepen.. Ik kon trouwens niets vinden dat dit ook in Leiden te volgen was (ik woon daar vlak bij dus dat zou ideaal zijn).
Ok er staan hier dus niet echt vragen in, maar ik zou graag wat ervaringen en/of reacties willen horen. Ik zou graag dit in één jaar willen doen, maar mbo (met werken) zou ik ook wel willen. Daar ben ik nog niet echt over uit.
groetjes