Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2005, 10:08
G.T.C.
G.T.C. is offline
Een collega van mijn vriendin zit altijd op te scheppen dat ze met haar telfort abbo gratis en onbeperkt kan bellen naar vaste nummers en naar andere telfort gebruikers.

Dit kan toch niet?!?! Ik geloof dat niet hoor!

Onbeperkt naar telfort nummers bellen kan ik me nog indenken. Maar onbeperkt naar ALLE vaste nummers in nederland??? Nee dat is gewoon echt niet mogelijk volgens mij.

Volgens mij heeft telfort gewoon een belbundel ofzo met een hoop minuten erin waar je voor héél weinig geld naar telfort- en vaste nummer kunt bellen.

Wie heeft hier verstand van en kan mij helpen om dat collega'tje uit haar droom te helpen?
Oud 12-06-2005, 10:23
Jolt
Jolt is offline
Surf eens op de site, er zit waarschijnlijk een addertje onder het gras.
Oud 12-06-2005, 11:24
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Tot 500 minuten voor particuliere abonnementen en je betaalt daar ook wat voor per maand (5 euro oid). Het heet volgens mij een gezinsabonnement. Of daar ook vaste nummers bijzitten betwijfel ik, maar het kan inderdaad heel goed.

Ikzelf heb een zakelijk abonnement bij telfort en heb ook een samenbelbundel, dan kan ik dus tot 60 uur gratis bellen naar al m'n collega's en anderen met een telfort aansluiting.

Het ligt dus een beetje aan het type abonnement, is het particulier of zakelijk, particulier is het 500 minuten, zakelijk is het 3600 minuten.
Oud 12-06-2005, 13:44
]{ing
]{ing is offline
500 min naar vaste nummers en telfort mobieltjes is het, best relaxed als dat alles is wat je nodig hebt. alleen niet zo fijn als je dus een ander mobiel nummer belt, dat komt extra op de factuur
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 13:46
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 12-06-2005 @ 11:08 :
Volgens mij heeft telfort gewoon een belbundel ofzo met een hoop minuten erin waar je voor héél weinig geld naar telfort- en vaste nummer kunt bellen.
nja heel weinig geld.. je betaalt iets van 15 euro per maand en dan heb je alleen 500 minuten voor vaste- en telfortnummers
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:13
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
]{ing schreef op 12-06-2005 @ 14:46 :
nja heel weinig geld.. je betaalt iets van 15 euro per maand en dan heb je alleen 500 minuten voor vaste- en telfortnummers
Volgens mij is het 5 euro bovenop je basistarief.
Oud 13-06-2005, 12:37
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-06-2005 @ 12:13 :
Volgens mij is het 5 euro bovenop je basistarief.
7,50+5 euro idd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten