Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
i.c.m. de steen
Laatst gewijzigd op 30-05-2005 om 17:07. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
whaaaaaaaaaaaaaaaaa ik gaaaaa daaar heeeeen!(hiep hooi) sorry als het met flogging te maken heb dan ben ik beetje hyper! maar ze zijn gewoon super! jij gaat er dus heen? miss dat ik je dan zie ![]() knuf ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en o ja, we hadden afgesproken in de pit bij dep, maar je was er niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar morgen weet ik hoe groot mijn winstuitkering is, als ik dan nog genoeg geld over heb na het kopen van mijn skatalites kaartje denk ik wel dat ik present ben.(toch verslavend die band, elke keer dat ze komen heb ik eigelijk geen geld, en ik heb ze toch al zo vaak gezien, maar ik ga elke keer toch weer puntje bij paaltje ![]() hoop eigelijk dat het dit keer niet uitverkocht is, vorige keren was het eigelijk wel iets te druk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
flogging molly en millencolin ga ik ook heen dus randy was toch die band die support was bij bad religion vorig jaar?
||
Citaat:
|
![]() |
http://www.nratheband.com/
support van fm vanavond ik kende ze alleen van naam, maar hun muziek klinkt echt gaaf
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |