Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens een peiling zou in België de meerderheid wel voor stemmen. Maar ja, wij zijn dan ook heel erg afhankelijk van het buitenland. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vond Mat Herben aanzienlijk meer argumenten, goede argumenten, hebben dan Wouter Bos.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed dit is meer N&A ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ben voor, volgens mij kan je er niet echt omheen, ik bedoel er zijn nu een hoop losse verdragen, nu komt er een beetje structuur in, is misschien wel handig als je beslissingen wil nemen. maar goed, dan klagen we over 5 jaar dat we het weer zo slecht in nederland hebben, omdat we niet voor de grondwet hebben gestemd, en dan ligt t weer aan de regering.. zeggen we dan volgens mij hadden ze nooit een referendum moeten instellen, t is een veel te belangijk onderwerp, 9 van de 10 mensen weet er niet genoeg van, ik zelf ook niet. en we kiezen toch een volksvertegenwoording, die hebben we toch gekozen om beslissingen te laten nemen, die mensen hebben er verstand van en zijn daar voor aangenomen, nou waarom moeten we t dan nu zelf gaan doen
||
Verwijderd
|
Citaat:
En volgens mij schiet de Grondwet juist enorm tekort op het gebied van milieubeleid. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien overkwam de wereld toen de instorting van de economie in 1929, terwijl Duitsland nog midden in zware betalingsregelingen zat, voor Frankrijk en Engeland (en indirect de VS). Het klimaat voor nationalistische gevoelens was ideaal. En dat is tegenwoordig ook onvergelijkbaar. Maar terzijde, het feit dat de Grondwet wellicht niet wereldvrede zal voortbrengen, wil toch niet zeggen dat het een verkeerde stap is? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens heb ik VOOR gestemd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb voor gestemd en had natuurlijk liever een ja-uitslag gehad, maar ik kan ook prima leven met deze uitslag, ik heb zelf ook getwijfeld. Maar ik vrees dat er heel veel nee-stemmers zijn die gewoon uit protest tegen de campagne van de regering nee gestemd hebben, zonder zelf na te denken of zich ook maar een beetje te verdiepen in de grondwet. Zoals Briseďs ook zegt, de euro of de eventuele toetreding van Turkije hebben er niks mee te maken, dus dat zijn ook geen redenen om tegen te stemmen. Een tegenstem uitbrengen zonder echt naar de inhoud gekeken te hebben slaat dus eigenlijk nergens op. Stem dan niet, of blanco. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het weerwolfspel #46 deel 2 Lethe | 500 | 21-04-2008 22:40 | |
De Kantine |
Wat vond jij minder aan de partij waarop je gestemd hebt? Eye of Sauron | 59 | 03-03-2007 17:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verkiezingen - wat heb JIJ al gedaan? Joyceb | 33 | 22-11-2006 18:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is God almachtig? Redhair | 302 | 26-10-2004 11:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Welke schoenmaat heb jij? D-sire | 138 | 14-06-2004 19:13 | |
De Kantine |
Ben jij trots op... -Meisje- | 53 | 16-06-2002 18:09 |