Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Kijk hier maar eens naar. En wat boeit 't; als ik d'r maar knap vindt.
|
Verwijderd
|
'k heb pas nog een gesprek gehad met m'n vriend, ivm seks, zijn stelling was: 'seks is egoïsme' . laaaaaang gesprek, want uiteindelijk waren we het met elkaar eens, de penetratie op zich is gewoon puur egoïsme, het is al wat errond zit, het knuffelen, het samenzijn dat het zo mooi maakt.
naja anyway, daar gaat het niet echt over, wat ik wou zeggen: toen hij die stelling in m'n gezicht smeet was ik echt ![]() ![]() wat is nu mijn punt? (want heel dit zeikverhaal, dat helpt u ook niks verder hé) jullie relatie is nog érg pril. je bent nog làng niet zeker van elkaar, kun je beweren wat je wilt, na twee of drie weken weet je heus nog niet of je partner de ware is of niet. dat moet je allemaal nog ontdekken! je kent elkaar in principe eigenlijk nog maar amper. vertrouwen moet groeien. als je na zo'n korte tijd al zulke grapjes over seks gaat maken, terwijl je het allebei nog moet *ontdekken* ('t is niet omdat je al een paar keer geneukt hebt dat je weet wat seks is ![]() *blue* |
![]() |
|
Blauwe engel.. je hebt idd gelijk.
Maar het vreemde is, die avond dat wij het gedaan hadden, kwam het begin allemaal van háár kant. We hadden die dag iets langer dan een week, en dat was ik dus niet gewend dat alles zo snel ging. Dus ik dacht..'whoo, die wil snel'. Snap je wat ik bedoel? Achteraf viel het dus allemaal wel mee. Sinds het telefoongesprek zijn we beide nóg afstandelijker.. Ik bedoel vandaag, we zijn niet bij elkaar geweest, niet gebeld, niets. Terwijl we maar 2 km uit elkaar wonen. Maargoed. Ik zie wel hoe het loopt. Iig bedankt voor je serieuze reactie. ![]()
|
![]() |
haha herken het maar dan ben ik degene die bot is.
Ik kan altijd zo'n verschrikkelijke bitch zijn tegen mensen die wel om mij geven. Zoals bij mijn laatste vriendje, die was altijd maar lief en ik ergerde me zo verschrikkelijk aan hem dat ik een verschrikkelijke bitch was. Binnen korte tijd heb ik het uitgemaakt. Ik heb wel door wanneer ik kut ben maar kan mezelf gewoon niet helpen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tussen de regels heb ik wel kunnen opmaken dat je haar enorm graag ziet, en ik wéét hoe erg het is iemand te verliezen omwille van een misverstand, dus zou ik je graag willen behoeden voor zulks... hou je haaks en zie dat alles goedkomt hé! *blue* |
![]() |
|
Ok, 't is uit.
Ik heb het geprobeerd, maar tevergeefs. Ze vond het niet meer goed gaan.. Maar de manier waarop ze het heeft uitgemaakt, stoort me nog het meest. INGESPROKEN IN DE VOICEMAIL, terwijl ze wist dat ik geen beltegoed meer heb. Dus een vriendin van me belt op zo van: 'Dus het is uit met Simone?' Ik zo: 'HUH?' Vriendin: 'Wist je dat nog niet dan? Ze had ingesproken ....' Ik: 'Geen beltegoed blabla' Vriendin: 'Oh, lullig' Dus ik bel na dat gesprek gelijk Simone op, en vroeg hoe en wat. Dus ze legt het me haarfijn uit. Goed, ik zit er niet mee. Als ze het zo wil spelen, fijn. Bedankt voor alle tips iig. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maja ik kan wel begrijpen dat je zoiets hebt van "donder dan ook maar op" want als iemand het uitmaakt met mij, op die manier, word ik ook pissig.. Sorry voor je... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Doodstraf Shredder | 120 | 11-03-2005 18:56 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend & zijn vrienden.. Piccola | 93 | 27-09-2002 19:40 | |
Psychologie |
Waarom is snijden verkeerd? Hippielove | 53 | 30-07-2002 21:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is te veel? Angar D'annari | 3 | 28-05-2002 20:48 | |
Psychologie |
psychologie en sociologie op jezelf toepassen? tacidvs | 11 | 18-05-2002 19:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Slaapziekte Verwijderd | 5 | 29-01-2002 16:29 |