Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2002, 13:19
ZHAzha
ZHAzha is offline
NOU????

had je zo iets van.. schiet op..
of was het een geweldige ervaring...

Oud 04-05-2002, 13:24
chanel
chanel is offline
echt super gezellig en leuk met ze 2tjes...
Oud 04-05-2002, 13:26
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
chanel schreef:
echt super gezellig en leuk met ze 2tjes...
details?
Oud 04-05-2002, 13:40
Verwijderd
Kut
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 15:39
Starrie
Starrie is offline
was geweldig! niet omdat "het" zo fantastisch was maar het was met de juiste persoon en het voelde gewoon geweldig.
had niet beter gekund!
Oud 04-05-2002, 15:54
Verwijderd
Zoals Starrie al zegt, het was met de juiste persoon. En ik heb er totaal geen spijt van
Het voelde echt fantastisch, het deed helemaal geen pijn.. Het mooie was dat ik echt al heel veel van hem hield en ik voelde de liefde er echt in terug, zegmaar.
En dat is met onze sex altijd zo, vooral de laatste tijd lijkt er veel meer gevoel bij te zitten...
Hmm ik hou echt zielsveel van hem en ik ben heel blij dat hij mijn eerste is geweest

het enige wat ik wel een beetje jammer vind, is dat het met condoom was (ik was nog niet aan de pil, nu doen we het dus zonder), en dat het overdag was, ik mocht niet bij hem blijven slapen Ik had liever na de seks in zijn armen in slaap willen vallen zegmaar...

Maargoed, dat maakt de eerste keer er niet minder om.. Ik ben er echt heel blij om

Ik moest zelfs huilen erna, helemaal uit geluk.. Hij keek me toen echt zo heel lief aan.. Aaaaaaaaaaaaahhh Ik zwijmel weer helemaal weg

Tim, lofjoe
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 16:54
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
uh.. deed veel pijn en kmoes derna gelijk naar huis, dus .. naja ach
Oud 04-05-2002, 17:02
DEChengst
DEChengst is offline
Ik zou het nog niet weten.

-Desecrator
Oud 04-05-2002, 17:02
Verwijderd
Ik wou er eerst nog lang mee wachten maar op een gegeven moment lagen we samen in bed (ik sliep bij hem) en we waren met andere dingen bezig en toen zei ik zoiets als: "Wil je alsjeblieft in me komen". En toen vroeg ie of ik het zeker wist maar ik had het absoluut niet langer uitgehouden. Ik wou het dus echt heel graag en ik ben echt blij dat hij me heeft ontmaagd want ik hou echt superveel van hem en we hebben nu ook al meer dan 8 maanden met elkaar Maar het deed wel een beetje pijn in het begin maar daarna ging het beter en was het best lekker
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 17:12
Verwijderd
Was wel heel fijn moet ik zeggen. We waren continu met voorspel bezig zo'n beetje >>> ongv 2 uur ofzo... toen was het 23:00 ofzoiets, en ik zou naar m'n beste vriend gaan (Erwin) dus ik wilde net op staan maar toen zij ze: "Moet je echt naar Erwin toe? Je bent hier nog niet helemaal klaar namelijk"

en tja... voelde heel goed
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 22:43
Druppel
Druppel is offline
Citaat:
Starrie schreef:
was geweldig! niet omdat "het" zo fantastisch was maar het was met de juiste persoon en het voelde gewoon geweldig.
had niet beter gekund!
agree
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 06:57
ZHAzha
ZHAzha is offline
nou mijn eerste x

We waren bij hem op zijn kamer.. het was overdag.. we lagen beetje te zoenen.. en hij vroeg zalk condoom pakken..
ik had zoiets van jah doe maar.. heb ik dat ook gehad
En toen gebeurde het.. voor mijn gevoel super lang.. want het deed heeeel erg pijn.. en het was totaaall niet romantishe..

dus mijn eerste x was verschrikkelijk...

Maar nu is dat wel ff anders
Oud 05-05-2002, 09:53
youriw
youriw is offline
het was super spannend, we wilden het allebei erg graag, we hebben zelfs het grootste deel van het voorspel overgeslagen, alleen het nodig om ons klaar te maken, genoeg hardheid en genoeg vocht

alleen dat gekut met die condoom was even een domper, maar daarna genoten! gelukkig deed het bij haar geen pijn en kon ik mijn orgasme een beetje terughouden, anders was het zo voorbij

maar ik heb er geen spijt van, het was voor ons beiden de eerste keer en het was echt goed. we waren een beetje 'hyper' na die tijd, zo van, wow, dit was het dus!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 11:25
Verwijderd
Citaat:
ZHAzha schreef:
nou mijn eerste x

We waren bij hem op zijn kamer.. het was overdag.. we lagen beetje te zoenen.. en hij vroeg zalk condoom pakken..
ik had zoiets van jah doe maar.. heb ik dat ook gehad
En toen gebeurde het.. voor mijn gevoel super lang.. want het deed heeeel erg pijn.. en het was totaaall niet romantishe..

dus mijn eerste x was verschrikkelijk...

Maar nu is dat wel ff anders
Zo ging dat bij ons nou ook, hij zo van, hmz, zal ik een condoom pakken? En ik, euh... Uiteindelijk, ja, toe maar.

Nou ja, stomme actie dus, want ik wou het niet *echt*, ik wou het alleen maar gedaan hebben, zeg maar. Waardoor het dus nogal zeer pijnlijk was en we niks afgemaakt hebben...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 11:35
youriw
youriw is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Zo ging dat bij ons nou ook, hij zo van, hmz, zal ik een condoom pakken? En ik, euh... Uiteindelijk, ja, toe maar.

Nou ja, stomme actie dus, want ik wou het niet *echt*, ik wou het alleen maar gedaan hebben, zeg maar. Waardoor het dus nogal zeer pijnlijk was en we niks afgemaakt hebben...
jammer is dat ... erg jammer, waarom niet nog even gewacht dan?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 12:40
Verwijderd
Citaat:
ZHAzha schreef:
NOU????

had je zo iets van.. schiet op..
of was het een geweldige ervaring...

Tja was in een bos bij kamp..was wel bizar jah..
Maar ja ,de tweede keer was beter ,en de keren daarna nog beter Het was meer een beetje vrijen om het vrijen weet je wel ?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 14:15
Piccola
Piccola is offline
Het voelde goed! Ik vond het heel spannend en het was echt heel lekker en fijn! Gelukkig deed het geen pijn! Hij was heel zachtjes en lief en voorzichtig en...... Mmm! En zeer belangrijk: Het was met de juiste persoon!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 20:26
cerys
cerys is offline
was fijn, eigenlijk niet "eng" ofzo, omdat we al vaker bij elkaar in bed lagen en al bijna all the way waren gegaan een aantal keer, maar t was fijn en lief, en ik had al een half jaar met m, ik heb er ook echt geen spijt van omdat ik van m hou
Oud 05-05-2002, 22:12
Sirra
Sirra is offline
Het was te snel..
Ik was uit mn tent gesneakt..
Het bed kraakte..
Ik wilde niet maar toch wel..
Hij was hardhandig..
Net een messteek..
Was niet ontspannen..

Volgende keer beter..
Ik beschouw mezelf als ontmaagde maagd..

Groetjes

Een 'maagd'
Oud 05-05-2002, 22:12
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:

jammer is dat ... erg jammer, waarom niet nog even gewacht dan?
Ik heb geen idee... Hij wou het graag, en ik wou het gedaan hebben, was nieuwsgierig, wou voor m'n zeventiende (eigenwijze ik, per se niet zoals mijn moeder wou) en... tja... Ik weet het niet. Stomme actie, want ik besefte daarna pas dat onze relatie veel te diep ging voor wat ik eigenlijk voor hem voelde en dat ik ons allebei dus voor de gek hield... dubbel zo stom dus, omdat ik nog niet eens verliefd op hem was, terwijl ik die eis eigenlijk wel aan mezelf gesteld had - 1e x met liefde. Zal wel onbewust gedacht hebben dat ik niet gauw meer de kans zou krijgen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 08:14
youriw
youriw is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Ik heb geen idee... Hij wou het graag, en ik wou het gedaan hebben, was nieuwsgierig, wou voor m'n zeventiende (eigenwijze ik, per se niet zoals mijn moeder wou) en... tja... Ik weet het niet. Stomme actie, want ik besefte daarna pas dat onze relatie veel te diep ging voor wat ik eigenlijk voor hem voelde en dat ik ons allebei dus voor de gek hield... dubbel zo stom dus, omdat ik nog niet eens verliefd op hem was, terwijl ik die eis eigenlijk wel aan mezelf gesteld had - 1e x met liefde. Zal wel onbewust gedacht hebben dat ik niet gauw meer de kans zou krijgen.
je weet het he, haastige spoed ... maar ik kan me wel een beetje voorstellen wat je bedoelt, maar toch had je het dus anders voorgesteld en je kan het niet terugdraaien
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:07
Verwijderd
het was met de verkeerde persoon, het deed ontzettend veel pijn en was absoluut niet romantisch..

Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:

*herkent het verhaal*

kwas te nieuwschierig.. en neej, niet eens verliefd enzow..

eerste keer met mn vriend daarna (nu ex) was wel heeeel erg romantisch en leuk en lekker enzow.. dus dat zie ik liever als die eerste keer ervaring enzow
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:30
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
het was met de verkeerde persoon, het deed ontzettend veel pijn en was absoluut niet romantisch..

Dit lijkt me echt heel erg!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:

Dit lijkt me echt heel erg!
jah.. tging niet tegen me wil ofzow hoor.. En kheb dr owk geen spijt van, das zo stom.. dr spijt van te gaan hebben... maar ja, kwas dus eigenlijk niet verliefd op em enzow, en we deden ut meer uit nieuwschierigheid, en die pijn was er bij een leuke jongen ook geweest, nu had ik dat tenminste gehad en heb dr bij leuke jongens wel echt van kunnen genieten, zo kun je het owk bekijken..

En kheb die eerste keer ervaring wel gehad maar dan niet eerste keer sex, maar eerste keer sex met muh ex en de eerste keer sex met mn huidige vriend.. dat was allebei heel speciaal en romantisch. dus toch beetje ingehaald
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 16:41
Verwijderd
onze eerste keer was op een verjaardagsfeestje
ik zal 't wel ff uitleggen hoor, anders krijg je zo van die reacties van "oh my god, hoe kun je"
wouter (jan z'n neef) was jarig, en 't was feestje aan de vijver van jan z'n ouders. nu kwamen m'n ouders me om twee uur weer halen, en ze (kelly, dieter, wouter) wilden eigenlijk naar de fuif in de buurt, maar het had eigenlijk idioot geweest als ik daar ook mee naartoe ging en daar inkom ging betalen om daar een half uurtje te kunnen blijven, dus bleven ik en jan aan de vijver, tot ze mij kwamen halen, en dan zou jan achternakomen naar die fuif.
de rest van het gezelschap bleef wel slapen aan de vijver, dus daar lagen een paar matrassen enzow. en wij maakten het ons daar wat gezellig, de stoof aan, lekker warm voor de stoof op de matras... van het één kwam het ander en ineens waren we allebei naakt ! we lagen wat te vrijen, en op een bepaald moment zegt jan: schat, als we ons echt niet meer kunnen houden, we zijn voorzien hoor. jan had een condoom gekregen van den bart (gezamenlijke vriend, via hem leerden wij elkaar kennen, en op de dag dat jan hem vertelde dat we een koppel waren kreeg jan die condoom toegestopt: "veilig hé! " [we waren trouwens die dag twee maanden samen, toen we voor het eerst vreeën] )
en twee minuutjes later knikte ik van... pak die condoom maar
't ging allemaal heel lief en zachtjes, jan vroeg om de halve minuut "gaat het schat?", "gaat het nog?", "zeg het als het pijn doet hé, dan hou ik direct op". lievvvvvvvvvv...
het voelde echt zoooooooooooooo goed...
right place, right time, right person, right feeling...
ik hou van hem...

~Elke~
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 22:19
Barbiegurl
Barbiegurl is offline
mn 1e x was toen ik 13 was...nu vind ik dat eigenlijk nog iets te jong was maarja ik had al een halfjaar met die persoon, hij was een paar jaar ouder en ik vond mezelf er klaar voor....

het deed echt ONGELOOFLIJK veel pijn, ik heb nog nooit zoveel pijn gehad alles werd zwart voor mn ogen.....mjah ik kreeg de allerkleinste tampon die er bestond er al niet in....

hij was wel heel erg lief ik moest huilen van de pijn en hij hield me vast en hij kreeg er zelf ook tranen van in zn ogen....het was voor de rest wel romantisch met kaarsjes enzo...en hij was echt heel lief...

maar toch vind ik t jammer dat t zoveeel pijn deed...

kep net me nieuwe vriend ontmaagd...haha...dat was opzich wel vaag het was wel romantisch enzo alleen ik wist niet goed hoe ik nou voor hem moest doen want voor hem was t niet de 1e keer...we kregen dat condoom niet goed om en toen ie eindelijk om was en we het NET wouden gaan doen na 1,5 uur riep mn zusje "ik moet NU acrylverf hebben!!!!!!!!" damn, ik was echt pissed....maarjah later was het heeel leuk...hehe....

Laatst gewijzigd op 06-05-2002 om 22:22.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 10:07
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kvond het wel heel lekker en kvoelde me ook goed met de jongen in kwestie maar achteraf stelde het niks voor vergeleken met de sex van nu...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 10:34
M@TRIX
M@TRIX is offline
uhm... achteraf spijt... HEEL VEEL SPIJT!
sex was kut vergeleke meej nu...

en t meisje was nog kutterderder
Oud 30-05-2002, 10:40
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
uhm... achteraf spijt... HEEL VEEL SPIJT!
sex was kut vergeleke meej nu...

en t meisje was nog kutterderder
melissa is een kutterderder meisje dan mij
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 11:43
Verwijderd
Mijn 1e keer... jah...
Die jongen kende ik al een jaar, en sinds een maand of 4 waren we echte goeie vrienden. We vertelden elkaar alles en als we elkaar zagen, altijd knuffelen etc.
Hij bleef 2 nachtjes bij mij slapen omdat mn ouders weg waren. Nou de 1e avond begon hij me te zoenen etc, en op den duur gingen we naar boven. We waren zo al een half uurtje bezig, en op den duur kon ik het echt niet meer houden . Dus ik sloeg m'n benen om hem heen.. en toen gebeurde het. Het deed best pijn in het begin, maar het was ook wel heel lekker. En we kwamen op hetzelfde moment (of hij fake-te, maar goed, volgens mij toch niet). Dus tot zo ver ging het goed. We waren klaar, hij zo: ik ga zo slapen, goed? Dus ik dacht bij m'n eigen: hahaha daar hoor je altijd iedereen over klagen als hun vriend direct na de seks in slaap valt, en nou wast bij mij dus ook zo (alhoewel hij niet eens m'n vriend was).
Maar omdat ik wist dat hij nogal met z'n ex zat, had ik zoiets van: hoe gaat dit aflopen. Nou de dag erna was het nog steeds harstikke gezellig, en hij deed net of we iets voor vast hadden (knuffelen, zoenen, etc etc etc). Maar we gingen savonds stappen en toen zag hij dat meisje weer, en toen smste hij dat hij niet kon kiezen.
Bedankt, ik wilde mijn 1e keer bewaren voor een speciaal iemand, en dan niet zomaar voor 1 keer. Maar meneer wil z'n ex terug, en daar komt hij dan pas achter als hij mij net de dag ervoor ontmaagd heeft. Hoera. Nou die vriendschap kantie toch ook wel mooi z'n reet steken (jah sorry, tis nogal 'vers', zo'n 3 weken geleden) (vandaar m'n sig)
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:23
Smurf
Smurf is offline
Citaat:
Bedankt, ik wilde mijn 1e keer bewaren voor een speciaal iemand, en dan niet zomaar voor 1 keer. Maar meneer wil z'n ex terug, en daar komt hij dan pas achter als hij mij net de dag ervoor ontmaagd heeft. Hoera. Nou die vriendschap kantie toch ook wel mooi z'n reet steken (jah sorry, tis nogal 'vers', zo'n 3 weken geleden) (vandaar m'n sig) [/B]
Klinkt bekend! Maar gelukkig heeft mijn vriend wel voor mij gekozen en staat hij nu voor de volle 100% achter zijn keuze...
Onze eerste keer was heel lief en ook wel romantisch. Deed wel beetje pijn, maarjah kan gebeuren... Kep er absoluut geen spijt van iig..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 16:14
miss x
miss x is offline
niks romantich aan , het deed heel veel pijn en ik bloedde ook nog es niet veel aan dus. maar spijt heb k er nooit van gehad. en de eerste keer is bij de meeste mensen geloof ik nooit leuk
liefs miss x
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 18:24
meiske17
meiske17 is offline
niks aan mijn vriend was alleen aan het kijken of zijn lul wel in het goede gaatje ging
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 21:49
kafka
kafka is offline
Citaat:
meiske17 schreef:
niks aan mijn vriend was alleen aan het kijken of zijn lul wel in het goede gaatje ging
goh, wat een leuke omschrijving
Oud 06-06-2002, 10:13
Verwijderd
me 1e keer was suuuuper tov!!
me (L) IJsje 4ever
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 11:15
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
een ramp
zo een beetje alles wat fout kon gaan ging fout
maar goed verder geen spijt van ofozw
Oud 06-06-2002, 11:51
Verwijderd
niks bijzonders
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 00:47
Verwijderd
Een meisje leren kennen op vakantie in een zomer. Ik was 2 weken naar kreta
Laatste 3 dagen was ik met haar.. Ze was zeg maar mn vakantievriendinnetje.
Omdat het de laatste avond was,wilde ik nog ff alleen zijn met haar..maar ik dacht helemaal nie aan sex..ja knap he
Toen zei ze ik wil met je mee naar het appartement..ik: uhm jah ok is goed
Begonnen te zoenen..opeens in appartement..wel gestuntel van mijn kant
Zij had al enige ervaring.
t eerste wat gebeurde was dat ik pleurde op de grond toen ik mn broek uit wilde doen
Het bed kraakte ook zoiets ..We lagen alletwee in een deuk en ik was ook nog beetje aangeschoten..wel beetje geklooi met condoom maar voor de rest ging het wel.

Ik heb er geen spijt van..ik heb haar daarna nog maar een paar keer gezien..en dat was t

Laatst gewijzigd op 07-06-2002 om 00:50.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 01:12
Roxy
Roxy is offline
Echt normaal was het nie... het had waarschijnlijk romantischer gekund maar het was absoluut met de juiste persoon en ik heb dr zeker geen spijt van.. vind het alleen jammer dat pas wist hoe leuk het was toen het te laat was...
Oud 07-06-2002, 16:47
Hukkie
Hukkie is offline
Het was echt heel erg van "okee......laten we het maar gaan doen dan." Helse pijn (bijt-in-je-vuist-want-dan-schreeuw-je-niet-pijn), bloed en tja...... eigenlijk was er geen bal aan. Niet echt dat je zegt van "poepoe, dat was wel voor herhaling vatbaar".
Oud 07-06-2002, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Hukkie schreef:
Het was echt heel erg van "okee......laten we het maar gaan doen dan." Helse pijn (bijt-in-je-vuist-want-dan-schreeuw-je-niet-pijn), bloed en tja...... eigenlijk was er geen bal aan. Niet echt dat je zegt van "poepoe, dat was wel voor herhaling vatbaar".
Precies zo hiero
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 18:27
kastdeur
kastdeur is offline
verkeerde persoon, geen pijn, niks romantisch...ach...zo belangrijk is die eerste keer niet voor mij geweest
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten