Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2005, 12:45
maximeus
maximeus is offline
ik heb wel eens gehoord dat je tijdens het spelen van doom 3 muziek krijgt, maar ik kan deze optie nergens vinden... weet iemand waar de optie staat om muziek aan te vinken??
Oud 05-06-2005, 13:29
Verwijderd
Ik heb tijdens het spelen van Doom 3 bijna nooit muziek gehad. Alleen op sommige punten van het spel kwam er muziek voor, vergelijkbaar met Half Life 1.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 15:42
Verwijderd
Het einige muzakje wat je hebt is het intro. Voor de rest is het spel bijna doodstil. Ook in de uitbreiding heb je geen vette soundtrack
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 15:54
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
Morridin schreef op 05-06-2005 @ 16:42 :
Het einige muzakje wat je hebt is het intro. Voor de rest is het spel bijna doodstil. Ook in de uitbreiding heb je geen vette soundtrack
Uitbreiding moet ik nog altijd aan beginnen. Is die een beetje tof?

Anyway, de hele doom3-hype qua soundtrack is ontstaan omdat eerst Trent Reznor(Nine Inch nails) er aan gesleuteld heeft, zelfs de geluidseffecten schenen door hem gedaan te zijn. Die uitgelekte pack schijnt nog ergens op het internet te zwerven. Geen idee hoe 'real' of 'fake' die pack is.

Vervolgens heeft Chris Vrenna(ex-Nine Inch nails, nu drummer Marilyn Manson) het overgenomen, en die heeft voor een minimalere approach gekozen, behalve dan the theme-song, wat een erg stoer staaltje industrial-rock is geworden. De sound-effecten schijnen gewoon door ID Soft zelf gedaan te zijn.

Voor de die-hard, de Doom3 theme is op plaat te krijgen:
http://store.yahoo.com/waxploitation...7preorder.html
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 17:00
Verwijderd
Tja, de uitbreiding is eigelijk gewoon meer van hetzelfde. Weer al dat donkere enzo. Je hebt netzo'n antigravity ding als in HL2(die ik zelf nog niet heb gespeeld), maar de physics in dit spel zijn die echt geweldig daarvoor. te veel zwaartekracht(wat je afschiet wordt zo naar de grond gedrukt) en je kunt niet een itmen zolang vastpakken ermee als je wilt.
Wat wel leuk is dat je projectielen ermee kan opvangen en terug ketsen. Dat werkt helaas niet echt met de revenant raketten, want die raken dan de weg kwijt XD

En zitten ook een paar nieuwe vijanden in. Maar vooral op het einde heb je echt opeens vewel meer grote beestenen om af te slachten, soms echt absurd (ik heb hem op easy gedaan en ging op een gegeven moment maar ff godmode gebruiken). De nieuwe bosses zijn ook wel cool, maar de gevechten daarmee zijn flink over the top heavy.

Toch vond ik het wel leuk om te doen, ondanks dat er niet zoveel verandert is (dubbellops shotgun is wel geinig )
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 00:45
Mark-The-Local-Hero
Ik zal de uitbreiding eens gaan spelen.
Dat van die physics dacht ik al een beetje, maar dan meer dat er uberhaupt weinig voorwerpen voor handen zouden zijn.
Dat van de bosses klinkt wel weer vet
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 18:30
freyk
freyk is offline
Staat het niet op de cd zelf?
Oftewel dat de installatiecd's van doom 3 een mixed media cd is?
Oud 09-06-2005, 15:14
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
maximeus schreef op 05-06-2005 @ 13:45 :
ik heb wel eens gehoord dat je tijdens het spelen van doom 3 muziek krijgt, maar ik kan deze optie nergens vinden... weet iemand waar de optie staat om muziek aan te vinken??
Denk dat dat is om het spel spannender te maken (is ze trouwens wel goed gelukt...)
Oud 09-06-2005, 15:22
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 05-06-2005 @ 16:54 :
behalve dan the theme-song, wat een erg stoer staaltje industrial-rock is geworden.
Je bedoelt slappe Tool rip-off.
Oud 09-06-2005, 15:31
Mark-The-Local-Hero
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 09-06-2005 @ 16:22 :
Je bedoelt slappe Tool rip-off.
Dat lult iedreen he op het internet, maar was het niet Tool die geinspireerd schijnt te zijn door Nine Inch nails(wat een tijdlang toch echt Reznor EN Vrenna waren)

Anyway, ik vind de vegelijking een beetje mank gaan.

Verder zeggen de toolfans op het tweaker.com(Tweaker=Vrenna) forum:

a)Wat een simpel deuntje
b)Wat een rip-off

Dan zou Tool dus ook simpele muziek maken, terwijl Tool toch voor sophisticated rock/metal stond?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 16:11
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 09-06-2005 @ 16:31 :
Dat lult iedreen he op het internet, maar was het niet Tool die geinspireerd schijnt te zijn door Nine Inch nails(wat een tijdlang toch echt Reznor EN Vrenna waren)
Nee, Tool is niet nooit echt geïnspireerd geweest door NIN.

Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 09-06-2005 @ 16:31 :
Anyway, ik vind de vegelijking een beetje mank gaan.

Verder zeggen de toolfans op het tweaker.com(Tweaker=Vrenna) forum:

a)Wat een simpel deuntje
b)Wat een rip-off

Dan zou Tool dus ook simpele muziek maken, terwijl Tool toch voor sophisticated rock/metal stond?
Ik zou het niet simpel noemen, maar er zitten een paar stukken in die zeer sterk op nummers van Tool lijken. Trent Reznor had er nog een opmerking over gemaakt op de NIN site.

Zo uit m'n hoofd zitten er stukken van Prison Sex, Forty Six & 2 en Hooker With a Penis in.
Reageren

Regels voor berichten