Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vroeg nu net in mijn eerste post juist wat je bedoelde met geheime verstandsrelatie? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() thx! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
cheat P Pronunciation Key (cht) v. cheat·ed, cheat·ing, cheats v. intr. To act dishonestly; practice fraud. To violate rules deliberately, as in a game: was accused of cheating at cards. Informal. To be sexually unfaithful: cheat on a spouse. Oftewel: seks buiten een relatie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
wat de mensen die ermee te maken hebben eronder verstaan
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Knuffelen vind ik gewoon kunnen, als het bij een gewone knuffel blijft enzo.
Een kus (op de mond dan) is denk ik een twijfelgeval, weet niet hoe ik daar tegenover zal staan, in sommige gevallen moet t gewoon kunnen denk ik Zoenen vind ik al wel vreemdgaan en alles verder dan dat natuurlijk ook Verliefde gevoelens hebben is lastig...
|
[QUOTE]MargotTenenbaum schreef op 30-01-2005 @ 17:42 :
[B]Geheime verstandsrelatie: ja Zoenen: twijfelgeval: ja Verliefd: ja. Sex: ja maar wat bedoel je nou met geheime verstandsrelatie? Als je veel aan iemand moet denken terwijl je 'n relatie hebt vind ik het niet echt vreemdgaan of zo. Dat kan wel zo zijn maar dan lieg je die ander wel voor. En dat lijkt niet de bedoeling
|
![]() |
Ach ja;
- zoen op wang/mond, mits vriendschappelijke bedoelingen: neen. - Verliefd zijn op een ander, terwijl hij tegenover mij niet eerlijk is wat betreft zijn gevoelens: ja, maar dan meer in de zin "hij belazert me", en dat is toch 'anders' ![]() ![]() - knuffel: neen. - flirten: niet per definitie, situatie afhankelijk.. - zoenen: ja. - seksen: ja.
|
flirten: ligt eraan hoe en met wie
kus (op wang): kan nog... zoenen (ook alleen op de mond): vreemdgaan seks: absoluut vreemdgaan en eigenlijk is verliefd zijn op iemand anders ook wel een vorm van vreemdgaan, maar dan idd mentaal... maar als je er iets mee doet is het zeker vreemdgaan, als je er niks mee doet is het een twijfelgeval denk ik dan...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Vreemdgaan is als het vertrouwen in relatie dermate geschonden is dat je niet meer verder kunt, als gevolg van interactie met iemand buiten je relatie.
Vreemdgaan is voor iedereen verschillend. Ik trek de grens bij tongzoenen. Een beetje flirten kan gebeuren en leuk zijn, zolang je partner er maar niet bij is. Dat vin ik een beetje lullig. Ik ken een stel en zij en die ‘gaan’ vaak met andere mensen, als ze het van elkaar weten is het geen vreemdgaan, als ze het geheim zouden houden dan wel. Dat vin ik wel vaag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
kom op mensen of je nou je tong of je lul ergens insteekt... das toch uiteindelijk hetzelfde. Als je echt om iemand geeft en een leuke relatie hebt ga je dat toch niet op het spel zetten voor een natte naar bier of rook smakende tong???
Zoenen is best grappig maar zo bijzonder is het ook weer niet |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ehm ja, het is niet te hopen dat je dit serieus meent ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat ik vreemdgaan vind: zoenen, alle sexuele handelingen die er zijn, daaronder valt bij mij ook bijv. kusjes in de nek geven en kusjes/aanrakingen op andere erogene plaatsen. Een knuffel kan nog wel, een zoen op de wang ook, da's logisch. En dan heb je nog geestelijk vreemdgaan, dus gevoelens voor een ander hebben, steeds aan een ander denken, steeds over een ander fantaseren. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan Kimvd | 51 | 22-09-2012 01:38 | |
Verhalen & Gedichten |
[toneeltekst] vreemdgaan neardo | 9 | 22-03-2005 15:46 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Yara Verwijderd | 107 | 23-07-2003 23:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Liefde & Relatie |
is dit vreemdgaan?? **thuggirl** | 76 | 13-08-2002 19:10 | |
Liefde & Relatie |
het huwelijk heeft geen waarde de abt van sion | 14 | 03-03-2002 21:58 |