Experimenteren de gekste
Ik vind het leuk dat je veel uitprobeert. Al geloof ik dat ik deze minder vind dan je vorige. Hij heeft wel wat, maar je trekt het uitproberen misschien iets te veel door, het hele gedicht door, zodat het niet eens bijzonder meer is. Als je begrijpt wat ik bedoel ^^
Verder, bij zo'n gedicht verwacht ik dat als je schrijft
een hoop woorden dat het dan ook over komt als een hoop woorden.
Misschien zou je de eerste paar regels niet ook zo moeten onderbreken, wat meer bij elkaar zetten. Dat zou de vorm ook ten goede komen, want nu is het zo 'los'. Argh, ik kan het niet uitleggen en het is ook maar wat ik er van vind.
red
ding en
gratie is
vind ik wel leuk.
zonder inhoud
dicht ik
de leegte
vind ik op zichzelf ook heel leuk, maar helemaal niet in dit gedicht passen. Het is een mooie originele regel.
De eerste twee strofes vind ik best wel wat hebben. Alleen de laatste strofe vind ik minder, dicht en open en ogen
lijk of baar vind ik wel weer goed gevonden.
Hm, wat ik wil zeggen: Ik vind de dingen die je erin verwerkt hebt hartstikke leuk en origineel, maar als gedicht vind ik het wat minder. Het zegt me weinig, het is allemaal net iets te veel van het goede, naar mijn idee. Zoiets
Argh, en ik dacht ook als eerste te zijn, maar iedereen is me voor. En die edit had ik nog niet gelezen. En ik vind je ook best geniaal, maar ik vond je vorige gedicht genialer, zo goed?