Advertentie | |
|
![]() |
|
In dit topic staan wat tips voor bezienswaardigheden in Praag.
Ik ben in Praag 1x met de metro geweest; dat kostte volgens mij iets van 50 eurocent. Verder hebben wij alles te voet gedaan, omdat ons botel redelijk in het centrum lag. Echt goedkoop eten, zoals in de minder toeristische plaatsen in Tsjechië, is ons in Praag niet gelukt. Buiten Praag hebben wij een keer redelijk uitgebreid gegeten met twee personen voor 15 euro. Het hangt er natuurlijk ook van af wat je wilt eten. Alleen een pizza is natuurlijk goedkoper dan een drie-gangen-menu. Wil je goedkoper eten en drinken, kies dan in ieder geval niet de restaurantjes aan de grote pleinen en bij bezienswaardigheden. Laatst gewijzigd op 15-04-2007 om 09:30. |
![]() |
||
Citaat:
Buiten praag heb ik me voor dat bedrag tonnetje rond gegeten ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het Nationaal Museum, te grote collectie opgezette dieren en mineralen uit alle uithoeken van de wereld.
Of met een boemeltje de Petrin-heuvel op en daar een beetje rondlopen. Of gewoon rondstruinen door Mala Strana, eettentjes genoeg. Bij U Prince op het Starometske Namesti kun je leuk op het (verwarmd) terras hangen en relatief goedkoop eten/cocktails drinken ![]() Praag ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kritiek op Israël is niet af te doen als Jodenhaat Verwijderd | 109 | 14-04-2009 21:07 | |
ARTistiek |
[Centraal Fototopic 4] Verwijderd | 500 | 30-07-2006 22:55 | |
Liefde & Relatie |
zijn jongens echt zo gevoelloos? maanmeisje123 | 75 | 05-02-2006 14:07 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
praag Man16 | 0 | 07-05-2005 17:21 | |
Drugs & Alcohol |
FOTOTOPIC D&A(mag dit¿) *×*M!§T€€Q*×* | 157 | 10-08-2003 03:15 |