Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ga veel liever naar vakbeursen, zie je nog 'es wat interessants. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ga dus echt never nooit nie naar de HCC. Is gewoon een mierennest van graaiende
mensen. Iets nieuws zie je er niet. -Desecrator
|
ik ga er niet naartoe
net zoals doberman zegt. tis daar een duf zooitje en ik kan alle spullen veel goedkoper dan daar krijgen bij de winkel waar ik werk. dus waarom moeite doen als ik het op me werk kan krijgen
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ga met Mark (AlBundy), Martijn (komt hier niet, die neemt geloof ik ook andere mee) en misschien gaat Michiel (waaromniet) ook mee ![]() Bdw: maybe koop ik nog een HDD want die kan ik ook gebruiken.. 60 gB wordt dat dan, wordt gebruikt icm. RAID.
|
![]() |
Kopen op beurzen
koste me vorig jaar een harde schijf die het een half jaar deed.. ik koop nooit meer wat op een beurs. dan maar een paar tientjes meer bij de pc boer op de hoek. kan ik hem tenminste verrot schelden als het niet werkt enzo. Groeten Edwin
|
Verwijderd
|
Kopen op beurzen zuigt...
Vroeger (4-5 jaar geleden) was het nog wel zo dat je bv geheugen en processoren echt voor 30-40% onder de winkelprijs op de HCC kon kopen. Maar de afgelopen tijd is dat niet meer. Met al die postorderbedrijven tegenwoordig die weinig personeel hebben en zo de kosten zwaar kunnen drukken zit er nauwelijks nog verschil tussen de beurs en de goedkoopste mailorders. [edit] Ik ga trouwens wel, met een stel maten, maar gewoon voor de gezelligheid, niet om iets te kopen. [/edit] [Dit bericht is aangepast door nare man (20-11-2001).] |
![]() |
||
Citaat:
Naar de website van de fabrikant gaan en een RMA aanvragen. Schijf in doosje doen en opsturen. Twee weken later hey weer een werkende schijf ![]() -Desecrator
||
![]() |
Citaat:
De betere pc boer op de hoek staat ook op de HCC dagen. Dus als je op de HCC iets koopt ga je lekker naar de hoek en heb je gewoon je garantie. |
![]() |
|
|