Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2005, 07:56
kleine_meis
kleine_meis is offline
Een paar dagen geleden kwam ik weer in de woonplaats van mijn ouders, zo als ieder weekend... Ik liep nadat ik bij de opticien geweest was langs de winkels terug naar het busstation en kwam bij een winkel langs waar de verkoper me zo enorm lief toelachte... IK dacht dit verbeld ik me... 4 meter verder, vanachter het raam weer die glimlach... Ik liep verder, mar toch weer omgedraaid. Twee nutteloze dingen gekocht, een ervan laten inpakken om langer met hem aan de praat te kunnen blijven...

Toen ik weer thuis kwam wist ik niet wat me overkomen was, voelde leuk, apart en toch raar. Uiteindelijk heb ik met mn gekke koppie een briefje geschreven en die de dag erop bij hem langs gebracht... (toen ik m gegeven had wist ik niet hoe snel ik die winkel uit moest komen... en zit nu et wachten op hopelijk een antwoord)

Nu is mijn vraag, wie heeft er ook wel eens van die hopeloze of rare acties uitgevoerd?

liefs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2005, 08:05
moontje16
moontje16 is offline
wat schreef je in dat briefje dan?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 08:07
kleine_meis
kleine_meis is offline
dat ik het erg leuk vond hem zo te zien glimlachen... en onderaan of hij zin heeft eens samen koffie te drinken
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 08:22
Graph
Graph is offline
*duimt voor je*

wel leuke actie! k had er de lef niet voor gehad.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 08:23
kleine_meis
kleine_meis is offline
ik achteraf eigenlijk ook niet.... pff ik kreeg me toch een rood koppie toen ik hem het briefje gaf en onzin uitkraamde waarna ik zo snel mogenlijk terug gelopen ben naar mn autotje...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 09:15
sgaapje
sgaapje is offline
Zoiets is juist leuk! De ander is daarna echt wel onder de indruk omdat jij zoiets durft.
Ik heb zelf nog nooit zoiets gedaan, maar heb donderdagavond met uitgaan wel een viltje gekregen van een jongen met zijn emailadres en 'I like you' erop. Het is echt leuk om zoiets te krijgen!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 09:16
WolterB
WolterB is offline
Heerlijk spontaan toch?

Kijken wat eruitkomt, maar je hebt t iig gedurfd
Oud 04-06-2005, 09:19
Verwijderd
Super actie! Dat zijn de leukere dingen in het leven zeg maar
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 09:36
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Toch geen stomme actie?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 09:39
Lanoia
Lanoia is offline
Wat goed dat je dat durft

Vind het een leuke actie, ben benieuwd of ie er op reageerd
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 10:07
kleine_meis
kleine_meis is offline
Nog geen reactie... Ben vanmorgen tijdens het boodschappen doen nog een keer langs de winkel gelopen waar hij werkt... Ik zag hem niet (ben echter ook niet naar binnen gelopen...) Ach ja... we zullen zien... Ik voel me iniedergeval apart (op een leuke manier) en iedere keer als mijn mobieltje zich roert hoop ik heeeeeel erg dat hij het is...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 10:26
Muchacha
Muchacha is offline
Wat een zalig lef!

Mijn meest hopeloze actie (al vind ik het eerder spannend dan hopeloos): ik vond een jongen van mijn school (3 jaar terug) al een tijdje leuk (ok, er zitten niet veel jongens in onze school, hij was preses en zag er goed uit dus hij viel me direct op) maar natuurlijk dierf ik er niets tegen zeggen. Contact ging ook niet verder dan kaartjes kopen bij hem voor een evenement en dan kreeg ik een knipoog bij het weggaan en viel ik zowat flauw Dus stuurde ik hem een mailtje met: "Heb jij een vriendin? " en toen antwoorde die daarop, ff een foto uitgewisseld dat ie wist wie ik was en dan afgesproken op een SMS'TD om daar eens een praatje te doen. Gelukkig kwam hij naar mij, of ik had hem heel de avond lopen negeren uit verlegenheid Btw, we zijn nog steeds vrienden "enzo"
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 10:30
kleine_meis
kleine_meis is offline
Ook leuk om op zo een manier nieuwe vrienden te krijgen!!! haha en dat enzo? gewoon zomaar enzo of wordt het toch nog iets?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 10:38
Verwijderd
Lef

En als het niets wordt, dan ligt het iig niet aan jou
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 10:39
kleine_meis
kleine_meis is offline
we zullen zien... ik heb zoiets nog nooit gedaan... en betwijfel of ik zoiets ooit weer zal doen (tenzij het goed afloopt, maar dan zal het niet meer nodig zijn)
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 10:55
Jolt
Jolt is offline
Ik heb een bloemtje bij iemand langsgebracht, werd niet in dank afgenomen, ze wilt me nu nooit meer zien.

Leuk , had ik ook maar een briefje langsgebracht......
Oud 04-06-2005, 11:10
Qimm
Qimm is offline
Oud 04-06-2005, 11:16
Verwijderd
oehh maar dat is echt een leuke actie vind ik!

hou ons op de hoogte
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 11:18
kleine_meis
kleine_meis is offline
zal ik doen... Ik moet strakjes helaas wrken... dus kan dan niet eens opnemen als hij zou bellen... Hopelijk spreekt hij mn voicemail in met het antwoord op mijn voorstel van een kopje koffie...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 11:20
Verwijderd
En anders laten ruste ndenk ik, dan is deb oodschap niet overgekomen zoals jij het wilt.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 11:21
kleine_meis
kleine_meis is offline
we zullen zien dan vermijd ik die winkel voortaan gewoon
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 11:33
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
kleine_meis schreef op 04-06-2005 @ 11:30 :
Ook leuk om op zo een manier nieuwe vrienden te krijgen!!! haha en dat enzo? gewoon zomaar enzo of wordt het toch nog iets?
"enzo" als in "seks gehad"
Na die mailtjes paar keer gedate, ik helemaal hotteldebottel maar nog te kwestbaar en onzeker om iets te beginnen. Nu enkele jaren later zijn die vlindertjes weg dus ja... de aantrekking is er nog steeds
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 11:35
kleine_meis
kleine_meis is offline
haha, beters

Ik weet eigenlijk niet eens waar ik naar op zoek ben..

maar die glimlach van hem was zo enorm betoverend...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 11:53
Shitonya
Shitonya is offline
Briefje? Mijn god, met jouw leeftijd lijkt het me normaler hem gewoon mee uit te vragen/ iets af te spreken/ telefoonnummers uit te wisselen. Briefjes is zo "kinderachtig" Stomme actie
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 12:00
Ostentation
Ostentation is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 04-06-2005 @ 12:53 :
Briefje? Mijn god, met jouw leeftijd lijkt het me normaler hem gewoon mee uit te vragen/ iets af te spreken/ telefoonnummers uit te wisselen. Briefjes is zo "kinderachtig" Stomme actie
VInd ik niet! Tis juist leuk om dat te doen als je ouder bent. Ik geef nooit een briefje, wij als zestienjarigen zijn to the point. Als je wat ouder bent is de briefjesmanier juist leuk Hoor ik wel vaker van twintigjarigen. Goed gedaan hoor meis!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2005, 13:19
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Ja, ik geef je gelijk. MAAR als hij niet kan verder zien dan zijn neus lang is en niet kan denken dat ze misschien gewoon heel verlegen is en een briefje een leuk alternatief vond, dan kan ie al oprotten voor mij part. Het gaat om het idee erachter... En dat zit zeker goed
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 13:25
I C U
I C U is offline
Ik vind t een gave actie! Zou er zelf het lef denk ik niet voor hebben, maar toch... Ik zal het onthouden, wie weet!

Laat het ff weten wanneer hij reageert...
Oud 04-06-2005, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Soms ben jij ook gewoon té dozig. Volgens mij is er niemand die briefjes krijgen niet leuk vind, op een enkele misantroop zoals jij na...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 17:27
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik erger me best wel aan jouw reacties. Nee jij bent perfect.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 17:31
gurl19
gurl19 is offline
Ik vind het zowiezo een strakke actie.. Ik had het niet gedurfd. Maar ik denk dat je niet constant op je mobiel moet kijken, ik denk dat die jongen niet hopeloos wil overkomen dus niet meteen zal terugbellen..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 17:32
Cookie
Cookie is offline
Ik vind mooie actie
Nou hopen dat je iets terug krijgt, het wat word en dan later als mensen vragen hoe jullie elkaar hebben leren kennen kan je dit zeggen..das een keer wat anders dan in de kroeg oid.
Ik had het niet gedurfd.
Oud 04-06-2005, 19:23
Kaa
Kaa is offline
wat een geweldig idee!
dit ga ik onthouden

succes iig...zal voor je duimen
Oud 04-06-2005, 19:34
Verwijderd
Briefjes zijn leuk inderdaad!

Een vriendin van mij kreeg in de trein een keer een briefje in haar hand gestopt van een meisje. Ik weet de precieze tekst niet meer, maar in ieder geval dat ze betoverend mooi was met een e-mailadres erbij. Dat is gewoon enorm leuk om te krijgen!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 19:35
Trouble$on
Trouble$on is offline
wat voor nutteloze dingetjes heb je eigenlijk gekocht?
Oud 04-06-2005, 20:55
Mindfields
Mindfields is offline
En en en heb je al een reactie?
Oud 04-06-2005, 21:13
Verwijderd
leeeeuk
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 22:11
kleine_meis
kleine_meis is offline
Nope... nog geen reactie, mn collega's denken echter dat hij tot na het weekend zal wachten...

De nutteloze dingetjes... 2 bodybutters... eentje met cocos geur en de ander met lemon-lime...

Ach ja, ik wacht maar af
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 02:27
Flowtje
Flowtje is offline
Ik vind het echt een leuke actie! Zelf zou ik dat nooit gedurfd hebben, had ik dat lef maar.
Oud 05-06-2005, 11:01
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Dat is keigaaf toch? Zulke acties zijn nou ontzettend leuk! Veel plezier en ik hoop voor je dat hij reageert!
Oud 05-06-2005, 11:24
Silent Moon
Silent Moon is offline
Is echt kaai leuk!! Goed gedaan hoor, dat briefje is juist grappig! Als ik zoiets ooit zal doen zou ik alleen maar denken dat ik vooschut zou staan, maar van de andere kant.. als ik zoiets van een jongen zou krijgen, zou ik het alleen maar heel erg lief/leuk vinden . Succes!
Oud 05-06-2005, 20:10
Kitaantjuh
Kitaantjuh is offline
Strakke actie ! Ik had ook een keer een oogje op iemand in de AH... En hij werkte bij de vleeswaren... En toen ik hem zag liep ik er zo heen... maar ik stond daar een beetje nix te doen dus heb ik maar de eerste de beste ham gekocht die ik zag En ik wist totaal niet wat ik er mee moest... Maarja was wel grappig...
Oud 05-06-2005, 21:23
MissN0urri
MissN0urri is offline
Ik vind het echt een hele strakke actie van je!! Wou dat ik zoveel lef had! Ik heb een paar keer gehad dat je dan zo'n bierding in je handen krijgt gedrukt met een nummer erop..! Echt heel leuk!
Oud 05-06-2005, 22:10
tornedorush
tornedorush is offline
nou ben ik dus zo benieuwd hoe het afloopt
laat het wel ff weten he!!!
Oud 05-06-2005, 22:13
kleine_meis
kleine_meis is offline
ik laat het zeer zeker weten... Op mn werk wisten een aantal mensen wie het was en denken wel dat ik wat zal horen...

Toen ik hem het briefje gaf keek hij btw wel erg blij...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 10:10
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 04-06-2005 @ 18:27 :
Ik erger me best wel aan jouw reacties. Nee jij bent perfect.
Ik hou echt van die mensen die standaard "nee, jij bent perfect" zeggen zodra ze geen betere opmerking weten.
Morgan: Ik denk toch echt niet dat de gemiddelde man op zo'n manier benaderd wil worden, tegenwoordig gaat dit soort rituelen wel wat directer
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 11:40
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 06-06-2005 @ 11:10 :
Ik hou echt van die mensen die standaard "nee, jij bent perfect" zeggen zodra ze geen betere opmerking weten.
Morgan: Ik denk toch echt niet dat de gemiddelde man op zo'n manier benaderd wil worden, tegenwoordig gaat dit soort rituelen wel wat directer
Het wordt echt es tijd dat jij onder de mensen komt en leert hoe mensen echt zijn. Want zeker van mannen heb jij echt geen verstand.
Oud 06-06-2005, 12:07
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 06-06-2005 @ 11:10 :
Oke je bent normaal gewoon een botte zeikerige doos, maar nu probeer je ons te vertellen hoe het moet?
Het is gewoon bijna grappig....

Zoals NyteWolf al zei, begeef je onder de mensen en leer hoe je met mensen om moet gaan...
Hopelijk wordt je dan wat minder bot en zeikerig....

Ontopic:
Top actie! Wel een hele bende lef voor nodig, maar dat zal ie wel waarderen . Stoer! Vertel ff wat er van komt? (aan jou heeft het iig niet gelegen he )
Oud 07-06-2005, 15:06
waves
waves is offline
jij bent gaaf!
Oud 07-06-2005, 15:30
kleine_meis
kleine_meis is offline
Helaas nog geen smsje of wat dan ook. Ach ja, we zullen zien. Wat ik er van geleerd heb is dat ik zeker wel genoeg lef heb voor dat soort dingen blijkbaar

Mocht hij nix van zich laten horen ga ik volgende week nog een keertje langs en dan zien we wel weer verder

voor nu wacht ik lekker af

Bedankt allemaal voor de leuke reacties

@ Shitonya : De gemiddelde man bestaat niet. Ik heb deze weg gekozen, jij zou een andere weg kiezen blijkbaar, ieder zijn manier.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 15:34
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
kleine_meis schreef op 07-06-2005 @ 16:30 :
Helaas nog geen smsje of wat dan ook. Ach ja, we zullen zien. Wat ik er van geleerd heb is dat ik zeker wel genoeg lef heb voor dat soort dingen blijkbaar

Mocht hij nix van zich laten horen ga ik volgende week nog een keertje langs en dan zien we wel weer verder

voor nu wacht ik lekker af

Bedankt allemaal voor de leuke reacties

@ Shitonya : De gemiddelde man bestaat niet. Ik heb deze weg gekozen, jij zou een andere weg kiezen blijkbaar, ieder zijn manier.
Nogmaals superactie..maar durf je nou nog echt een keer langs te gaan wooowww
Reageren

Regels voor berichten