Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2002, 11:54
Rio
Rio is offline
Hallo,

Ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie mij het antwoord kunnen geven. Ik heb nu namelijk kort haar.. nou jah half lang... en ik wil graag van die vlechtjes erin die je aan je haar kan bevestigen. (ik kan zo snel niet op de naam komen, maar ik hoop dat jullie weten wat ik bedoel.) mijn vraag is hierover:

Hoelang moet je haar ongeveer zijn om dit te doen?
Waar kan je die vlechtjes halen?
en waar of door wie moet je ze laten bevestigen?
En hoeveel kost dit?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,

Alvast bedankt!

Veel liefs, Rio
Oud 09-06-2002, 12:29
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
Lengte maak nie uit. Tot op de zchouders.k ben gewoon naar de kapper geweest om die dingen te laten zetten. Ze waren niet echt duur, precies weet ik niet hoeveel. Doet de eerste tijd wel pijn.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 12:33
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Hmm nee het is niet helemaal duidelijk.
Ik neem aan dat je extensions bedoelt?...maar die moeten er ook ingevlochten worden,je kan het wel met een elastiekje doen ofzo alleen dat zit je gewone haar nog onder die vlechten...
Het nephaar voor die vlechten kan je bij van die afrokappers of turkse/marrokaanse zaakjes halen..kost niet zo duur rond de 2,50 per pak en dan heb je behoorlijk veel haar.
En dan moet je het nog in je haar vlechten,dat is helemaal niet zo moeilijk,kan je samen met een vriendin doen.

Je kan het ook ergens anders laten zetten,maar dat kost behoorlijk wat geld.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 14:47
acid-star
acid-star is offline
Ik heb hier niets meer aan toe te voegen behalve dan dat je haar op zijn minst 6 centimeter moet zijn
Reageren

Regels voor berichten