![]() |
|
Hij is eindelijk af ! Onze website: DesignerZ Active Media Solutions !!! Let me know what you think of it
![]() http://www.designerz.nl Grt, Captain [Dit bericht is aangepast door Captain (15-11-2001).]
|
![]() |
|
![]() |
Hang dat rode geheel eens wat verder naar boven, je hebt nu bovenin een heel stuk onbenutte grijze ruimte en dat is niet mooi.
Scrollen uit nieuwsgierigheid doen bezoekers niet als ze niet meteen een indruk hebben wat er zou kunnen staan. Maak er daarom een compleet overzichtelijk geheel van. En laat alsjeblieft die teksten eens aanpassen. Hoe kun je nou op pressionele wijze php schrijven als je niet eens een mooi stukje Nederlands kunt vertonen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Die teksten op die site zijn echt vollaan fout.
Zinnen als: Citaat:
Citaat:
De site opzich zit wel redelijk goed in elkaar! |
![]() |
||
Citaat:
Verder kun je wel leuk beweren dat je mooie sites maakt, maar zonder een portfolio zullen bedrijven niet snel jullie kiezen. Er zijn duizenden sites zoals die van jullie. Verder zijn jullie geen bedrijf, en dus een risicofactor. Edit: Portfolio over 't hoofd gezien, scuzes. ![]() |
![]() |
|
ik zou maar snel naar de kvk gaan.
ja wel leuk site, design is leuk misschien de teksten nog wat beter en af en toe zie je van die kleine dingetjes, bijvoorbeeld, Mail ons blablabla mailadres Hebben jullie geen contact informatie ? naja ok misschien, jullie doen het gewoon erbij voor de lol waarschijnlijk, maar t kan gewoon proffesioneler ![]()
|
![]() |
Ik vind hem nu al veel beter
|
Ook goed, gaan we hier verder.
Nog even dit: Huidige site: www.designerz.nl In ontwikkeling: www.media-wereld.nl/dz/home.php Er komt nog een flesjintroowtje Grt, Captain
||
Citaat:
![]() GRt, Captain
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
DesignerZ Sitecheck nr. 2 ! Captain | 3 | 21-11-2001 15:57 |