Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2005, 11:01
Broeder
Broeder is offline
Daar poep en plas altijd een hot topic blijft en het immer voor een lach en een traan zorgt op menige feestjes en partijen wil ik het met jullie graag hebben over jullie lifestyle met betrekking tot het toiletteeraspect.

Wat doen jullie zoal als je op de toiletpot zit? Of sta je liever? Gebruik je misschien wel hulpstukken? Heb je bepaalde toiletliteratuur die je alleen daar leest? Stel je bepaalde eisen aan een toilet(ruimte) zoals plaklieveheersbeestjes aan de muren? Voer je eerst bepaalde toiletrituelen uit voordat je je poepje of plasje doet? omg

Bij mij in huis hangt er nog steeds een folder over de Europese Grondwet op de toiletdeur dus die ga ik dan maar lezen en er hangen ook van die kaartjes met teksten als 'je bent zo dik dat je naar buiten moet om deoderant op te doen' enzo dus daar word ik weer een beetje triestig van, maar dat mag de pret niet drukken. Ook is er een stel grapjassen bezig een torentje te bouwen van lege toiletrollen

Ohja en ik had een tante met van die kleine zeurkoters en als die dan naar de wc moesten zei ze altijd "ga de poep maar roepen" en daar werd ik dan een beetje confused van maar wie weet werkt het wel HE

Ik wens iedereen veel plezier in dit topic
Oud 13-06-2005, 11:04
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
omg "ga de poep maar roepen"

verder leer ik vaak onder "het drukje doen" ( ook zo smerig ) en vind ik dat een wc ruimte wel beetje groot moet zijn, onze wc benede is beetje klein en dan houn ik liever altijd eventjes de deur open als ik bezig ben, anders dan zie ik de muren al op me af komen

maarja verder niet echt eisen, een leuk tijdschrift is wel chill maar niet zoiets als dat nieuwe wc tjidschrift dat je bij een pak toilet papier krijgt
Oud 13-06-2005, 11:16
Freggol
Freggol is offline
Vroeger roken de donald duckies altijd naar de schijt, als ik ze ging lezen bij een vriendje... Omdat als ze net binnen waren ze eerst als schijtvoer in de plee werden gebruikt...

Kk smerig
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:26
Verwijderd
Bij mij thuis mag je alleen boven poepen want anders stinkt de hal zo. Verder maak ik er nooit een lange zitting van want dat is ranzig en was ik altijd heel dwangmatig mijn handen.

Oh en ik heb natuurlijk plankenkoorts dus ik moet in openbare wc's altijd in een hokje anders lukt het niet
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:47
Verwijderd
Ik ga altijd de verjaardagen uit mijn hoofd leren die op de kalender staan als ik zit te toilleteren, en soms neem ik de libelle of het AD Magazine mee als ik van plan ben lang op de wc te blijven. En als ik ergens in het openbaar naar de wc MOET (want liever schijt ik thuis) dan check ik altijd even of er wel wc papier is want het is zo naar als je met een bruine poeperd je broek op moet heisen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:49
Verwijderd
hé gatver, ik dacht altijd dat meisjes niet poepen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:51
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Op mijn pot zit ik altijd (in plaats van staan dan he). Scheelt schoonmaken
Op andermans pot zit ik als er veel vrouwen in het huihouden zijn. Ik heb nooit echt geleerd om goed te mikken of zo (moeke's schuld ).

Garfield boekjes for life niggah!
Oud 13-06-2005, 11:52
cha0s
cha0s is offline
Ik pis staand, met 'n beetje redelijke hand-oog coördinatie kan dat gewoon zonder knoeien. Ik vind 't een kwalijke zaak als vrouwen niet netjes de bril weer omhoog doen als ze klaar zijn en ik lees altijd de plaatselijke krantjes als ik moet schijten, dat bevordert de stoelgang.
Oud 13-06-2005, 11:54
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
cha0s schreef op 13-06-2005 @ 12:52 :
Ik pis staand, met 'n beetje redelijke hand-oog coördinatie kan dat gewoon zonder knoeien. Ik vind 't een kwalijke zaak als vrouwen niet netjes de bril weer omhoog doen als ze klaar zijn en ik lees altijd de plaatselijke krantjes als ik moet schijten, dat bevordert de stoelgang.
Ik durf die krantjes die er bij mij in huis liggen nooit aan te raken
Oud 13-06-2005, 11:55
cha0s
cha0s is offline
Oh, als ze er eenmaal liggen raak ik ze niet meer aan, ik pak gewoon 'n oude uit de oud-papier bak.
Oud 13-06-2005, 11:56
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
cha0s schreef op 13-06-2005 @ 12:55 :
Oh, als ze er eenmaal liggen raak ik ze niet meer aan, ik pak gewoon 'n oude uit de oud-papier bak.
Worden de krantjes die er liggen niet juist na een bepaalde tijd weer in de oudpapierbak gegooid en dat jij ze er dan weer uithaalt?
Oud 13-06-2005, 11:57
cha0s
cha0s is offline
Wat niet weet, wat niet deert.
Oud 13-06-2005, 11:57
qghp
qghp is offline
Citaat:
Broeder schreef op 13-06-2005 @ 12:56 :
Worden de krantjes die er liggen niet juist na een bepaalde tijd weer in de oudpapierbak gegooid en dat jij ze er dan weer uithaalt?

haha scherp
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:59
Verwijderd
voor mij is poepen een taboe en ik kan het nergens anders dan thuis en ik wil er niet over praten, verder
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:59
Otis
Otis is offline
ik ben altijd zo snel mogelijk weer weg .
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 12:00
Verwijderd
wat is er nou leuk aan om met een boekje op de wc te zitten? ik heb wel betere dingen te doen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 13:18
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 13-06-2005 @ 13:00 :
wat is er nou leuk aan om met een boekje op de wc te zitten? ik heb wel betere dingen te doen
Wie zegt er dat het leuk is?
Oud 13-06-2005, 13:21
Verwijderd
Ik ga niet in een pisbak zonder tussenschotten pissen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 13:22
Verwijderd
Ik snap niet dat er mensen zijn die uitgebreid gaan lezen als ze op de plee zitten, hoe lang doe je erover om er een drol uit te krijgen dan?!

Ik ga naar de wc omdat het moet en dat was het weer. Leuk he kinders.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 13:26
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 13-06-2005 @ 14:22 :

Ik ga naar de wc omdat het moet en dat was het weer.
Dat ook en als op de plee zit kan ik er echt niet tegen als anderen op de deur kloppen "ik moet ooook schiet op". ROT OP de wc is soms de enige privacy die ik heb op een dag
Oud 13-06-2005, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 13-06-2005 @ 14:26 :
Dat ook en als op de plee zit kan ik er echt niet tegen als anderen op de deur kloppen "ik moet ooook schiet op". ROT OP de wc is soms de enige privacy die ik heb op een dag
of mensen die hele conversaties pogen te starten als je daar zit
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 14:00
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Fake schreef op 13-06-2005 @ 14:47 :
of mensen die hele conversaties pogen te starten als je daar zit
dat ook ja, dan zegt die ene wat en dan zit jij zo van: hnnnnggg neeeee jaaa nngng

Oud 13-06-2005, 14:01
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Panini schreef op 13-06-2005 @ 14:59 :
ik vind het een kwalijke zaak als mannen niet netjes de bril weer naar beneden doen als ze klaar zijn want soms heb ik het niet door en val ik zo in de pot
da's je eigen fout.
ik vind 't zulk gezeik - hoe ontopic - altijd; als de bril omhoog staat, dan doe je 'm naar beneden en vice versa, zo nodig. lekker belangrijk. alleen maken sommige vrouwen er een halszaak van, wel komisch opzich. <3
Oud 13-06-2005, 14:04
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
cha0s schreef op 13-06-2005 @ 15:01 :
da's je eigen fout.
ik vind 't zulk gezeik - hoe ontopic - altijd; als de bril omhoog staat, dan doe je 'm naar beneden en vice versa, zo nodig. lekker belangrijk. alleen maken sommige vrouwen er een halszaak van, wel komisch opzich. <3
Dat is wel degelijk belangrijk want als je met je reet in de pot valt dat is geen pretje en voor jullie is het een kleine moeite, maar nee stel je voor
Oud 13-06-2005, 14:05
cha0s
cha0s is offline
jullie moeten zonodig zitten, not my fault your plumbing has a faulty design. 't is voor jullie net zo'n kleine moeite om 'm omlaag te doen voordat je gaat zitten. (maar stiekem doe ik 'm netjes weer omlaag als ik er aan denk.)

Laatst gewijzigd op 13-06-2005 om 14:07.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2005, 14:09
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
cha0s schreef op 13-06-2005 @ 15:05 :
jullie moeten zonodig zitten, not my fault your plumbing has a faulty design. 't is voor jullie net zo'n kleine moeite om 'm omlaag te doen voordat je gaat zitten. (maar stiekem doe ik 'm netjes weer omlaag als ik er aan denk.)
godverdomme JIJ KAN TENMINSTE TEGEN ELKE BOOM PISSEN en dan klagen jullie dat wij zeiken over die bril misschien moeten jullie maar gewoon naar buiten als jullie moeten lozen. Bij t schijten zitten jullie tenminste net als wij.
Oud 13-06-2005, 14:11
Verwijderd
les voor vrouwen: het is voor jullie evenveel moeite om de bril omlaag te doen als het is voor ons.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 14:14
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
ToughShitMickey schreef op 13-06-2005 @ 15:11 :
les voor vrouwen: het is voor jullie evenveel moeite om de bril omlaag te doen als het is voor ons.
waarom zou ik telkens de bril omlaag doen als ik het zelf niet heb gedaan? vergeet t maar dat doen jullie zelf
Oud 13-06-2005, 14:15
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 13-06-2005 @ 15:09 :
godverdomme JIJ KAN TENMINSTE TEGEN ELKE BOOM PISSEN en dan klagen jullie dat wij zeiken over die bril misschien moeten jullie maar gewoon naar buiten als jullie moeten lozen. Bij t schijten zitten jullie tenminste net als wij.
dus eigenlijk is het zeiken over die bril gewoon afgunst? (a)
Oud 13-06-2005, 14:16
*oma*
*oma* is offline
Ik lees meestal de kalender die er hangt of een boekje of wat er op de muur hangt, maar als ik klaar ben, blijf ik meestal niet zitten ofzo.
Oja, en ik poep het liefst thuis.
Oud 13-06-2005, 14:17
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
cha0s schreef op 13-06-2005 @ 15:15 :
dus eigenlijk is het zeiken over die bril gewoon afgunst? (a)
nee, gerechtigheid
Oud 13-06-2005, 14:17
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 13-06-2005 @ 15:17 :
nee, gerechtigheid
'wij kunnen niet staand pissen, dus dat zullen jullie weten ook!'
Oud 13-06-2005, 14:18
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
cha0s schreef op 13-06-2005 @ 15:17 :
'wij kunnen niet staand pissen, dus dat zullen jullie weten ook!'
Oud 13-06-2005, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 13-06-2005 @ 15:14 :
waarom zou ik telkens de bril omlaag doen als ik het zelf niet heb gedaan? vergeet t maar dat doen jullie zelf
maar wij pissen al tegen bomen, waarom krijgen wij altijd de schuld van de bril?!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 14:21
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
ToughShitMickey schreef op 13-06-2005 @ 15:19 :
maar wij pissen al tegen bomen, waarom krijgen wij altijd de schuld van de bril?!
omdat jullie die kutbril omhoog doen en wij niet
Oud 13-06-2005, 14:24
merels
merels is offline
het is bovenal vies om met je handen aan de bril te zitten, gatver
Oud 13-06-2005, 14:25
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
merels schreef op 13-06-2005 @ 15:24 :
dat ook ja brrr vooral als er pisdruppels aan hangen
Oud 13-06-2005, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 13-06-2005 @ 15:25 :
dat ook ja brrr vooral als er pisdruppels aan hangen
das allemaal vrouwenpis hoor, wij doen de bril omhoog...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 14:27
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
ToughShitMickey schreef op 13-06-2005 @ 15:27 :
das allemaal vrouwenpis hoor, wij doen de bril omhoog...
Oud 13-06-2005, 14:32
*oma*
*oma* is offline
Maar aangezien wij zittend poepen en plassen en jullie ook zittend poepen en alleen staand plassen, is er dus meer reden om de bril naar beneden te toen.
Oud 13-06-2005, 14:37
Verwijderd
ik stem voor van die franse hurk wc's
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 14:38
Verwijderd
die zijn chill idd, leer je goed van mikken met spijkerpoepen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 14:38
cha0s
cha0s is offline
Liberté, égalité, <3
Oud 13-06-2005, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Panini schreef op 13-06-2005 @ 14:59 :
ik vind het een kwalijke zaak als mannen niet netjes de bril weer naar beneden doen als ze klaar zijn want soms heb ik het niet door en val ik zo in de pot
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 14:42
Verwijderd
Citaat:
ToughShitMickey schreef op 13-06-2005 @ 15:38 :
die zijn chill idd, leer je goed van mikken met spijkerpoepen
plus dat als je zat bent je om dondert en over je eigen schoenen poept
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 15:29
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik zit gewoon op de pot, zonder toeters en bellen.
Oud 13-06-2005, 15:30
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Citaat:
cut_off schreef op 13-06-2005 @ 14:21 :
Ik ga niet in een pisbak zonder tussenschotten pissen.
amen!
Oud 13-06-2005, 16:15
Verwijderd
Citaat:
merels schreef op 13-06-2005 @ 15:24 :
toetsenborden op school zijn ook echt niet schoner
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 16:17
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik poep alleen maar thuis of als het echt niet anders kan ook wel ergens anders.
Als ik moet plassen hang ik altijd boven de wc, ik durf nooit te zitten bij mensen die ik niet ken en op school is het al helemaal ranzig.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 16:34
Verwijderd
Oh, ik houd van die uberwc's waarbij je binnenkomt in een ruimte met een wasbak en de deur achter je op slot kan doen, en er dan nog een deur is met daar een ruimte met 'n wc. Want dan laat ik die tweede deur altijd wagenwijd openstaan want dat vind ik leuk ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten