Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2005, 13:15
TieskeNHC
TieskeNHC is offline
Per 1 juli komt er bij ons in huis een kamer vrij, waar wij maandagavond 13 juni een kijkavond voor gaan houden vanaf 20.00 uur.

Heb je interesse in een kamer van 10 m2 inclusief hoogslaper en wasbak voor ca. 175 euro, mail dan naar huize_hulpeloos@hotmail.com

Er wonen nu 2m en 2v, er is een ADSL aansluiting, een ruime tuin, een balkon, een oventje en een wasdroger. Een wasmachine is er tegen die tijd ook weer.
Voor je 175 euro krijg je gas water en licht erbij, wel zijn er nog wat extra kosten voor telefoon en internet.

We zoeken een student, het liefst iemand die in Eindhoven studeert, en in het weekend ook in Eindhoven blijft.
Oud 30-05-2005, 15:38
Martine1986
Martine1986 is offline
waar in eindhoven?
Oud 30-05-2005, 19:56
funest
funest is offline
idd waar?
Oud 31-05-2005, 11:39
Verwijderd
Idd waar, en is het echt een eis dat die persoon studeert, of is een havoleerling ook goed? (18 jaar)
Oud 01-06-2005, 09:09
TieskeNHC
TieskeNHC is offline
Waar: Brugmanstraat, in de buurt van de Edisonstraat in de idyllische wijk Woensel West (bekend van tv )
Dit is vlak bij station beukenlaan en op een minuut of 12 van de stad/station/TUe/Fontys

Het is niet echt een eis dat diegene studeert, we wonen nu met een werkende en drie studerenden daar. Het idee is dat er een kijkavond komt, en dan kiezen we iemand.
Wel is het wat mij betreft wel leuker als onze nieuwe huisgenoot zelf ook student is, ben je dan van plan om na de zomer te gaan beginnen met een studie?
Oud 01-06-2005, 09:18
Verwijderd
Citaat:
TieskeNHC schreef op 01-06-2005 @ 10:09 :
Het is niet echt een eis dat diegene studeert, we wonen nu met een werkende en drie studerenden daar. Het idee is dat er een kijkavond komt, en dan kiezen we iemand.
Wel is het wat mij betreft wel leuker als onze nieuwe huisgenoot zelf ook student is, ben je dan van plan om na de zomer te gaan beginnen met een studie?
Het is niet voor mij
Gaat om een vriendin, gaat volgend jaar havo5 doen en is al tijdje op zoek naar kamer. Zal dr deze link geven
Oud 01-06-2005, 09:37
TieskeNHC
TieskeNHC is offline
laat komen, laat komen
Oud 01-06-2005, 12:37
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
TieskeNHC schreef op 01-06-2005 @ 10:09 :
Waar: Brugmanstraat, in de buurt van de Edisonstraat in de idyllische wijk Woensel West (bekend van tv )
Dit is vlak bij station beukenlaan en op een minuut of 12 van de stad/station/TUe/Fontys
hmm, laat maar dan
Oud 02-06-2005, 11:20
TieskeNHC
TieskeNHC is offline
hehe, het kan voor sommigen inderdaad een reden zijn om er niet te gaan wonen. Zelf vind ik het leuk dat nu in iedere voortuin weer de mensen een biertje drinken.
De wijk is er trouwens goed op vooruit gegaan de laatstse jaren, de hoeren hebben ze nu op een plek gezet, de tippelvrouwtjes zijn de wijk uit en zitten nu aan de andere kant van het spoor, en een paar louche kroegen zijn gesloten. Sowieso is dat een stuk bij ons vandaan allemaal en merkte je er helemaal niks van.

Ik vind het wel leuk, zo'n volksbuurt
Oud 08-06-2005, 10:00
TieskeNHC
TieskeNHC is offline
en reageren kan nog steeds
Oud 13-06-2005, 10:45
TieskeNHC
TieskeNHC is offline
Vanavond 8 uur!

Regels voor berichten