Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mexicaanse is niet redelijk heftig, dat zijn beginners paddo's. tenzij, je twee porties opeet maar dan duurt die trip te lang. Ik zou zeggen hawaiaanse of Equadoriaanse ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En inderdaad, als je iets van tevoren plant om tijdens de trip te doen dan blijkt tijdens het trippen dat je je ernstig in je gevoel voor humor kunt vergissen. In plaats van van een brug te springen kan je ook je kansen gewoon spreiden en gewoon de tripruimte volstuffen met gaere spullen. Hele gare spullen. T liefst extréém gare spullen. Mochten de attributen individueel niet aanslaan, dan is t mischien wel de hilariteit van de zee aan gare spullen die t m doet ![]() Tip: Flubber is heel erg leuk (tussen je vingers door laten drillen, over je gezicht laten flubberen, het ene oor in en t andere uit laten flieberen etc), maar zorg dat je het niet op de kaars gooit of erop gaat liggen met spijkerstof ![]() Mocht je de ruimte hebben; zet een tentje op in de kamer of in je tuin > trippen in een tent ![]() Trouwens, @ hcvierl : Equadoriaanse?
Laatst gewijzigd op 21-07-2005 om 19:23. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zware shit, diepe mindfuck en het logische is heel ver te zoeken. Erg denkerige trip. Maar is wel te sturen opzich. Hier in de buurt wel in smartshops, serieus nog nooit van gehoord? Amsterdam ook wel aanwezig trouwens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar iig E Che Guevara ga lekker spacen en enjoy
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wij hebben laatst in de natuur gezeten en we konden onder een boom naar de sterren kijken. Dat was wel heel vet ik zag iedere ster indiviueel met elkaar verbonden wezen met een licht gevende lijn. We hebben lekker gespaced maar ik raad aan om van te voren ergens te gaan zitten. Want om naar een onbekebde bestemming te gaan als je paddo's hebt gehad is heel erg lastig om daar werkelijk te komen. We hebben een pokke afstand afgelegt maar we hebben er ook eeuwen lang er over gedaan.
We waren met z'n 5en en houden sinds kort een drugs boekje bij wat we beleven en mee maken als we onder invloed zijn. Nu doen we dit voornamelijk bij paddo's als we gewoon blowen. komt er meestal niets in het boekje. Binnenkort komt er ook een website www.druqz.nl Deze site is is nog niet online. Maar zodra deze er is post ik wel een aparte post onder deze sectie. Neem dan allen een kijkje. Wij weten nog niet wat er allemaal komt te staan. Maar dat merken jullie dan wel. Ik hoop dat iedereen nog even lekker gaat spacen mzzls.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik heb (bijna) altijd hawaainse gebruikt en weet precies hoe het werkt en als ik dan die mexicaanse gebruik dan kan het verschil toch gewoon merken?
|
![]() |
|
|