Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2005, 19:45
Verwijderd
Na mijn blijde aanschaf van de Logitech Cordless Desktop MX 3100 en het instellen daarvan komen er steeds onderin beeld grote, groene, lelijke letters te staan wanneer ik een multimedia toets of een F-Mode toets gebruik.
Ik kan het op de een of andere manier niet op een screenshot vastleggen, maar waarschijnlijk weten degenen die deze set ook hebben wel waar ik het over heb.

Mijn vraag is nu, is er ergens een optie die je kunt uitzetten zodat niet alles wat je aanklikt/indrukt weergegeven wordt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2005, 12:58
Kawoutertje
Kawoutertje is offline
Ja, dat kan je

Normaal moet je bij logitech ook de drivers van het toetsenbord en muis installeren. Bij het toetsenbord wordt er dan de driver iTouch geïnstalleerd.

Ga dan naar de iTouch configuratie door op het icoontje in je tray te dubbelklikken of via start => logitech => iTouch => iTouch - configuratie.
Daar ga je naar het tabblad opties en vink je "Toetseneffecten op het scherm vertonen" gewoon uit.

Klaar is kees.

btw, vette combinatie, die MX3100. Daar is m'n MX700 niets tegen.
Oud 11-06-2005, 20:20
Verwijderd
Dat staat er bij mij niet bij, dat zal wel zijn omdat jij de MX700 hebt en ik de MX3100. Bij mij heet het SetPoint.

Inderdaad een goede set, vooral die muis is zeer precies en nauwkeurig (5.8 megapixel beeld per seconde of zo ).

Maar goed, weet iemand die de set zelf heeft nog een oplossing?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 20:00
Verwijderd
Laat maar, ik heb het ondertussen al opgelost
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 20:44
M@rco
M@rco is offline
Mss leuk om erbij te zeggen hoe je dat dan gedaan hebt?
Oud 13-06-2005, 15:37
Verwijderd
Oja

Even via start -> alle programma's -> logitech -> muizen en toetsenborden -> instellingen. Dan bij de tab 'Extra', onder de kleine tab (onder die i) het vinkje 'Statusinstellingen (zoals Caps Lock) op scherm tonen' weggehaald
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten