Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik denk toch dat java makkelijker is kijk eens op www.hotscripts.com (ofzo)
||
![]() |
Citaat:
<script language="Javascript1.2"> <!-- //--KageKlock v1.0 //--Made by Kage //--E-Mail: Kage@AnimeAnarchy.com //--WebSite: http://ss.animetrek.com //--Copyright © 1999-2001 Kage (KageKorp Designs) //--Edit between here... var tags_before_clock = "<font size='1' color='#CCCCCC'>Good " // Greeting text var tags_middle_clock = "on" // No need to really edit this... var tags_after_clock = "</font>" // Any text after the clock //--...and here. EDIT NOTHING BELOW! if(navigator.appName == "Netscape") { document.write('<layer id="clock"></layer>'); } if (navigator.appVersion.indexOf("MSIE") != -1){ document.write('<span id="clock"></span>'); } DaysofWeek = new Array() DaysofWeek[0]="Sunday" DaysofWeek[1]="Monday" DaysofWeek[2]="Tuesday" DaysofWeek[3]="Wednesday" DaysofWeek[4]="Thursday" DaysofWeek[5]="Friday" DaysofWeek[6]="Saturday" Months = new Array() Months[0]="January" Months[1]="February" Months[2]="March" Months[3]="April" Months[4]="May" Months[5]="June" Months[6]="July" Months[7]="August" Months[8]="September" Months[9]="October" Months[10]="November" Months[11]="December" function upclock(){ var dte = new Date(); var hrs = dte.getHours(); var min = dte.getMinutes(); var sec = dte.getSeconds(); var day = DaysofWeek[dte.getDay()] var date = dte.getDate() var month = Months[dte.getMonth()] var year = dte.getFullYear() if (hrs >= 0) wlcm="night. It is " if (hrs >= 6) wlcm="morning. It is " if (hrs >= 12) wlcm="afternoon. It is " if (hrs >= 18) wlcm="evening. It is " var col = ":"; var spc = " "; var com = ","; var apm; if (date == 1 | | date == 21 | | date == 31) {ender = "<sup>st</sup>"} else if (date == 2 | | date == 22) {ender = "<sup>nd</sup>"} else if (date == 3 | | date == 23) {ender = "<sup>rd</sup>"} else {ender = "<sup>th</sup>"} if (12 < hrs) { apm="pm"; hrs-=12; } else { apm="am"; } if (hrs == 0) hrs=12; if (hrs<=9) hrs="0"+hrs; if (min<=9) min="0"+min; if (sec<=9) sec="0"+sec; if(navigator.appName == "Netscape") { document.clock.document.write(tags_before_clock+wlcm+hrs+col+min+col+s ec+spc+apm+spc+tags_middle_clock+spc+day+com+spc+month+spc+date+ender+ com+spc+year+tags_after_clock); document.clock.document.close(); } if (navigator.appVersion.indexOf("MSIE") != -1){ clock.innerHTML = tags_before_clock+wlcm+hrs+col+min+col+sec+spc+apm+spc+tags_middle_clo ck+spc+day+com+spc+month+spc+date+ender+com+spc+year+tags_after_clock; } } setInterval("upclock()",1000); //--> </script> alleen als ik die plakt in m'n script.. dan blijft hij maar links hangen.. en de optie 'center' helpt ook niet |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Excel probleem clubje | 8 | 20-03-2008 09:31 | |
Software & Hardware |
Excel Password Recovery Killer2004 | 4 | 01-12-2005 20:12 | |
Software & Hardware |
[Excel] Eigen functie meesturen Tofke_H | 2 | 07-10-2004 19:35 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Excel, hulp nodig Micheal_2001 | 1 | 30-05-2004 13:00 | |
Software & Hardware |
Vervelend Word probleem en Excel moeilijkheden $@nd€r $@l@m@nd€r | 7 | 10-12-2003 19:36 | |
Software & Hardware |
Excel; afronden kan dat uit? Rhinus | 8 | 27-11-2001 17:17 |