Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je nagaat hoe groot de afstand tussen ons zonnenstelsel en anderen is, geloof ik er niet in dat UFO's van andere planeten echt hier geweest zijn. De meeste UFO-sightings zijn ongegrond, hersenspinsels .. of waarnemingen van nieuwe legertoestellen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar anyway, wat ik probeerde te zeggen is dat MOCHT er een buitenaards toestel langsvliegen, men dat ook wel over het hoofd zal zien... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan komt ie dichterbij, vuurwerk, en komeetje versplinterd/uit koers.... en eentje zo groot als en voetbalveld schiet je nog wel es aan flarden ![]() |
![]() |
|
![]() |
1 pluto is waarschijnlik geen planeet met een maan - maar 2 planetoides oid die om elkaar heen draaien
2 de kans dat de mensheid vernietigd wordt door een komeet inslag is net zo groot als de kans dat je verongelukt met een vliegtuig (en dat gebeurt ook niet onregelmatig) mocht er iets aan komen vliegen, is er weinig aan te doen; tenzij het al een paar decennia bekend is, dan zou er misschien een rampenplan gemaakt kunnen worden... bij een kleine komeet (die nog best regelmatig langs komen) kun je hooguit een deel vd aarde evacueren (en das pas een k*t-klus) mocht het een grote komeet zijn, hebben we allemaal pech - want een atoombunker 10km onder de grond is dan ook niet echt een oplossing oftewel: ik slaap niet slechter dan toen ik dit niet wist; ik hoop alleen dat ze het me niet vertellen als het zover is |
![]() |
||
Citaat:
Grt, Captain |
![]() |
||
Citaat:
![]() Grt, Captain |
![]() |
||
Citaat:
Het bestaan van het heelal: -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------O Wij zijn slechts de "O". En dat is nog zacht uitgedrukt. Dus is, of was in dat ontzettend grote stuk voor ons (in het toch god mag weten hoe grote heelal) echt wel leven naast ons.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------(*10 miljoen ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ach, het zou juist arrogant zijn te denken dat 'buitenaardse wezens' helemaal naar ons zouden reizen om ons te bekijken... Waarom zouden ze dat doen als ze al die geavanceerde technieken hebben? Zolang ik nog geen onweerlegbaar bewijs heb gezien blijf ik er maar bij dat we voorlopig de enigen in de omgeving zijn.
En zo'n komeet is inderdaad vrij makkelijk te missen. Het is zoals iemand al eerder zei: wanneer je heel ver in de ruimte aan 't kijken bent kan je niet vlak bij je kijken... En je kan er daarnaast ook maar weinig aan doen. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
2) waarom zou God geen megagroot heelal geschapen hebben? Hebben onze astrologen tenminste wat te doen ![]() 3)ik heb persoonlijk nergens in de Bijbel gezien dat er geen aliens bestaan.....
|
|