Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2005, 20:42
Anwen
Anwen is offline
mijn vriend gaat binnenkort voor 2 weken naar Mexico. Nu loop ik me daar vantevoren al zorgen over te maken van "stel dat er iets misgaat of dat hij terugkomt en niet meer van me houdt" en dat soort dingen. Hij zegt zelf dat dat allemaal echt wel mee valt, dat ik me er echt niet druk om moet maken en dat alles wel goed komt. Maar ik kom niet echt van dat gevoel af. Dit is voor mij niet leuk en voor mijn vriend ook niet echt. Ik hou echt heel veel van hem en ik vertrouw hem echt, maar ik wil hem gewoon niet kwijt. Heeft iemand hetzelfde probleem en heeft iemand misschien tips hoe ik van die onzekerheid af kan komen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2005, 21:00
waves
waves is offline
jij zit toch ook 2 weken zonder hem en hij vertrouwt jou toch ook? houden van verdwijnt niet in 2 weken .
Oud 16-06-2005, 21:08
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
leuk is het iig nooit... moet straks 4 weken zonder...
Oud 16-06-2005, 21:09
Kimisa
Kimisa is offline
Het is maar twee weken. Als jullie relatie dat al niet eens aan kan..

Je moet gewoon leren om je vriend te vertrouwen, als hij zegt dat je je nergens druk om hoeft te maken, doe dat dan ook niet. Jullie kunnen trouwens toch contact houden?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 21:10
zus en zo
zus en zo is offline
Wat gaat hij doen in Mexico? In z'n eentje op vakantie, of met vrienden?

Mijn vriend gaat een paar keer per jaar naar het buitenland voor werk. Iedere dag minstens een smsje, en dan is het wel te doen. En 's nachts mist hij me omdat hij dan alleen in bed ligt.

Je vriend zal echt niet in 2 weekjes minder van je houden en hij zal je ook best missen, wees niet bang
Oud 16-06-2005, 21:12
Cait
Cait is offline
Nouja, ik weet niet hoelang jullie bij elkaar zijn. Ik kan me voorstellen dat als het nog aardig pril is, dat je twijfelt en je zorgen maakt enzo, maar dan moet je je bedenken dat als het fout gaat, dat het beter is dat je er nu achter komt, en niet een halfjaar later. En als het goed gaat, dan is het weer bewijs hoe sterk jullie eigenlijk samen staan.
Als je al langer bij elkaar bent, ken je je vriend. Je weet hoe hij is, en hoe hij zich gedraagt, dat hij van je houdt, etc. Dat verandert echt niet zomaar. Gewoon vertrouwen hebben in je vriend.

Het zal wel niet leuk zijn, dat je niet bij elkaar bent (ik ken het, ik zie mijn vriend deze vakantie weer zes weken niet) maar het is tien keer zo fijn om bij hem te zijn als hij terug is. En dan merk je dat je je voor niets zorgen hebt gemaakt.
Ik zou gewoon afleiding zoeken en geloven in je vriend. Niet doemscenario's gaan bedenken, dat maakt het alleen maar erger. Het komt echt wel goed.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 23:33
Shitonya
Shitonya is offline
gewoon hem vertrouwen, klaar. En terwijl hij weg is, zelf veel dingen doen waardoor je niet de hele tijd je zoveel zorgen maakt
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 00:04
bamiPoep
bamiPoep is offline
ach nee, heb je geen temptation islans gekeken gsiter, alleen die koelie en zn chick gingen in 2weken niet vreemd. respect
Oud 17-06-2005, 00:07
Verwijderd
Als je hem nooit van z'n leven op vakantie laat gaan alleen omdat je bang bent dat hij anders terugkomt, heb jij geen leven en gun je hem geen leven.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 08:40
WolterB
WolterB is offline
Ga zelf leuke dingen doen in die 2 weken, zoek afleiding en dan is het zo voorbij
Oud 17-06-2005, 10:51
j.casablancas
j.casablancas is offline
Ik zat ook in zo'n soort situatie enkele jaren geleden. Ik ging met vrienden op partyvakantie voor 3 weken, en zij bleef achter in NL. Mijn vrienden en haar vriendinnen zaten vaak erover te praten wat er wel allemaal niet kon gebeuren op zo'n vakantie. Die onzekerheid brak haar uiteindelijk op en de avond voor mijn vertrek maakte zij het (na bijna 4 maanden) uit....
Ik was zeker niet van plan vreemd te gaan op vakantie, maar toch vond ze drie weken wel te lang en de kans dat er dara iets zou gebeueren blijkbaar te groot.
Wel echt fokking verrot vertrokken toen, maar eenmaal op vakantie is het allemaal wat makkelijker om eroverheen te komen. 3 opperbeste weken gehad en het voelde pas echt weer vreem dtoen ik haar na de vakantie voor het eerst weer zag. Er was echter teveel gebeurd en het is ook nooit meer goedgekomen daarna.
Miscchien beetje raar verhaaltje voor jouw situatie, maar als jullie echt van elkaar houden zijn die twee weken te overkomen. Zaak is om vooral veel contact te houden denk ik, zodat je elkaar vertrouwen blijft geven. Bel/sms en mail veel met elkaar, dan zijn die twee weken zo voorbij en doordat je voor hem dan nog steeds zo aanwezig bent, ondanks dat je ver weg van hem bent, zal de verleiding om vreemd te gaan veel minder zijn. Bij twee weken compleet geen contact zal hij misschien iets minder ana je denken en eerder in de fout gaan.
Oud 17-06-2005, 11:22
miro
miro is offline
Kom op man, tis maar 2 weken.

Dan kun je je overal wel druk om gaan maken....
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 14:28
idontcare
idontcare is offline
als je je daar zo onwijs druk over gaat maken dan kan dat ook negatief uitpakken. vorig jaar was ik 2 weken naar kreta en mijn vriendje miste mij ook onwijs, was echt niet meer leuk. elke dag kreeg ik 20 smsjes dat ie van me hield, me miste, en hoopte dat ik nog steeds van m hield als ik terug kwam, enz. als je 1x zo'n smsje krijgt, is het leuk. maar ik ging het zo vervelend vinden en kon er echt niet meer tegen. ik heb het toen ook een maand later met hem uitgemaakt omdta ik er niet meer tegen kon dat hij zo overdreven was enzo, en ook was ik er achter gekomen dat ik door al dat gedoe niet meer van hem hield.

nu heb ik een nieuw vriendje, en hem zal ik een maand niet zien deze vakantie, precies omdat alles in elkaar overloopt zeg maar. ik zal hem wel gaan missen, en hij mij ook wel, maar zo lang je elkaar gewoon vertrouwd is het goed
Oud 17-06-2005, 19:00
Iduna
Iduna is offline
Krik je zelfvertrouwen een beetje op!

Laat hem een leuke vakantie hebben en geniet zelf ook van die 2 weken waarin je elke dag wat leuks kunt doen met je vriendinnen. Als je elke dag veel leuke dingen te doen hebt, heb je minder tijd om hem te missen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 08:43
Optima
Optima is offline
2 weken = niks

in mijn vorige relatie was mijn vriend 3 maanden weg, en naderhand net zo verliefd als daarvoor.

Het ligt er ook een beetje aan wat voor relatie je hebt. Kijk als het een van je eerste relaties is, en je kent elkaa rnog maar net, kan ik me voorstellen dat de impact van twee weken gescheiden zijn groot kan zijn, vooral als je elkaar daarvoor zowat iedere dag zag.

Als je wat ouder bent, en wat meer relaties hebt gehad, leer je wat zekerder te zijn, en je partner meer vertrouwen. Je hoeft elkaar dan ook niet iedere dag meer te zien ( tenzij je uiteraard gaat samenwonen). Dan zijn twee weken van gescheiden zijn iets minder zwaar.
Oud 18-06-2005, 14:23
Pim89
Pim89 is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 17-06-2005 @ 01:04 :
ach nee, heb je geen temptation islans gekeken gsiter, alleen die koelie en zn chick gingen in 2weken niet vreemd. respect
Niks respect. Het is normaal!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 15:03
Whateverrr
Whateverrr is offline
Ik snap je gevoel heel erg goed, mijn vriend ging verleden jaar 2 weken op vakantie, ik 3.. We zagen elkaar n maand niet.

Toen hij terug kwam, was onze relatie toch anders, we hadden ook pas 3 maanden, maar dat is uiteindelijk toch goedgekomen.
Ik heb m heel erg gemist, maar bij de pakken neer gaan zitten helpt je helemaal niets.
Je kan beter zorgen dat je afleiding hebt, lekker met je vriendinnen stappen etc, en gewoon zorgen dat je genoeg contact met je vriendje hebt, dan overleef je die 2 weken wel.

In elke relatie zijn verleidingen, dus denk niet dat je vriend die niet krijgt op vakantie.. Er zullen vast wel meiden zijn, die je vriend proberen te verleiden.. Maar als je echt van elkaar houdt en een goede relatie hebt, hoor en moet je die verleidingen kunnen weerstaan!

En als hij je toch pijn doet, en je bedriegt.. Bedenk dan dat je van de verkeerde jongen houdt, want dan is het een enorme sukkel die niet eens 2 weken zonder zn vriendin kan, en zo'n vriendje hoef je toch niet?

Probeer het los te laten! Óf je mist hem en voelt je 2 weken onzeker en kut, óf je mist hem, maakt lol en probeert er wat van te maken. .. geen lastige keuze dan toch?

Laatst gewijzigd op 18-06-2005 om 15:08.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 23:50
Dobomobo
Dobomobo is offline
ik ga het deze zomervakantie ook meemaken. Ik ben 3 weekjes naar spanje, dus zie haar zolang niet

en k ben toch altijd wel een beetje bang
want ik vertrouw mensen nooit voor 100%
meestal voor 99% en die ene % kan net de foute zijn
Oud 19-06-2005, 10:40
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Dobomobo schreef op 19-06-2005 @ 00:50 :
ik ga het deze zomervakantie ook meemaken. Ik ben 3 weekjes naar spanje, dus zie haar zolang niet

Ja, ga jezelf nu maar lekker bang maken..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 10:41
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
Dobomobo schreef op 19-06-2005 @ 00:50 :

Als je je vriendin niet eens vertrouwt, tja... Moet je zelf ook maar oppassen, wat je vriendin misschien doet, doe jij misschien ook.
Oud 19-06-2005, 11:22
crook
crook is offline
ik zal het niet toelaten hoor, bind hem vast en doe de deur op slot
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten