Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2005, 21:22
terror koekjes
terror koekjes is offline
vertel
Oud 04-06-2005, 21:26
terror koekjes
UP, ik heb mijn me aangekleed enzo
Oud 04-06-2005, 21:27
*oma*
*oma* is offline
We spelen koehandel, drinken wodka en over een paar uur uit
Oud 04-06-2005, 21:35
Verwijderd
ik heb net de ff film gekeken en hij was cool en nu wil ik uit maar ben ik te lui om mensen te belle
Oud 04-06-2005, 21:50
Verwijderd
ik heb een hele hoop groente afgewassen
en daarna een hele hoop groente in stukken gehad [edit] gehakt
en toen een hele hoop groente gekookt

en nu ben ik me aan het bezatten terwijl de vrienden van mijn jarige m00der mijn groente eten

Laatst gewijzigd op 04-06-2005 om 22:04.
Oud 05-06-2005, 02:46
Metal
Metal is offline
ik ben echt naar de kanker.
Oud 05-06-2005, 08:07
Quantes
Quantes is offline
Citaat:
Metal schreef op 05-06-2005 @ 03:46 :

ik ben eigenlijk alleen nog maar wakker geworden
ontbeten
pc aangezet
diverse malen toetsen ingedrukt
en zo
Oud 05-06-2005, 10:04
Tom Violence
Tom Violence is offline
gister werd ik telefonisch gestalkt en dat was kut en toen ging ik naar vive la fete met een beetje tegenzin, en ik stond tussen de limburgers en kale homo's, gezelligheid ten top dus toen gingen we naar een karaoke bar en onderweg maakten we scooterboot liedjes. karaoke bleek alleen op dinsdagavond te zijn dus gingen we maar naar de diepte. die was dicht dus gingen we in het cafe ernaast als zombies voor ons uit staren.

kortom, een geslaagd lifestyle avondje
Oud 05-06-2005, 11:11
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
vannacht in de shoarmatent gezeten
Oud 05-06-2005, 11:35
Verwijderd
ik heb gisteren gewerkt en het was heel erg druk, maar daar hou ik wel van. toen ik vrij was om half zes heb ik thuis lasagne gemaakt en amores perros gekeken met mijn broertje, wat een film daarna kwam mn beste vriendin en gingen we naar de coffeeshop en daarna hasj roken in een cafeetje en het beviel ons heel goed (normaal roken we altijd wiet). toen gingen we nog een beetje door middelburg lopen en een turkse pizza eten en daarna naar huis. thuis heb ik nog veel te lang gechat en sex and the city-afleveringen gekeken. Middelburg is zo saai.
Oud 05-06-2005, 16:15
Metal
Metal is offline
Citaat:
Metal schreef op 05-06-2005 @ 03:46 :
nog steeds.
Oud 05-06-2005, 16:26
terror koekjes
Ik ontmoette iemand in een Schiedams kutcafe en toen gingen we naar een hiphoptent voor dikke negerveertigers en toen gingen we lopen en op een boot staan en toen gingen we naar een onbewoond eiland varen en toen kwamen drie forummers langs en die gingen mee varen.
Oud 05-06-2005, 16:27
terror koekjes
Citaat:
Metal schreef op 05-06-2005 @ 17:15 :
nog steeds.
ohja ik ook en ik heb hoofdpijn en ik wil iets drinken maar ik heb alleen water maar ik moet iets met een smaakje maar het is zondag en de winkels zijn dicht en dan moet ik helemaal naar rotterdamfuckingcentraal en dat is me dan weer wat te ver
Oud 05-06-2005, 16:30
Marshall
Marshall is offline
noep:
ik was gister op de maffia verjaardag van marsh en een australische vriendin van hem, en dat was heel tof.
het was een heel heeeeel tof appartement en heel groot met allemaal hete mensen ik geloof fransen, italianen, spanjaarden, nederlanders, bosniers, mexicanen, duitsers, ieren, amerikanen, belgen en australiers.
het was een soort van amerikaans huisfeest met allemaal dronken meisjes met zwarte jurkjes en pumps, en hete mannen in pakken met guns en zonnebrillen.
en daar heb ik geswongen met de mattie van otis die heel erg schattig is en daar swing ik straks weer mee onder de eiffeltoren.
marsh en zn huisgenoot zijn pleite en ik zit uit te kateren met heel veel sigaretten.
oh doei huhu.
Oud 05-06-2005, 16:35
klittie
klittie is offline
Citaat:
Marshall schreef op 05-06-2005 @ 17:30 :
noep:
ik was gister op de maffia verjaardag van marsh en een australische vriendin van hem, en dat was heel tof.
het was een heel heeeeel tof appartement en heel groot met allemaal hete mensen ik geloof fransen, italianen, spanjaarden, nederlanders, bosniers, mexicanen, duitsers, ieren, amerikanen, belgen en australiers.
het was een soort van amerikaans huisfeest met allemaal dronken meisjes met zwarte jurkjes en pumps, en hete mannen in pakken met guns en zonnebrillen.
en daar heb ik geswongen met de mattie van otis die heel erg schattig is en daar swing ik straks weer mee onder de eiffeltoren.
marsh en zn huisgenoot zijn pleite en ik zit uit te kateren met heel veel sigaretten.
oh doei huhu.
sloerie, ik wil die foto van andreeeeew zien
Oud 05-06-2005, 16:36
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Gisteravond met mn chick naar de vrank eventjes toen met de trein naar utrecht, cafeetje.
Heerlijk wakker geworden in utrecht toen chick en mensen uitzwaaien die naar virus gingen en zelf naar huis in amsterdam gegaan, vriendje kwam langs, kast verhuisd mn hondje en katten weer even gezien, en terug naar huis. Net even zitten spelen met een bas , zo koken en ik heb zin in bier en ik verveel me een beetje
Oud 05-06-2005, 16:49
Verwijderd
om half 10 stond ik op en heb ik ontbeten. hierna heb ik gedoucht en me aangekleed.
taart gegeten en thee gedronken ter ere van vaderdag.
hierna de bus naar het centrum genomen om ergens te gaan filmen (oh nee acteren).
toen bleek dat het parkje dicht was zijn we met de hele 'crew' naar mijn huis gereden om aldaar wat op te nemen.
toen in een parkeergarage gefilmd en daarna met de auto het grunninger land in getrokken om her en der wat te filmen. thuisgebracht. afgewassen. beugelbekkie gekeken. achter de computer gaan zitten. hierna huiswerk en daarna eten en daarna naar mijn vriendje.
Oud 05-06-2005, 16:51
Verwijderd
Vrijdagnacht soort van gala gehad, en prima sex in een brandgang, zaterdag gewoon bank gehangen en vandaag de hele dag in de UB gehangen en nagedacht over organisatieprocessen
Oud 05-06-2005, 16:52
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik heb belabberd saaie dagen achter de rug, niks gedaan en heb geen geld meer dus ik kan niet uitgaan of shoppen.
Oud 05-06-2005, 16:56
ZerO
ZerO is offline
Bah pff ik heb niks gedaan vandaag behalve muziek geluisterd, tv gekeken, veel gegeten en generd.
ik haat zondag en ik haat maandag nog meer
Oud 05-06-2005, 17:05
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
klittie schreef op 05-06-2005 @ 17:35 :
sloerie, ik wil die foto van andreeeeew zien
ja hij was heel schattig en na elk drankje ging een knoopje van zn blousje open en hij dansde als een meisje
ooooooooh my goood, you're so cuuuuuuuuuuuute!
Oud 05-06-2005, 18:46
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik heb vandaag nix gedaan, ja geslapen, tv gekeken en verder niets.

saai wel, maarja vakantie
Oud 05-06-2005, 19:31
Verwijderd
shit, is het vandaag vaderdag?!
Oud 05-06-2005, 19:35
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 05-06-2005 @ 20:31 :
neeeuh
Oud 05-06-2005, 19:36
Verwijderd
Citaat:
nee over 2 weken pas
Advertentie
Oud 05-06-2005, 20:05
schimmel
schimmel is offline
vanaf lj:

gisteravond ben ik naar een musical geweest die phoxetis ging filmen op zn oude middelbare school. had met doktoravalanche op rdam cs afgesproken dus dat was wel fijn want anders had ik me vast een ongeluk gezocht. het was wel gezellig want dyrnwyn en nog meer mensen waren er ook. later werd ik dronken want ik kreeg rosé van een hele aardige mevrouw die ik probeerde uit te leggen hoe de kurkentrekker werkte, maar dat snapte ik zelf ook niet zo goed. ik kan niet zo goed tegen iets anders dan bier en ik vond het best lekker. eigenlijk kan ik ook niet zo goed tegen bier. toen we in schiedam waren kwamen we daar suburbanrelapse tegen op een boot en dat was wel, pijnlijk.
toen zijn we maar op de stoep voor hun deuren gaan zitten en kreeg ik een klap van phoxetis (per ongeluk) en dat deed pijn en dat werkte wel ontnuchterend dus toen ging ik maar slapen denk ik.
vandaag werd ik heel dorstig wakker maar ik had geen zin om drinken te halen maar toen ging phoxetis cola halen en was ik weer happy. hij heeft ook afgebakken stokbroodjes met camenbert en jam gegeven en toen was ik weer een gelukkig schimmeltje
verder gehangen en nu moet ik huiswerk gaan doen.
Oud 05-06-2005, 20:15
Snuitermans
Snuitermans is offline
Verbaal misdragen, gisteravond.
Oud 05-06-2005, 20:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Op stap geweest tot 5 uur... 12 uur pas opgestaan... vanmiddag aan mijn scriptie voor school gewerkt (lees: geen zak er aan gedaan en alleen maar wat geMSN't ), daarna eten, Studio Sport en wat internetten.
Oud 05-06-2005, 20:37
merels
merels is offline
vrijdag ging ik even winkelen en eindelijk weer eens iets gevonden bij de hennes. Daarna gaf ik een feestje en toen naar de kroeg wat leuk was. volgende dag brak werken en savonds verjaardag en veel familie gesproken<3, savonds feestje daarna kroeg wat echt vreselijk was. Bijna ruzie met de plaatselijk turkse uitsmijter omdat ik op heel normale toon zei dat turks praten onbeleefd is in het bijzijn van bv. nederlanders. natuulrijk weer totaal beledigd en agressief. vandaag weer werken en de poolse ambassade (ofzo) was er met een muziekvereniging en er was een jongen die erg leuk was. heerlijk om jongens/mannen uit oost-europa engels te horen praten(L) daardoor was die gast van carrie uit satc zo leuk. nu moet ik superveel doen maar mijn benen voelen hetzelfde als na een weekend lowlands. en geestelijk val ik ook om.
Oud 05-06-2005, 20:45
Metal
Metal is offline
Citaat:
merels schreef op 05-06-2005 @ 21:37 :
Bijna ruzie met de plaatselijk turkse uitsmijter omdat ik op heel normale toon zei dat turks praten onbeleefd is in het bijzijn van bv. nederlanders. natuulrijk weer totaal beledigd en agressief.
ja dat is wel kut.

maar toch als ik eerlijk moet zijn vind ik het niet altijd onbeleefd, vaker kunnen die gasten zich niet goed verwoorden/verstaanbaar maken etc in het nederlands, of hij spreekt met iemand van de eerste generatie, die zowieso geen nederlands kunnen. Ik vind ook eigenlijk wel dat je gewoon nederlands moet leren of praten, maar ik kan me er tegenwoordig niet meer zo druk om maken, we leven in nederland, in een multiculturele samenleving.
Oud 05-06-2005, 20:55
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Metal schreef op 05-06-2005 @ 21:45 :
we leven in nederland, in een multiculturele samenleving.
Oud 05-06-2005, 20:57
ZerO
ZerO is offline
ik heb net een enneagram test gemaakt en ik ben een performer
och zo erg verveel ik me
Oud 05-06-2005, 21:22
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Citaat:
*oma* schreef op 04-06-2005 @ 21:27 :
We spelen koehandel, drinken wodka en over een paar uur uit
Dat is echt een vaag spel!
Oud 05-06-2005, 21:44
Verwijderd
wanneer komt de herhaling van america's next top model? Het valt samen met carnivale zz

Laatst gewijzigd op 05-06-2005 om 21:50.
Oud 05-06-2005, 21:55
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb vandaag bijna de hele dag in bed gelegen met zeurende hoofpijn en tussendoor geleerd, gegeten, gelezen, gebeld en tv gekeken. wat een rotdag
Oud 05-06-2005, 21:56
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Roxane schreef op 05-06-2005 @ 22:44 :
wanneer komt de herhaling van america's next top model? Het valt samen met carnivale zz
shit alweer gemist
Oud 05-06-2005, 22:25
ZerO
ZerO is offline
dat was de herhaling denk ik
donderdag was het ook al geweest !
Oud 05-06-2005, 22:48
Verwijderd
Citaat:
boh ik verschrok me de tering haha. omg

gisteren: werken, smoken, zombie films kijken, bier trinken.
vandaag: moe, brak, smoken, bank hangen en verveling.
Oud 05-06-2005, 22:48
Dith
Dith is offline
Heel de dag zogenaamd gezellig bij een jarige opa moeten zitten terwijl ik naar Virus wilde (maar ja, ik kon niet lopen). En net kwam de liefde langs maar dat was niet zo'n succes en ga ik slapen met een betraand gezicht.
Oud 05-06-2005, 23:12
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 05-06-2005 @ 21:15 :
Verbaal misdragen, gisteravond.

verklaar u nader, snuit.
Oud 06-06-2005, 04:57
Apomes
Apomes is offline
Gisteren ben ik opgestaan om kwart voor 12, hierna heb ik kroketjes gegeten en ben ik beginnen te leren tot 6 uur! Van 6 tot 11 heb ik tv gekeken en geforumd
Oud 06-06-2005, 06:36
Verwijderd
Copy+paste van LJ want ik ben luuui:

Hey, yo, ik heb 'n nacht niet geslapen omdat ik me niet wilde verslapen voor shizzlepizzle die ik vandaag hoor te doen. Dus ik ben hersendood en zometeen ga ik driehonderd liter koffie drinken zodat de wereld me vooralsnog voor menselijk aanziet.

Hoera!
Oud 06-06-2005, 08:24
merels
merels is offline
Citaat:
Metal schreef op 05-06-2005 @ 21:45 :
ja dat is wel kut.

maar toch als ik eerlijk moet zijn vind ik het niet altijd onbeleefd, vaker kunnen die gasten zich niet goed verwoorden/verstaanbaar maken etc in het nederlands, of hij spreekt met iemand van de eerste generatie, die zowieso geen nederlands kunnen. Ik vind ook eigenlijk wel dat je gewoon nederlands moet leren of praten, maar ik kan me er tegenwoordig niet meer zo druk om maken, we leven in nederland, in een multiculturele samenleving.
nee hij kon prima nederlands, en de baas was degene die de andere turk naar binnen wilde hebben. Die baas zei ook al 'gewoon nederlands'. Daarbij komt dat hij er voor kiest om uitsmijter te zijn van een kroeg waar veel meer nederlanders komen dan buitenlanders. Ach het is gewoon irritant als mensen zooo snel op hun tenen zijn getrapt en alles verkeerd opvatten.
maarja ik kom er in principe nooit maar dit geeft weer een bevestiging.
Oud 06-06-2005, 09:07
Verwijderd
Ik ben vanochtend vroeg opgestaan, heb de hond uitgelaten, een 2 liter pot vijvervissenvoer op de grond laten vallen Een was gedraaid, vlees voor het avondeten ontdooid, en nu ben ik SPSS aan het oefenen

Ik lijk wel een huisvrouw
Oud 06-06-2005, 09:21
klittie
klittie is offline
Citaat:
merels schreef op 05-06-2005 @ 21:37 :
Bijna ruzie met de plaatselijk turkse uitsmijter omdat ik op heel normale toon zei dat turks praten onbeleefd is in het bijzijn van bv. nederlanders.
Wat een onzin.
Oud 06-06-2005, 09:24
merels
merels is offline
Citaat:
klittie schreef op 06-06-2005 @ 10:21 :
Wat een onzin.
hoezo?
Oud 06-06-2005, 09:31
klittie
klittie is offline
Citaat:
merels schreef op 06-06-2005 @ 10:24 :
hoezo?
Omdat het kortzichtig is. Het impliceert dat je er vanuit gaat dat er dingen gezegd worden die anderen niet mogen horen, terwijl dat heus niet zo is. Mensen hebben in Nederland de vrijheid om zich onderling in een taal uit te drukken die zij zelf het prettigst vinden, en laten we dat nou maar zo houden. Ik snap niet waar je je druk om maakt.
Oud 06-06-2005, 09:34
qghp
qghp is offline
I werd om half 8 wakker en toen had ik me gedoucht en toen zou ik naar school. maar ik was beneden op de bank weer in slaap gevallen dus nu ben ik net weer een kwartiertje wakker en nu zit ik te computeren
Oud 06-06-2005, 09:36
qghp
qghp is offline
Citaat:
lareno schreef op 06-06-2005 @ 10:07 :
, een 2 liter pot vijvervissenvoer op de grond laten vallen Een was gedraaid,

Haha ik dacht dat er 1 stukje vijvervisvoer was verdraaid
Oud 06-06-2005, 09:42
merels
merels is offline
Citaat:
klittie schreef op 06-06-2005 @ 10:31 :
Omdat het kortzichtig is. Het impliceert dat je er vanuit gaat dat er dingen gezegd worden die anderen niet mogen horen, terwijl dat heus niet zo is. Mensen hebben in Nederland de vrijheid om zich onderling in een taal uit te drukken die zij zelf het prettigst vinden, en laten we dat nou maar zo houden. Ik snap niet waar je je druk om maakt.
Wanneer hij op een agressieve toon tegen mij uitvalt, voel ik me aangevallen. Ik ga er ook niet vanuit dat zij dingen zeggen die negatief oid zijn, maar jij hebt als baan uitsmijter gekozen in een kroeg waar voornamelijk Nederlanders komen en dan is het in mijn ogen logisch dat je dan ook Nederlands praat. Die baas zelf had overigens al gezegd dat ze nederlands moesten praten. Ik zei er op een heel normale toon iets van, en als ik dat op straat zie of in de supermarkt hoor je mij echt niet zeuren, maar de situatie deed zich nu wel voor dat ik er iets van wilde zeggen. Het was een vervelend mannetje en hij weigerde een vriendin dus ik was al redelijk sjagerijnig van hem geworden.

Regels voor berichten