Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2003, 18:52
Verwijderd
Ik droomde vroeger heel vaak dat ik getikt werd.. eerst door onzichtbaar iets.. en dan ging ik (in mijn droom) mijn vader of moeder roepen en dan kwam en van hun mijn kamer binnen (nog steeds in mijn droom).. ze hadden altijd een heel evil blik in hun ogen.. alsof ze me wilden vermoorden.. en dan probeerde ik te gillen zonder succes... en dan werd ik altijd wakker gemaakt door mijn vader omdat ik zo lag te schreeuwen (in het echt).. pretty scary voor iemadn van 9.. maar nou heb ik dat de laatste tijd dus weer... en nu zie ik ook de persoon die me stikt, maar ik weet niet wie het is( )

Het is altijd opvallend dat de deur dan in slowmotion open gaat..
het is toen een tijd weg geweest toen ik mezelf had aangeleerd om wakker te worden als het te eng werd... dat is echt een aanrader met nachtmerries.. gewoon denken.. het is niet echt.. het is een droom.. ik wil wakke worden.. desnoods zeg je het.. bij mij hielp het iig...

Voor zover ik weet ben ik nooit misbruikt en heb best een goede band met mijn familie.. maar ik hoop dat iemand mij wat kan vertellen hierover... misschien dat ik er wat aan kan doen..
Advertentie
Oud 24-01-2003, 18:56
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
je moet je realiseren dat het allemaal "inside youre head" zit, en ga er vooral niet in geloven dat het ook echt kan gebeuren, want dan ben je nergens meer.

probeer er met iemand over te praten, die jij helemaal vertrouwt.

lucht je hart uit, zet het van je af, en denk er niet meer aan.
Oud 24-01-2003, 19:05
Verwijderd
Daar gaat het niet om.. ik wil niet weten wat ik er mee moet.. dat kan ik zelf ook nog wel verzinnen.. maar wat betekend het?
Oud 24-01-2003, 19:12
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
Cytherea schreef:
Daar gaat het niet om.. ik wil niet weten wat ik er mee moet.. dat kan ik zelf ook nog wel verzinnen.. maar wat betekend het?
sja.....het spijt me zeer, maar dromen verklaren kan ik niet.
heb wel gehoort dat het meestal iets (U)heel(U) anders betekent dan hoe je droom is.
Oud 24-01-2003, 19:22
barkrukkie
barkrukkie is offline
Ik kan ook geen dromen verklaren maar Pe kan het goed, je kunt misschien anders ook op zijn website kijken:

Website van Pe

of wachten totdat hijzelf hier post, of wachten op Nar'Hyarmen met haar 1000(0?) dromen-boek. (kan ze weer een hele lijst overtypen )
Oud 20-06-2005, 13:13
lola18
lola18 is offline
heey allemaal,
ik wil graag iets vertellen over mijn kindernachtmerrie die voor een klein deel is uitgekomen:
toen ik zeven jaar was heb ik gedroomd dat ons huis in de fik vloog en dat ik gelijk mijn ouders uit bed heb getrommeld. ( gelukkig is ons huis niet in het echt afgebrand )
daarna stonden we opeens buiten. we hebben een grote tuin met grote perebomen. het was donker maar een heldere avond. de maan was duideljik te zien. samen met mijn familie en de hond stonden we buiten te kijken naar ons huis dat in vuur opging. mijn oudste broer ( waar het nu heel slecht mee gaat ) stond er btw niet bij!. maar nu komt het rare gedeelte.
wij stonden dus buiten te kijken en ik zag dat een zware kist door de voordeur naar buiten werd gesleept. ik wist in mijn droom dat daar al onze foto's inzaten ( foto's die later pas zijn gekomen, ik wist ook welke fot's er in zaten !!). ik dacht nog bij mezelf: gelukkig hebben ze de foto's gered.
de kist was lichtbruin van kleur en van riet gemaakt.
het stomme is dat we die kist toen nog helemaal niet hadden.
een paar jaar later ( in het echt dus ) heeft mijn moeder een kist gekocht. het was dezelfde als in mijn droom! en tot mijn grote verbazing deed mijn moeder onze fotoalbums in deze kist.

dit vind ik dus erg vreemd en ik heb daarna nog een paar keer vaker een droom gehad ( niet iets engs maar bv een doodgewoon gesprek ) en die kwam dan de volgende dag uit!
Oud 20-06-2005, 13:46
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Een topic uit 2003

Bovendien hebben we hier nu het Algemeen Dromentopic voor

Regels voor berichten