Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik kan ook geen dromen verklaren maar Pe kan het goed, je kunt misschien anders ook op zijn website kijken:
Website van Pe of wachten totdat hijzelf hier post, of wachten op Nar'Hyarmen met haar 1000(0?) dromen-boek. (kan ze weer een hele lijst overtypen ![]()
|
![]() |
heey allemaal,
ik wil graag iets vertellen over mijn kindernachtmerrie die voor een klein deel is uitgekomen: toen ik zeven jaar was heb ik gedroomd dat ons huis in de fik vloog en dat ik gelijk mijn ouders uit bed heb getrommeld. ( gelukkig is ons huis niet in het echt afgebrand ) daarna stonden we opeens buiten. we hebben een grote tuin met grote perebomen. het was donker maar een heldere avond. de maan was duideljik te zien. samen met mijn familie en de hond stonden we buiten te kijken naar ons huis dat in vuur opging. mijn oudste broer ( waar het nu heel slecht mee gaat ) stond er btw niet bij!. maar nu komt het rare gedeelte. wij stonden dus buiten te kijken en ik zag dat een zware kist door de voordeur naar buiten werd gesleept. ik wist in mijn droom dat daar al onze foto's inzaten ( foto's die later pas zijn gekomen, ik wist ook welke fot's er in zaten !!). ik dacht nog bij mezelf: gelukkig hebben ze de foto's gered. de kist was lichtbruin van kleur en van riet gemaakt. het stomme is dat we die kist toen nog helemaal niet hadden. een paar jaar later ( in het echt dus ) heeft mijn moeder een kist gekocht. het was dezelfde als in mijn droom! en tot mijn grote verbazing deed mijn moeder onze fotoalbums in deze kist. dit vind ik dus erg vreemd en ik heb daarna nog een paar keer vaker een droom gehad ( niet iets engs maar bv een doodgewoon gesprek ) en die kwam dan de volgende dag uit! |
|
|