![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als je eerst dunne benen had is het wel vervelend als je "opeens" spieren krijgt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn bovenbenen zijn ook wat dikker, terwijl ik juist een vrij dun bovenlichaam heb. Als ik afval gaat het ook daar vanaf, en niet van die benen. Is inderdaad gewoon je bouw denk ik, bij mij wel iig. Ik heb ook brede heupen. Af en toe vind ik het mooi en vrouwelijk, maar op andere dagen voel ik mezelf gewoon vet.
|
![]() |
|
Niet persoonlijk bedoeld, maar dat lijkt mij wel aardig ongezond Lieke.. als je elke dag sport heeft je lichaam juist meer voedingsstoffen nodig. Zelfs als je wilt afvallen zou je dan met 2000kcal per dag ook nog gewicht verliezen.. maar okee.
![]() OT: maak je niet teveel zorgen, je bent vast niet 'echt' te dik. Ik snap precies hoe het is om dat wel zo te voelen ![]() Goed voor jezelf blijven zorgen heh. Succes. <3 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
haha nee, behalve dat je later met een verrot lelijk dun lichaam zit waar je niets mee kunt, behalve mensen afschrikken ![]()
|
Als je er echt wat aan wilt doen zou ik flink gaan sporten om je benen strak te krijgen. Dat is een stuk mooier dan kwabbige vetbenen, vervolgens zou ik ook aan mn taille werken zodat die ook lekker strak is. Dan heb je het perfecte zandloper figuur<3 Want vette benen zijn best lelijk als daarboven ook een dikke pens hangt. Maar als het een onderdeel is van een vrouwelijk figuur...
|
Ik heb ook dikke bovenbenen. Volgens mij kun je wél plaatselijk afvallen, als je iets als BBB-training doet (buik, billen, bovenbenen). Ik sport op dit moment niet en eet nogal ongezond laatste tijd, dus ik moet van mezelf ook meer gaan bewegen..
||
@meelfriek: ik was bijna 18 dus dat scheelt wel he.
Citaat:
Maargoed nog even ontopic: Bij je benen val je uiteindelijk ook echt wel af. Uiteindelijk raakt je lichaam wel in verhouding. Cardiotraining in combinatie met lichte gewichten en veel herhalingen en een voeding met voldoende eiwitten en goede koolhydraten is in ieder geval een gezonde manier. En idd niet onder de 1200kcal gaan zitten. Laatst gewijzigd op 10-10-2007 om 17:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sorry Lieke, ik wil je niet aanvallen, en als jij je goed voelt bij dat dieet *het lijkt me dat je nogal slap en hongerig wordt, ik heb het ook wel eens op die manier gedaan maar dat is fout naar mijn idee*, moet je vooral doorgaaan ![]() Ik heb zelf laatst een tijdje aan de lijn gedaan, en ja, ook dat had obsessieve trekjes op een gegeven moment, maar ik at 1500-2000 kcal per dag, en daarnaast bewoog ik overdag veel en sportte 3x per week. En dan gaat het ook echt prima. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1200 kcal + elke dag sporten is oke voor iemand met een bmi boven de 30 die bovendien overgewichtsgerelateerde klachen/aandoeningen heeft en dus met spoed af moet vallen, maar is totaal belachelijk en dus een erg slecht advies voor een pubermeisje dat haar bovenbenen te dik vindt.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Je krijgt er iig wel stokjes van en het ging hier om iemand die dunnere bovenbenen wilde en ik wilde gewoon melden hoe ík dat voor elkaar heb gekregen zodat zij dr misschien wat aan zou hebben. Niet dat dat dé manier is (als je naar een gezonde manier van afvallen kijkt) maar het werkt iig wel. Misschien haalt ze dr wel wat uit. Je weet het niet he.
Maargoed ik zeg al niks meer, het komt toch allemaal verkeerd over. |
![]() |
||
Citaat:
Het komt verkeerd over omdat 1200 cal niet de gezonde manier is. Dat het jou lukte, was omdat je een eetstoornis had. Maar ik denk niet dat je dit meisje dat gunt.
||
![]() |
Citaat:
Vrouwen met een weinig actieve leefstijl leeftijd kJ kcal 1-3 jaar 4200 1000 4-8 jaar 5700 1400 9-13 jaar 8600 2100 14-18 jaar 9200 2200 19-30 jaar 9000 2100 31-50 jaar 8400 2000 51-70 jaar 8000 1900 >70 6700 1600 Bron: Voedingscentrum. Dus als je aan 't puberen hebt heb je nog meer energie nodig. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding, Gewicht & Gezondheidtopic #26 Balance | 500 | 08-09-2012 18:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
omtrek bovenbenen Water | 43 | 25-04-2008 21:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Dikke benen. Muismeisje | 27 | 02-07-2004 13:01 | |