Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik woon met mijn beste vriend en een vriendin, we hebben nogal verschillende opvattingen over huishouden, dat was denk ik ook mijn inspiratiebron voor dit topic. Ik hou van schoon en een beetje netjes, niet spic en span maar gewoon gezellige rommel tot op zekere hoogte. Ik HAAT over-de-datum dingen in de ijskast, ik haat haren in het putje, stofbollen en aangekoekte pannen. Maar ik hou ook niet echt van schoonmaken, dus dat is vervelend. Ik kan boren maar ik heb geen boor, ik timmer wel spijkers in de muur enzo. Ik kan koken maar soms doe ik maar wat, en vaak wordt het dan toch wel lekker. Ik weet niet zo goed hoe afwassen in z'n werk gaat, ik doe dat het liefst onder de lopende kraan met veel zeep want ik vind zo'n sopje maar een goor idee. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik leef op kamers, ik was mijn borden af voor ik ga eten, deels omdat ik een zeepsopfobie heb (altijd rechstreeks onder de kraan) deels uit luiheid. Ik kuis meestal de donderdag of de vrijdag dan is het weer proper als ik zondag aankom. Mijn vloer doet meestal dienst als kleerkast, maar ik verlucht wel 24 op 24 waardoor iedereen altijd klaagt over het feit dat het ijskoud is in mijn kamer... Laatst gewijzigd op 13-06-2005 om 21:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je neemt een emmertje warm water met product! Je sopt je dweil erin en dan leg je de doorweekte dweil op de grond! Je doet hem rond je aftrekker en je gaat over de grond zodat alles goed nat is ![]() Dan doe je dweil ff weg en trek je al het vuil en water weg met alleen de aftrekker. Als laatste sop je de dweil in de emmer, wring je hem uit todat die goed droog is en dan doe je hem terug over de aftrekker! Nu ga je terug over de grond tot 2 à 3 maal toe, totdat alles droog is (enkele keren je dweil terug soppen en uitwringen he) Ziezo nu kan je dweilen en je salamnders uit het asiel gaan halen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Zoef en deadlocks topic over huishoudelijke zaken, voor maaike. En aarbei zoef de haas | 340 | 15-04-2020 15:57 | |
Psychologie |
Depressie of aanstellerij? dreklop | 8 | 02-05-2014 00:13 | |
Psychologie |
Wat is nog een menswaardig bestaan? Verwijderd | 7 | 05-03-2012 13:58 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #54 deel 2 TopDrop | 372 | 04-01-2009 14:52 | |
Software & Hardware |
Laptop-back-up-huren.. babbelientje | 4 | 07-09-2008 15:38 | |
De Kantine |
weerwolfspel #30 Eye of Sauron | 500 | 18-03-2007 19:48 |