Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2005, 02:27
Elmoo
Elmoo is offline
Sinds kort heb ik last van een vaginale schimmelinfectie... gisteren heb ik medicijnen van de dokter gehad, van die inbrengcapsules (kuur van 3 dagen).

Ik heb door de infectie zelf al enorme jeuk en door de capsules die ik in moet brengen is het nog erger geworden. Ik heb zin om met schuurpapier in de weer te gaan o.i.d. Maarja, krabben kan daar eigenlijk niet, binnen de kortste keren ligt alles open...

Wie weet wat ik kan doen tegen de jeuk (poeder of zalf o.i.d.), ben er nu net weer wakker van geworden en een lekkere koude washand of de koude douchekop erop helpt maar even... word er radeloos van... help
Oud 15-06-2005, 10:24
Suzanne_2003
Suzanne_2003 is offline
Citaat:
Elmoo schreef op 15-06-2005 @ 03:27 :
Sinds kort heb ik last van een vaginale schimmelinfectie... gisteren heb ik medicijnen van de dokter gehad, van die inbrengcapsules (kuur van 3 dagen).

Ik heb door de infectie zelf al enorme jeuk en door de capsules die ik in moet brengen is het nog erger geworden. Ik heb zin om met schuurpapier in de weer te gaan o.i.d. Maarja, krabben kan daar eigenlijk niet, binnen de kortste keren ligt alles open...

Wie weet wat ik kan doen tegen de jeuk (poeder of zalf o.i.d.), ben er nu net weer wakker van geworden en een lekkere koude washand of de koude douchekop erop helpt maar even... word er radeloos van... help
waar zit de jeuk precies ?
als het aan het begin is kan je een klein beetje tandpasta erop doen prikt wel even maar het raakt een beetje verdoofd dan
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 12:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Miconazolnitraat werkt tegen die schimmelinfectie op je huid rond je vagina en dat werkte bij mij ook vrij snel tegen de jeuk. Kan je gewoon in de apotheek kopen zonder recept en kan je naast die inbrengcapsules gebruiken.
Oud 15-06-2005, 13:31
doodoohead
doodoohead is offline
ga maar eens wat eerder slapen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten