![]() |
|
Ten eerste vraag ik me af hoe serieus ik dit topic moet nemen (naar aanleiding van je eerdere posts).
Ten tweede: er zijn mensen die zouden willen dat ze 50 wogen ![]() Verder kun je ook even in dit topic kijken ![]()
||
Citaat:
Ik geef toe, ik post veel bullshit , maar dit is serieus. Idd veel mensen willen licht zijn, maar te licht is ook niet alles ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gezond eten doe ik zowieso wel. Heb het ook geaccepteerd, het is niet eens zon ramp, meestal wel fijn eigelijk. Maar iets flinker zou opzich geen kwaad kunnen, alleen dan wel op een gezonde manier.
||
Citaat:
klinkt wel goed ![]()
|
![]() |
Volgens mij kan dit best in 't grote voedings en gezondheids topic.
Maargoed, @TS: Ga naar www.valtaf.nl , maak een profiel aan en hou bij wat je eet. Ga krachttraining doen en zorg dat je dagelijks 3000+ kcal binnenkrijgt. Om spieren op te bouwen moet je nl. wel genoeg eten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De TS echter heeft een BMI van 15,78. Nu kan je wel zeggen dat je er niet (ongezond) mager utiziet, maar je hebt echt flink ondergewicht. Als je dit van nature hebt en niet hebt verkregen door jezelf uit te hongeren is het op zich niet zo erg maar je lichaam kan functioneren met wat meer gewicht. Wat versta jij onder 'goed' eten? Een jongen van 20 mag aardig wat eten om op gewicht te blijven, zo'n 3000 kcal per dag. Als je sport of een actieve leefstijl heb is dat zelfs meer. Wil je ongeveer één kg per week aankomen, dan zul je toch zo'n 4000 kcal per dag moeten eten. Laatst gewijzigd op 16-06-2005 om 06:21. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik wist het niet meer... Biertank 52 | 6 | 11-11-2007 16:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Paul WolterB | 6 | 06-06-2004 15:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |